سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

چاقوکشی در رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور............

چاقوکشی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور

در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور، یکی از کشتی‌گیران با چاقو مجروح شد.

13911204000095 PhotoA1 چاقوکشی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور

به گزارش “بوتیا” رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور از صبح دیروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که این رقابت‌ها در نوبت بعدازظهر با برگزاری مسابقات پایانی چهار وزن اول پیگیری شد.

در حالیکه نفرات راه یافته به دیدارهای فینال چهار وزن نخست مشخص شده بودند و کشتی‌گیران در گروه شانس مجدد برای حضور در دیدار رده‌بندی آماده می شدند یکی از تماشاگران با چاقو به میلاد خسروی از تیم لرستان که خود را برای دیدارهای شانس مجدد آماده می‌کرد حمله و این کشتی‌گیر را از ناحیه صورت زخمی کرد.

این تماشاگر پس از ارتکاب این عمل فرار کرد که توسط سایر تماشاچیان دستگیر شد.

نکته جالب توجه در این مسابقات عدم حضور ماموران نیروی انتظامی در سالن مسابقه بود. به طوری که تماشاگران نمی‌دانستند ضارب را به چه نهادی باید تحویل دهند! البته در این بین تماشاگران فرد ضارب را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسابقات برای دقایقی با وقفه روبرو شد بطوری که تمام سالن توجه‌شان به این موضوع جلب شده بود.


جایزه 500 دلاری برای استخدام دختر ........

یک مادر آمریکایی به کسی که دخترش را استخدام کند، 500 دلار پول نقد جایزه میدهد.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران، خانم لیندا اسمیت که ساکن ایالت کالیفرنیای جنوبی است، برای پیدا کردن شغل برای دخترش، دست به کار عجیبی زده است. او میگوید:‌ “هرکس که دخترم را در یک شغل اداری و با حقوق حداقل ساعتی 15 دلار استخدام کند، پاداشی به ارزش 500 دلار دریافت خواهد کرد.”
خانم اسمیت 61 ساله با در دست گرفتن این پلاکارد و ایستادن در یکی از پرترددترین نقاط شهر، تمام تلاش خود را برای یافتن کاری برای دختر خود به کار می بندد.

 

 جایزه 500 دلاری برای استخدام دختر + عکس

سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟

سازنده فیلم آرگو، بنیامین جیزا افلک بولدت (???#39??? ?#39?? ????) معروف به بن افلک یهودی 40 ساله ای است که این روزها نامش رونق محافل و مجامع هنری داست.

کثرت وقایع دهه 50 و 60، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به موضوعی بی بدیل و ماندگار در تاریخ مبدل ساخته است.

یکی از مهمترین این وقایع، موضوع تسخیر سفارت آمریکا، به عنوان نمایندگی رسمی سیاسی ایالات متحده آمریکا در ایران می باشد.
واقعه ای که بسیار سریع و در جنب وقایع کثیر آن زمان به وقوع پیوست و خود اسبابی از برای تحقق وقایع دیگر بود.

واقعه ای که اگر چه هیچ گاه فرصتی از برای بازخوانی مفصل و تطبیقی آن بوجود نیامد، اما آبشخور موضوعاتی بسیار گردید و متاسفانه امروزه جُز ادبیات کلی لانه جاسوسی تصوری جامع از آن وجود ندارد.

ادبیاتی که تنها این تصور را در مخاطب پدید می آورد که در ایران سفارت آمریکا به تاریخ 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام اشغال شد و از آن پس سفارت آمریکا را با نام لانه جاسوسی نامیدند.

اگر چه در باب کم کاری صورت گرفته عوامل متعددی را میتوان برشمرد، اما بیش از همه عُدول بخشی از مُسخرین لانه جاسوسی از مواضع انقلابی و دَر غَلطیدن ایشان به آغوش امپریالیسم جهانی را میتوان عامل اصلی ابتر ماندن نشر و بسط واقعیات سریع آن دوران دانست؛ اما واقع امر آن است که با وجود آلزایمز بسیاری از مسئولین در این باب، هیچگاه موضوع سفارت آمریکا طی این 33 سال از دستورکار سردمداران آمریکا خارج نشد و تسخیر این ساختمان واقع در محدوده خیابانهای مفتح و طالقانی، به عنوان ضربه ای به یاد ماندنی بر هیمنه استکبار جهانی سرمشق مستضعفین بوده و هست.

