سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA .........

رازهای موفقیت اورتگای اسپانیایی
 
 
 
شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس جهان را در اختیار دارد و موسس آن پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است.
 
 
 
بانکی: شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس جهان را در اختیار دارد و موسس آن پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است. شاید برای خیلی ها عجیب باشد در دنیایی که مد، لباس و کفش از ایتالیا و فرانسه نشات می گیرد، سومین عرضه کننده ی کفش و لباس جهان یک اسپانیایی است.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

آمانسیو اورتگا، در حال حاضر در هفتمین دهه زندگی خود قرار دارد و دقیقا 76 ساله است. سومین مرد ثروتمند دنیا علاقه چندانی به انجام گفتگوهای رسانه ای ندارد، و همین امر دیدن یک گزارش تصویری از زندگی اش را جذاب تر می کند.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

آقای اورتگا هم اکنون ثروتمندترین مرد اروپاست و حتی از وارن بافت، سرمایه دار نامدار آمریکایی هم پیشی گرفته است.

وی با همسر دومش، خانم فلورا اورتگا در سال 2001 ازدواج کرد.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

مارتا اورتگا، دختر 28 ساله آقای اورتگا، به همراه همسرش، سرخیو آلوارس مویا که در رشته ورزشی سوارکاری فعالیت می کند.
آقای اورتگا و همسرش در این ساختمان در شهر لاکرونیا و درساحل دریای آتلانتیک زندگی می کنند.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

کاترین میدلتون، عروس خانواده سلطنتی بریتانا، یکی از شناخته شده ترین هواداران پرو پا قرص این برند در دنیاست.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آقای اورتگا این است که به حریم خصوصی خود بسیار اهمیت می دهد. وی تا بحال تنها به سه خبرنگار اجازه مصاحبه را داده است.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

بنیانگذار ZARA یک ویژگی دیگر هم دارد و آن ساده پوشی است. او معمولا یه کت آبی تیره، پیراهن سفید و شلوار خاکستری می پوشد که هیچ کدام برند شرکت خودش نیستند.

او هر روز به یک کافی شاپ مشخص می رود و ناهار را نیز با کارمندانش در کافه تریای شرکت صرف می کند.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

وی اوقات فراغتش با اسب هایش سپری می کند و از سوارکاری لذت می برد.

بلندترین آسمان خراش اسپانیا هم متعلق به صاحب سومین برند محبوب جهان است. این ساختمان 515 فوت بلندا دارد و قیمت آن هم 536 میلیون دلار است.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

 او همچنین صاحب یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های جهان در میامی است.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

خودروی آقای اورتگا یک آئودی A8 است که حرف درباره راحتی اش خیلی بیشتر از لوکس و شیک بودنش است.

داستان زندگی افسانه ای بنیانگذار ZARA

آقای اورتگا جت شخصی هم دارد. جت شخصی او یک BD-700 است که 45 میلیون دلار می ارزد. البته او استفاده زیادی از این جت نمی کند، چراکه از کار کردن لذت می برد و وقت زیادی برای مسافرت ندارد.

دلایلی ضد بچه دار شدن ......

به این دلایل دوست ندارید بچه دار شوید
 
 
 
حتما تا امروز با زوج‌های جوانی سرو کار داشته‌اید که از بچه‌دار شدن ترس دارند و این حس آنقدر در زندگی و روز و شب آن‌ها ریشه دوانده که حتی از صحبت کردن درباره بچه بیزارند. برخی از دغدغه‌های والدین را برای بچه‌دار شدن با هم مرور می‌کنیم.
 
