سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بسته بندی خلاقانه............

 


 
بسته بندی، علم، هنر و فناوری قرار دادن یا محافظت از محصولات مختلف برای توزیع، ذخیره، فروش و یا استفاده محسوب می شود. اگرچه، ما هر روزه از کالاهایی که بسته بندی‌هایشان از طراحی‌های مختلف و یا مشابه برخوردار هستند، استفاده می کنیم، اما کمتر به تلاشی که برای خلق آنها صرف شده، توجه می کنیم. حتی شکل نهایی ساده‌ترین نوع بسته بندی نیز ممکن است ساعت‌ها و یا روزها زمان برده باشد.
 این در شرایطی است که بسیاری از مردم جهان درباره محصولات مختلف بر اساس بسته بندی‌های آنها قضاوت می کنند. در حقیقت، بسته بندی می تواند پر هزینه‌تر از محصول اصلی تمام شود. بر همین اساس، محصولی با کیفیت متوسط اما دارای بسته بندی فوق العاده می تواند سهم بیشتری از بازار را نسبت به محصولی با کیفیت فوق العاده اما دارای بسته بندی متوسط به خود اختصاص دهد.


مسابقات مـردان جـان سخـت 2013 در انگلیس !!

 سال 1987 مسابقه ای بنام Tough Guy یا مرد جان سخت در انگلیس برگزار می شود. در این مسابقه یک روزه افراد با گذراندن 25 مرحله سخت عبور از موانع پر از گل و لای با هم مسابقه می دهند.محل مسابقه در پرتون در استافورد شایر بوده و در منطقه ای به مساحت 600 جریب برگزار می شود.در پایان ژانویه و در فصل زمستان البته مسابقه در طول مسیری 12 کیلومتری برگزار می شود که هیجان خاص خود را دارد.

شرکت کننده باید 16 سال به بالا باشد و بسیاری از مردم از سایر نقاط جهان در این مسابقات شرکت می کنند.













































درسی ا?ز سهرا ب...............

  
سخت آشفته و غمگین بودم
به خودم می گفتم: بچه ها تنبل و بد اخلاقند

دست کم میگیرند

درس ومشق خود را…

باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم

 و نخندم اصلا

تا بترسند از من

و حسابی ببرند…

خط کشی آوردم،

درهوا چرخاندم...

 چشم ها در پی چوب، هرطرف می غلطید

مشق ها را بگذارید جلو، زود، معطل نکنید !

اولی کامل بود،

دومی بدخط بود

بر سرش داد زدم...

سومی می لرزید...
خوب، گیر آوردم !!!
صید در دام افتاد
و به چنگ آمد زود...
دفتر مشق حسن گم شده بود
این طرف،
آنطرف، نیمکتش را می گشت
تو کجایی بچه؟؟؟
بله آقا، اینجا
همچنان می لرزید...
” پاک تنبل شده ای بچه بد ”
" به خدا دفتر من گم شده آقا، همه شاهد هستند"
” ما نوشتیم آقا ”
بازکن دستت را...
خط کشم بالا رفت، خواستم برکف دستش بزنم
او تقلا می کرد
چون نگاهش کردم
ناله سختی کرد...
گوشه ی صورت او قرمز شد
هق هقی کردو سپس ساکت شد...
همچنان می گریید...
مثل شخصی آرام، بی خروش و ناله

ناگهان حمدالله، درکنارم خم شد
زیر یک میز،کنار دیوار، 
دفتری پیدا کرد ……


گفت : آقا ایناهاش، 
دفتر مشق حسن
چون نگاهش کردم، عالی و خوش خط بود

غرق در شرم و خجالت گشتم

جای آن چوب ستم، بردلم آتش زده بود

سرخی گونه او، به کبودی گروید …..
صبح فردا دیدم

که حسن با پدرش، و یکی مرد دگر

سوی من می آیند...
خجل و دل نگران، 
منتظر ماندم من

تا که حرفی بزنند

شکوه ای یا گله ای، 
یا که دعوا شاید

سخت در اندیشه ی آنان بودم

پدرش بعدِ سلام، 

گفت : لطفی بکنید، 
و حسن را بسپارید به ما ”
گفتمش، چی شده آقا رحمان ؟؟؟

گفت : این خنگ خدا

وقتی از مدرسه برمی گشته

به زمین افتاده 
بچه ی سر به هوا، 
یا که دعوا کرده

قصه ای ساخته است

زیر ابرو وکنارچشمش،
متورم شده است

درد سختی دارد، 
می بریمش دکتر 
با اجازه آقا …….


چشمم افتاد به چشم کودک...

غرق اندوه و تاثرگشتم

منِ شرمنده معلم بودم

لیک آن کودک خرد وکوچک

این چنین درس بزرگی می داد

بی کتاب ودفتر ….


من چه کوچک بودم

او چه اندازه بزرگ

به پدر نیز نگفت

آنچه من از سرخشم، به سرش آوردم

عیب کار ازخود من بود و نمیدانستم

من از آن روز معلم شده ام ….

او به من یاد بداد  درس زیبایی را...

که به هنگامه ی خشم

نه به دل تصمیمی

نه به لب دستوری

نه کنم تنبیهی
یا چرا اصلا من 
عصبانی باشم
با محبت شاید،
گرهی بگشایم
با خشونت هرگز...

          
با خشونت هرگز...