 
 
مجله شهرزاد: حتما تا امروز با زوج‌های جوانی سرو کار داشته‌اید که از بچه‌دار شدن و تشکیل خانواده ترس دارند و این حس آنقدر در زندگی و روز و شب آن‌ها ریشه دوانده که حتی از صحبت کردن درباره بچه بیزارند و ترجیح می‌دهند هرگز به آن فکر نکنند. این افراد معمولا دلایلی برای خود دارند که به اشتباه بر این دلایل پافشاری می‌کنند. اغلب این عده از تجربه شیرین پدر و مادر شدن غافل‌اند. عاطفه به فرزند و ایجاد حس مسوولیت در والدین و دلایل بسیار دیگر همه عواملی هستند که باعث شده‌اند بشر از آغاز تا امروز برای تولد و ادامه نسل احترامی ویژه قائل باشد. بیشتر نگرانی‌ها بیهوده‌اند و اغلب مشکلات به راحتی حل می‌شوند.برخی از دغدغه‌های والدین را برای بچه‌دار شدن با هم مرور می‌کنیم.

به این دلایل دوست ندارید بچه دار شوید

نگرانی از بحران مالی و اقتصادی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که میل به بچه‌دار شدن را در مردان تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، ترس از بحران‌های مالی و از دست دادن شغل یا حرفه‌شان است. این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایلی است که نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی نیز موجب نگرانی مردان جوان برای پدر شدن شده است. اگر چه شرایط اقتصادی و میزان حقوق مرد خانواده برای کنترل بهتر وضعیت اقتصادی خانواده و اضافه کردن فرد جدید به اعضای خانواده بسیار مهم است اما این موضوع نباید به گونه‌ای ذهن و فکر مردان جوان را به خود معطوف کند که آن‌ها دچار بی‌میلی و ترس از بچه‌دار شدن شوند. بنابراین اگر شغل مناسبی دارید و حقوق ماهانه‌ مشخصی دریافت می‌کنید به هیچ وجه نباید نگران باشید و به احتمال‌های ضعیف از قبیل بی‌کاری یا ورشکستی فکر کنید. اگر نمی‌توانید بر این موضوع غلبه کنید، تنها کافی است با یک مشاور یا روان‌شناس در این زمینه مشورت کنید.

از خانه‌نشینی بیزارم


ترس از خانه‌نشینی و دوری از فعالیت‌های اجتماعی ناشی از بارداری از جمله دلایلی است که بسیاری از زنان‌ جوان را نسبت به بچه‌دار شدن دچار بحران و نگرانی می‌کند. بسیاری از زنان جوان تصور می‌کنند با آمدن فرزند به جمع خانواده آن‌ها باید تمامی وقت خود را دربست در اختیار نوزادشان باشند. در طول روز مفید‌ترین ساعت‌های‌شان را برای مراقبت و نگهداری از نوزادشان سپری کنند. در حالی که این نگرانی بسیار بیهوده است. در جهان زنان بسیاری وجود دارند که در 3 ماه اول بارداری خود فعالیت‌های اجتماعی خود را ترک نمی‌کنند یا بعد از زایمان پس از استراحتی چند هفته‌ای دوباره برنامه‌های روزانه‌شان را از سر می‌گیرند. این افراد آدم‌های عجیب‌ و غریبی نیستند تنها خوب می‌توانند برای ساعت‌های روزشان برنامه‌ریزی کنند.

مهارت پدر شدن ندارم


زمانی که پای صحبت مردانی که ترس از بچه‌دار شدن دارند می‌نشینیم بیشتر آن‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که مهارت‌های لازم برای پدر شدن را ندارند. آن‌ها بر این باورند که زن‌ها به این دلیل که 9 ماه جنین را به همراه خود دارند در این مدت ناخودآگاه حس مادری در آن‌ها به وجود می‌آید و مهارت‌های مادری به صورت غریزی در آن‌ها تقویت می‌شود. همین مسئله موجب می‌شود مردان بحران‌های روحی- روانی بیشتری پیش رو داشته باشند. این در حالی است که امروزه برای آموزش مهارت‌های پدر و مادر شدن، کتاب‌ها، سی‌دی‌ و کارگاه‌های آموزشی متعددی وجود دارد که در آن مهارت برقراری ارتباط عاطفی با عضو جدید، پذیرش او و چگونگی تنظیم برنامه‌های روزانه در آن‌ها به مخاطبان ارائه می‌شود. بنابراین عدم داشتن مهارت پدر شدن و حتی مادر شدن یک بهانه ساده است و نباید آن را به یک غول بزرگ تبدیل کرد.

به این دلایل دوست ندارید بچه دار شوید

ترس از اضافه وزن

ابتلا به اضافه وزن در دوران بارداری امری غیرقابل گریز برای مادران است. در سراسر جهان زنان باردار با مسئله اضافه وزن در دوران بارداری و پس از آن روبه‌رو می‌شوند و تعداد زیادی از آن‌ها با اتمام دوران بارداری و تولد نوزادشان با رعایت رژیم غذایی مناسب زیر نظر متخصص و انجام ورزش روزانه بر این مسئله غلبه می‌کنند. بنابراین نباید تنبلی و بی‌برنامگی خود را به پای کودک از راه نرسیده خود بیندازیم و او را به این جرم که تناسب اندام‌مان را به هم می‌زند به زندگی در جهانی به این زیبایی دعوت نکنیم.

از همسرم دور می‌شوم


مردان و زنان جوان بسیاری بر این باورند که با حضور بچه در خانه توجه همسرشان به این عضو جدید و دوست‌داشتنی جلب می‌شود و به این ترتیب از میزان توجه همسرشان به آن‌ها کاسته می‌شود. این مسئله در مورد بسیاری از زنان و مردان صادق است. زن‌ها فکر می‌کنند که با آمدن بچه، شوهرشان تمامی فکر و ذهنش را معطوف او می‌کند و این موضوع موجب می‌شود تا از میزان محبت و توجه همسرشان نسبت به آن‌ها کاسته شود. درعوض مردان نیز بر این باورند که تمامی وقت همسرشان به مراقبت، شیردادن و برآورده‌کردن نیازهای نوزاد می‌گذرد و آن‌ها به اندازه کافی برای شوهران‌شان وقت نداشته باشند. این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زوج‌های جوان محسوب می‌شود که فکر می‌کنند وجود بچه روابط عاطفی و زناشویی آن‌ها را دچار اختلال می‌کند. در حالی که این مسئله با همراهی و همیاری پدر و مادر در نگهداری از بچه، افزایش احساس مسئولیت و افزایش توجه و محبت زن و شوهر به هم قابل کنترل و پیشگیری است. مطالعه کتاب‌های آموزشی در این زمینه یا مشاوره با یک روان‌شناس می‌تواند در این زمینه موثر و راهگشا باشد.

ترس از معضلات اجتماعی و تربیت بچه


یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از زوج‌های جوان را درباره بچه‌دار شدن با بحران روبه‌رو می‌کند، ترس از معضلات اجتماعی، فرهنگی و مشکلاتی است که مردم در جامعه تجربه می‌کنند. معضلاتی از قبیل اعتیاد و انواع بزهکاری‌، فشارهای اجتماعی از این دست مسائل هستند که موجب می‌شوند زوج‌های جوان با ترس از تولد بچه روبه‌رو شوند. آن‌ها گاهی به این موضوع فکر می‌کنند که با توجه به سختی‌ها و معضلاتی که در جامعه وجود دارد اضافه کردن عضو جدید به جامعه کار عاقلانه‌ای نیست. در حالی که این ترس، ترسی بیهوده است چرا که ما با تربیت مناسب و آگاهی بخشی به فرزندمان می‌توانیم او را از گزند این گونه بحران‌ها و یزه‌های اجتماعی دور کنیم.