                   
با خشونت هرگز...
آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت رابسوی کدام آسمان دراز می کنی تابرای خوشبختی خودت دعا کنی؟
سهراب سپهری
 




عاقبت وحشتناک سفر دختر 19 ساله به تایلند ..........

“ایزابل برنان” 19 ساله به دنبال لذت بردن از سفر توریستی پس از تصمیم به گرفتن عکس با یکی از ببرهای موجود در معبد اتفاقی وحشتناک برای وی رقم خورد و مورد حمله یک ببر جوان قرار می گیرد.

معبد ببر یکی از معدود مکان هایی در جهان است که در آن شما می توانید با مرگبارترین حیوانات وحشی به صورت یک حیوان خانگی عکس بگیرید.

در این معبد این حیوانات شکارچی را با داروی مخصوص به حالتی سست درمی آورند که قادر به حرکت نیستند و جهانگردان می تواند عکس های بی نظیری را تهیه کنند.

 عاقبت وحشتناک سفر دختر 19 ساله به تایلند (+عکس)

دقیقا زمانیکه که “ایزابل برنان” پشت سر یک ببر برای گرفتن عکس می نشیند مورد حمله ببر قرار می گیرد و ببر زانوی ایزابل را با دندانها و پنجه مرگبار خود بر روی زمین می کشد. او در مقابل خواهر خود که همسفر وی در این کشور توریستی بود توسط ببر اسیر شده بود و در نهایت نگهبانان معبد با داروی بیهوشی ببر را بی هوش و ایزابل دانشجوی بریتانیایی ساکن یورک شایر را آزاد می کنند.

پای وی با زخم های 4 اینچی بخیه زده می شود به توصیه پزشکان وی نمی توانند بدون عصا راه برود.


کاخ سفید: حمله به سوریه هشداری برای ایران است........

یک مقام کاخ سفید با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران در ادعایی بی‌اساس مدعی شد که حمله آمریکا به سوریه این پیام را برای مقامات ایرانی می‌فرستد که نباید به راحتی در صدد تولید سلاح هسته‌یی باشند.

دنیس مک‌دانو، رییس ستاد مشترک کاخ سفید روز یکشنبه در گفت‌وگو با برنامه “با مطبوعات ملاقات کنید” شبکه خبری ان بی‌سی با بیان اینکه “کسی در اطلاعات به دست آمده تردید ندارد”، گفت که این اطلاعات مبنای تصمیم باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا برای مقصر خواندن بشار اسد رییس جمهور سوریه در حملات تسلیحات شیمیایی 21 اوت است.

وی مدعی شد که چنین اقدامی فرصتی را در اختیار آمریکا قرار می‌دهد تا جسورانه با ایرانیان برخورد کند.

مک‌دانو مدعی شد: اینکه کنگره آمریکا چه پاسخی به این سوال می‌دهد نه تنها با دقت در دمشق، بلکه در تهران و در حزب‌الله لبنان دنبال می‌شود.

این مقام کاخ سفید در بخشی دیگر از اظهاراتش مدعی شد: به عقیده من دانستن اینکه دقیقا چه اتفاقی در تهران در حال وقوع است دشوار است، ولی ما می‌دانیم باید در برقراری ارتباط با آنها بسیار صریح عمل کنیم.

وی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران مدعی شد: این فرصتی است تا مطمئن شویم که آنها درک می‌کنند که آزادی عمل بیشتری ندارند و نمی‌توانند برای بدست آوردن تسلیحات هسته‌یی که کل منطقه را دچار بی‌ثباتی می‌کند، دوستان و متحدانمان را تهدید می‌کند و در نهایت تهدیدی برای ما است تلاش کنند.iran3


سه دختر ایرانی که خیلی مشهور و پولدارند!!

ثریا دارابی، پریسا تبریز و رکسانا ورزا سه نفری هستند که با اینکه به سن 30 سال نرسیده اند توانسته اند کارهای مهمی را انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

zan1

ثریا دارابی که اکنون 29 ساله است در دنیای اینترنت چهره ای شناخته شده به حساب می آید. آخرین ابتکار او سایتی به نام Zady است که هنوز فعالیتش را شروع نکرده ولی درآمدی 3/1 میلیون دلاری از مرکز آموزش ملی آمریکا داشته است. ثریا دارابی پیش از این با راه انداختن سایت Foodspotting مشهور شد و ثروت زیادی به دست آورد. در این سایت کاربران می توانند، عکس ها غذاهای جالب و خوشمزه ای را که هر روز می خورند، به اشتراک بگذارند. این سایت شاید برای خیلی ها حکم وقت گذرانی را داشته باشد اما برای پایه گذار آن، سودی سه میلیون دلاری داشته است.

zan2پریسا تبریز به عنوان برگ برنده امنیتی گوگل شناخته می شود، مدیر گروه مهندسی امنیت اطلاعات گوگل است و بهبود امنیت محصولات گوگل از جمله مرورگر کروم را بر عهده دارد. یک تیم از هکرها زیر نظر پریسا تبریزی با 29 سال سن برای پیدا کردن مشکلات امنیتی محصولات گوگل کار می کنند.

 

zan3

رکسانا ورزا هم به عنوان یکی از چهره های جوان و خلاف مایکروسافت شناخته می شود که مسئولیت برخی پروژه های مهم این شرکت را در اروپا بر عهده دارد.