ریتم زندگی‌ام مختل می‌شود


این موضوع که ریتم و روند زندگی زن و شوهر پس از تولد بچه متفاوت می‌شود یکی از موضوعات بدیهی در زندگی تمامی زن و شوهرهای جوان است. با ورود بچه به زندگی زوج‌های جوان بسیاری از برنامه‌های تفریحی زندگی از قبیل مسافرت، شب‌نشینی با دوستان، مهمانی‌های خانوادگی و پیاده‌روی‌های شبانه زوج تحت تاثیر قرار می‌گیرد و این موضوع موجب می‌شود تا زوج دل‌نگرانی زیادی درباره بچه‌دار شدن داشته باشند و فکر کنند با ورود بچه به زندگی‌شان روند زندگی‌شان دستخوش تغییرات اساسی می‌شود. این تغییرات اگر چه در زندگی تک تک زوج‌ها به وجود می‌آید اما زوج‌های زیادی هم در سراسر جهان وجود دارند که با تولد فرزندشان تلاش می‌کنند تفریحات گذشته را با تفریحاتی که متناسب با ریتم زندگی همه اعضای خانواده است تنظیم کنند و به این ترتیب علاوه بر مدیریت زندگی روزانه، اعضای خانواده را از تفریحات دسته‌جمعی محروم نکنند.


چطور خوب بخوابیم؟

 
 

 

 
 
 
 
 
ترفند گوسفندچرانی شبانه هیچ کمکی به شما نمی‌کند و نمی‌توانید بخوابید! هیچ فاجعه‌ای بدتر از بدخوابی و بی‌خوابی نیست! اگر دوست دارید راه‌حل هوشمندانه‌ای برای این مشکل بیابید با این مطلب همراه شوید!
 
 
 
زومیت: در جای خود جابجا می‌شوید، می‌چرخید، متکای خود را از زیر سرتان برمی‌دارید و روی سر می‌گذارید، رو اندازتان را با پا تکان می‌دهید و با آن یک توپ فوتبال پارچه‌ای می‌سازید، از خروپف همسر عزیز دلتان متعجب می‌شوید و به تنگ می‌آیید که چطور او مانند کودکی معصوم به خواب رفته و از شما غافل شده؛ بدتر از همه اینکه ترفند گوسفندچرانی شبانه نیز هیچ کمکی به شما نمی‌کند و نمی‌توانید بخوابید! خب حق دارید، هیچ فاجعه‌ای بدتر از بدخوابی و بی‌خوابی نیست! اگر دوست دارید راه‌حل هوشمندانه‌ای برای این مشکل بیابید با این مطلب همراه شوید!

فقط 20 دقیقه فرصت دارید!

اگر نمی‌توانید در مدت زمان 20 دقیقه به خواب ناز بروید، بلند شده و دست به کار خسته کننده‌ای بزنید تا چشمان‌تان گرم شود. نشستن در تاریکی شب یا خواندن دستوالعمل گارانتی یخچال-فریزر می‌تواند کارهای مفیدی باشند! البته به هیچ وجه خود را در معرض نورهای تند و شدیدی چون تلویزیون یا مانیتور رایانه قرار ندهید؛ که این دست نورهای خیره کننده به مغز شما پیام بیدارباش را مخابره می‌کنند.

چرت بعد‌ازظهر ممنوع!

بدین ترتیب مطمئن خواهید بود زمانی که به بالین می‌روید، کاملاً خسته و خواب‌آلود هستید. اگر هم به این چرت بعدازظهر به خصوص در روزهای جمعه آن هم بعد از تناول آبگوشت چرب و چیلی عمه لیلا عادت کرده‌اید، حداقل زمان خواب نیم‌روز خود را نهایتاً به یک ساعت یا کمتر کاهش دهید و ترجیحاً آن را تا پیش از ساعت 15 به پایان برسانید.

چطور خوب بخوابیم؟ 

به برنامه روزانه وفادار باشید

حتی اگر در تعطیلات آخر هفته هستید نیز بکوشید تا در بازه‌ی زمانی همیشگی از خواب بیدار شده و به خواب بروید. اگر چرخه منظم خواب خود را حفظ کنید، نه تنها می‌توانید حس بهتری داشته باشید، بلکه تکلیف‌تان با خودتان نیز روشن است.

ورزش پیش از خواب ممنوع!


از انجام تمرینات ورزشی، 4 ساعت پیش از خواب خودداری کنید. گرچه ورزش‌های معمول می‌تواند خستگی لازم را برای خوابی راحت تامین نماید، اما نباید نزدیک زمان خواب به آنها همت گمارید. برای نیل به این مهم می‌توانید صبح زود یا بعدازظهرها به ورزش بپردازید.

تشریفات ویژه برای خواب

مهم است که نشانه‌هایی به بدن نشان بدهید تا خود را برای خواب آماده نماید. گوش دادن به موسیقی آرامش‌بخش، مطالعه 15 دقیقه‌ای یا نوشیدن چای بدون کافئین نظیر انواع چای سبز و دمنوش‌های گیاهی، یا انجام تمرینات آرام‌بخش از این موارد هستند.

تخت‌خواب فقط برای خواب!

به هیچ وجه محل خواب خود را به جایی برای تماشای تلویزیون، مطالعه یا انجام بازی‌های ویدئویی با تبلت تازه‌تان تبدیل نکنید و فقط و فقط در آنجا بخوابید. بدین ترتیب زمانیکه به تخت می‌روید، بدن‌تان می‌داند زمان خواب فرا رسیده است ولاغیر!

مواد غذایی محرک ممنوع!

4 تا 6 ساعت پیش از خواب از مصرف مواد غذایی حاوی مواد محرک نظیر کافئین، نیکوتین و الکل دوری کنید؛ که این مواد از به‌خواب‌رفتن شما پیشگیری می‌کنند. به همین خاطر باید از نوشیدن چای، قهوه، نوشابه‌های گازدار، شکلات و برخی داروها پیش از خواب اجتناب کرد. از این گذشته کشیدن سیگار یا مصرف نوشابه‌های الکلی نیز خواب شما را با مشکل مواجه می‌کند حتی اگر به صورت تفننی باشند.

اصولاً اگر به خواب خوب دلبسته‌اید باید شب‌هنگام از خوردن غذاهای سنگین یا مواد غذایی صنعتی نظیر انواع سوسیس، کالباس و از آن بدتر همبرگر دوری کنید؛ چون نه تنها ممکن است در این دست غذاها انواع انگشت دست و پای کارگران بی‌چاره را بیابید، بلکه خوابتان نیز با اختلال مواجه شده و از کابوس‌های شبانه نیز بی‌نصیب نباشید!

از طرف دیگر قرار نیست که خود را ریاضت بدهید، اگر واقعاً گرسنه‌تان است و روده‌هایتان با همدیگر کشتی می‌گیرند، به یک خوراکی کوچولو یا اسنک روی آورید. می‌گویند که مصرف لبنیات – مانند نوشیدن یک لیوان شیر گرم – یا خوردن چند برش کوچک از گوشت بوقلمون بسیار مفید خواهد بود. به خصوص اینکه این دو دسته از مواد غذایی حاوی ماده‌ای به نام تریپتوفان است که خواب‌آوری طبیعی محسوب می‌شود.

گرفتن دوش آب گرم

اگر به دنبال خوابی راحت هستید از گرفتن دوش آب گرم آن هم حدوداً 90 دقیقه پیش از خواب غفلت نکنید. بدین ترتیب با افزایش دمای خارجی بدن به کاهش دمای داخلی آن و بروز حالت خواب‌آلودگی کمک خواهید کرد.

اتاق خواب آرام و راحت

اتاقی که بسیار گرم یا بسیار سرد است به هیچ وجه برای خواب مناسب نیست. اگر هم نور صبح‌گاهی شما را اذیت می‌کند، می‌توانید پنجره‌های اتاق را با پرده‌ای زیبا مسدود کنید یا اگر سر و صدای بیرون عاملی مزاحم است، بهتر است از پنجره‌های دو جداره با انواع گوشی‌های مخصوص خواب استفاده نمایید.

خورشید، ساعت زیستی


صبح به محظ آنکه از خواب برخواستید، به بیرون رفته و 15 دقیقه را در زیر نور آفتاب به سر ببرید. باید به خود اجازه دهید تا نور طبیعی ساعت زیستی‌تان را تنظیم مجدد کنید و با تطبیق بیش از پیش با مادر طبیعت خود را به آرامشی جسمی برسانید.

سحرخیز باش تا کامروا شوی


اگر واقعاً می‌خواهید از شر بی‌خوابی و بدخوابی راحت شوید باید کمر همت ببندید و صبح زود از خواب بیدار شوید. منظورمان از صبح زود، صبح زود سربازی ساعت 3.5 نیست، بلکه ساعت 6 – 7.30 زمانی ایده‌ال برای برخواستن از خواب ناز است. اگر هم به این سبک زندگی عادت ندارید باید یک هفته‌ای به خود سختی بدهید، ولی مطمئن باشید نتیجه‌ی کار بهتر از هر قرص آرام‌بخش یا خوا‌ب‌آور موجود در بازار است!

راستی آخر اینکه یادتان نرود تنها زمانی که خواب‌تان می‌آید به رخت‌خواب روید چرا که این مورد یکی از مهمترین ترفندها برای کاهش مدت زمات بیدار بودن در رخت‌خواب است؛ خواب خوشی داشته باشید و با زومیت همراه باشید!!


شیوه عجیب رحیمی در ذکر نام خدا ...!!!؟؟؟

 
 
 
روزنامه جمهوری اسلامی در شماره دیروز خود نوشت که کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رییس‌جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور، موجب تعجب مردم شد.
 
 
 
روزنامه دنیای اقتصاد: روزنامه جمهوری اسلامی در شماره دیروز خود نوشت  که کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رییس‌جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور، موجب تعجب مردم شد.

طی دو روز گذشته مردم، تماس‌هایی با روزنامه جمهوری اسلامی گرفته و به این اقدام معاون اول رییس‌جمهور اعتراض کردند.

 آنها گفتند جمله «به نام خدا و به نام مقام معظم رهبری و به نام رییس‌جمهور» که عبارت بکار برده شده توسط رحیمی بود متاسفانه بارها از تلویزیون نیز پخش شد!



تصاویری از زندگی رهبر جدید کره شمالی .....

    نظر
 
 
 
 
متر از یک هفته دیگر "کیم جونگ اون" رهبر جدید و جوان کره شمالی نخستین سالگرد رسیدن به قدرت و جانشینی پدرش را جشن می گیرد.
 
 
 
عصر ایران: کمتر از یک هفته دیگر "کیم جونگ اون" رهبر جدید و جوان کره شمالی نخستین سالگرد رسیدن به قدرت و جانشینی پدرش را جشن می گیرد.

کیم جونگ اون کوچک ترین فرزند "کیم جونگ ایل" رهبر سابق کره شمالی بود که در 17 دسامبر 2011 درگذشت.


رهبر جدید کره در مقایسه با پدرش تمایل بیشتری به حضور در مجامع عمومی دارد و در طی یک سال گذشته عکس های فراوانی از او و همسرش در رسانه ها منتشر شده است.

 عکس هایی که در استانداردهای خاندان حاکم بر کره شمالی کم سابقه به حساب می آید.














 

این دو خبر را با هم مقایسه کنید ...!!!؟؟؟

    نظر
 
 
 
ابتدا این دو خبر را بخوانید.
 
 
 
عصر ایران:  ابتدا این دو خبر را بخوانید:

1

در پی آتش سوزی مرگبار در مدرسه "شین آباد" پبرانشهر بر اثر آتش گرفتن یک بخاری نفتی ، رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس گفت: هم اکنون  30 درصد کلاسها از بخاری نفتی کاربراتوردار استفاده می کنند. سال 89 براساس برآوردی که به عمل آمد، برای تامین اعتبار تبدیل سیستم گرمایش این کلاس ها به سیستم حرارتی مرکزی اعتبار سنگینی برآورد شد که خارج از توان ما بود.

خبرگزاری مهر

2

قرارداد سالانه مانوئل ژوزه (سرمربی تیم پرسپولیس) و دستیارانش بر اساس آنچه سردار رویانیان گفته بود رقمی نزدیک به 2.5 میلیون دلار تخمین زده می شود و جالب تر اینجاست که بسیاری از اهالی فوتبال می گویند ژوزه در همان قسط اول قراردادش بیش از 60 درصد قراردادش را گرفته است. رقمی بیش از 4 میلیارد تومان که در صورت فسخ قرارداد با پیرمرد پرتغالی از کف پرسپولیس می رود.

خبرآنلاین

... و این ، فقط گوشه ای از سوء مدیریت در نظام توزیع ثروت و امکانات در کشور و بریز و بپاش های بی حساب و کتاب است. مشکلی که البته فقط مربوط به دولت دهم نیست و ریشه ای دیرین دارد.

واقعاً آیا مسوولان ما با چیزی به نام "اولویت بندی" آشنا هستند؟!

به راستی تبدیل سیستم گرمایشی آن 30 درصد از کلاس ها به یک سیستم ایمن ، چقدر هزینه داشت که از عهده اش برنیامدند؟ آیا هزینه ای بیش از مرگ و پرپر شدن دختربچه های معصوم داشت؟

ای کاش مجلس و دولت ، در هفته های آتی که بودجه سال آینده را تهیه و تصویب می کنند ، یک بار برای همیشه این مشکل را حل کنند و جان بقیه دانش آموزانی را نجات دهند که قربانیان بالقوه حوادث مشابه آتی هستند.

اسرائیل: ایران 2.5 ماه با خط قرمز فاصله دارد ...

    نظر
 
 
 
نخست وزیر اسرائیل گفت ایران به کسب توانایی برای ساخت بمب اتمی نزدیک می شود و باید در سال 2013 با این مسئله مقابله کرد.
 
 
 
عصر ایران: نخست وزیر اسرائیل گفت ایران به کسب توانایی برای ساخت بمب اتمی نزدیک می شود و باید در سال 2013 با این مسئله مقابله کرد.

بنیامین نتانیاهو که در جمع خبرنگاران خارجی در مقر نخست وزیری در شهر قدس سخن می گفت افزود: اسرائیل به خطر قرمزی که من در سپتامبر گذشته در سازمان ملل متحد ترسیم کردم، متعهد است. ایران نباید حجم کافی از اورانیوم غنی شده را برای ساخت حتی یک کلاهک هسته ای در اختیار داشته باشد.

نتانیاهو افزود: من توضیح دادم که ایران هر زمان از مرحله غنی سازی اورانیوم عبور کند، فرصت ما برای توقف تاثیر گذار برنامه هسته ای نظامی ایران از بین می رود. ایران نزدیک به دو ماه و نیم با خط قرمز ترسیم شده اسرائیل برای برنامه هسته ای تهران فاصله دارد و بدون شک این موضوع چالش بزرگی را برای ما ایجاد می کند که باید به مقابله با آن پرداخت.

نتانیاهو ادامه داد: تحریم ها علیه ایران به اقتصاد این کشور، آسیب می زند. هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد اما هیچ نشانه ای نمی بینیم که تحریم ها، برنامه هسته ای ایران را تعطیل می کند. اسرائیل هم اکنون نسبت به چهار سال پیش که قدرت را در دست گرفتم، برای مقابله با چالش مسئله هسته ای ایران، توانمندتر است.



کارشناسان اسرائیلی گفته اند ایران در بهار یا تابستان 2013 اورانیوم غنی شده را به میزان کافی برای ساخت یک بمب اتمی تولید خواهد کرد. مقامات اسرائیلی برنامه هسته ای ایران را خطری علیه موجودیت خود می دانند.

مقامات آمریکایی و در راس آنها رئیس جمهور باراک اوباما بارها به مسؤولان تل آویو اطمینان داده اند که مانع از دست یابی ایران به بمب اتمی می شوند.

ایران در مقاطع مختلف ضمن تاکید بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای اش و کاربرد غیرنظامی آن، بر آمادگی برای مذاکره و همکاری با آژانس بین المللی انرژِی اتمی تاکید کرده است.

رویترز می نویسد: اعتقاد بر این است که اسرائیل تنها دارنده بمب اتمی در خاورمیانه است. تاسیسات هسته ای ایران از حفاظت قوی برخوردارند. این تاسیسات همچنین در مناطق مختلف ایران پراکنده اند به همین دلیل حمله نظامی احتمالی اسرائیل به آنها، با چالش روبه رو است.

عکسی که چهره ایدز را دگرگون کرد ..............!!1؟؟؟

    نظر
 
 
 
مجله لایف در نوامبر 1999 عکسی از یک مرد جوان دچار ایدز به نام دیوید کیربی منتشر کرد که بدنش به علت بیماری تحلیل رفته و نگاهش گویی به چیزی در ماورای این جهان دوخته شده بود- و اعضای گریان خانواده‌اش شاهد لحظات احتضارش بودند.
 
 
 
همشهری آنلاین: مجله لایف در نوامبر 1999 عکسی از یک مرد جوان دچار ایدز به نام دیوید کیربی منتشر کرد که بدنش به علت بیماری تحلیل رفته و نگاهش گویی به چیزی در ماورای این جهان دوخته شده بود- و اعضای گریان خانواده‌اش شاهد لحظات احتضارش بودند.

 این عکس که بوسیله یک دانشجوی روزنامه‌نگاری به نام ترسا فرر گرفته شده بود، به سرعت به یکی از تاثیرگذارترین تصاویر از همه‌گیری HIV/ایدز بدل شد که اکنون میلیون‌ها نفر را در جهان (بدون اینکه بسیاری‌ها از آنها بدانند) گرفتار خود کرده است.

اهدا نشان فاسدترین به کرزی!

    نظر

اهدا نشان فاسدترین به کرزی!

 
 
 
مدال نمادین فاسد‌ترین کشور توسط مردم افغانستان به حامد کرزی اهدا شد!
 
 
 
خبرگزاری ایسنا: مدال نمادین فاسد‌ترین کشور توسط مردم افغانستان به حامد کرزی اهدا شد!

بر اساس گزارش نهاد شفافیت بین‌المللی افغانستان جزو فاسدترین و نیوزیلند در راس سالم‌ترین کشورهای جهان هستند.

به همین مناسبت جمعی از مردم افغانستان طی مراسمی نمادین مدال فاسدترین کشور را به رییس جمهور کشورشان اهدا کردند.

در این گزارش از سومالی، کره شمالی، میانمار، افغانستان، ازبکستان، ترکمنستان، سودان، عراق، هائیتی و ونزوئلا به ترتیب به عنوان فاسدترین کشورها نام برده شده‌اند.

سنگاپور در رده پنجم و استرالیا در رده هشتم کشورهای سالم قرار گرفته‌اند. دانمارک، فنلاند، سوئد، نروژ، ایسلند، سوئیس، هلند، لوکزامبورگ، آلمان، اتریش، بلژیک و ایرلند در 20 جایگاه اول کشور‌های سالم قرار دارند.












عجیب ترین شیوه قاچاق نفت ....!!!؟؟

    نظر

عجیب ترین شیوه قاچاق نفت


این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

تابناک: این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

در یکی از روستاهای منطقه مرزی شمدینلی در استان حکاری و در مرز ایران، نیروهای ویژه ژاندارمری به دنبال دریافت گزارش های مردمی، شبکه ای را کشف کردند که در نوع خود تاکنون بی سابقه بوده است.



ماجرا از این قرار است که قاچاقچیان اهل روستای مرزی شمدینلی برای آن که دور از چشم ماموران مرزی ایران و ترکیه نفت و گازوییل ارزان وارد کنند، با استفاده از شلنگ و تانکر یک خط انتقال 3کیلومتری  ساخته و نفت و گازوییل را از ایران وارد این شبکه کرده و در روستای خود تخلیه می کردند.

 آنان چندین تانکر 5 هزار لیتری در مسیر شلنگ ها و در دل خاک جا سازی کرده و به این ترتیب امکان آن را به وجود آورده بودند که به طور شبانه روزی ده ها هزار لیتر سوخت قاچاق را به شمدینلی رسانده و با بهای گزاف به فروش برسانند.


گفتنی است مواد سوختی در ترکیه از قیمت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر بنزین در ترکیه با  بالاترین قیمت نسبت به دیگر کشورهای جهان به فروش می رسد.