بویژه پس از فضاحت آمریکا در واقعه به یاد ماندنی طبس و تصویر جنازه های سوخته رنجرهای آمریکایی، این هیمنه به کلی فروپاشید.
این فروپاشی آنقدر فضیح بود که آمریکا نتوانست طی این 33 سال با انبوه فیلمها و مستندهای بر آن سرپوش نَهاده و از خویش اعاده حیثیت نماید.

حال این ابر قدرت خود خوانده جهان اینبار با فیلم مجعول آرگو به مصاف اذهان جهانیان آمده تا شاید بتواند به زعم خویش ایالات متحده آمریکا را تطهیر نماید.

263422 7142 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

اما به راستی تطهیر کننده آمریکا چه کسی است؟

بنیامین جیزا افلک بولدت (???#39??? ?#39?? ????) معروف به بن افلک (Ben Affleck) یهودی آمریکازاده 40 ساله ای است که این روزها نام او همراه آرگو رونق محافل و مجامع هنری داست.

 

 

263423 3341 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
بنیامین جیزا افلک بولدت (Benjamin Geacuteza Affleck-Boldt)

خانواده او از جمله یهودیان آلمانی- انگلیسی هستند و وی با وجود آنکه در 15 اوت 1972 میلادی در مهمترین شهر یهودی نشین ایالات متحده آمریکا، یعنی شهر دانشگاهی برکلی ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد،

 

 

 

 

263424 8001 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

اما عمده کودکی و نوجوانی خود را در شهر کمبریج ابر شهر ماساچوست ایالت نیو انگلند ایالات متحدهی آمریکا سپری نموده است.

 

 

 

 

263450 6631 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

پدر بنیامین یک مددکار اجتماعی و بازیگر تئاتر به نام تیموتی بایرز افلک (Timothy Byers Affleck) و مادر او یک معلم مدرسه به نام کریستین آنه افلک (Christine Anne Chris Affleck) بود.

همچنین بنیامین دارای یک برادر و آن هم کوچکتر از خود به نام کالب کیسی مک گوائیر افلک-بالدت معروف به کیسی افلک است.

 

 

 

 

263426 9461 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
کالب کیسی مک گوائیر افلک-بولدت

بنیامین که فعالیت رسمی هنری خود را در سن هشت سالگی با بازی در سریال سفر میمی آغاز نمود.

 

 

 

 

263427 7591 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

بنیامین با وجود ضعفهای بسیار هنری، با کمک و همیاری یهود و به جهت بی حیایی فوق العاده ای که در مقابل دوربین دارد، تا به امروز حدود 50 فعالیت هنری داشته، که هر یک در جای خود قابل نقد و بررسی است.

 

 

 

 

861919 2231 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

 

862010 6111 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
861898 2351 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
861957 7901 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
263432 7181 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
263452 9811 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

بنیامین در سن 36 سالگی با بازی در فیلم سرزمین هالیوود در اوج فعالیت بازیگری قرار گرفت.

 

 

 

 

263434 3291 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
سرزمین هالیوود (Hollywoodland) محصول سال 2006 میلادی

و پس از آن یهود او را آماده کارگردانی یافت و بنیامین 37 ساله را با ساخت اولین فیلم خود با نام رفته عزیزم رفته رسما به باشگاه کارگردانان وارد کرد.

 

 

 

 

263435 3101 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
رفته عزیزم رفته (Gone Baby Gone) محصول سال 2007 میلادی

بنیامین همچون سایر یهودیان داری فرزندان زیادی نیست و در حال حاضر تنها سه فرزند رسمی دارد؛ دو دختر به نامهای ولت آنا افلک و رز الیزابت افلک و یک پسر به نام ساموئل گارنر افلک .

 

 

 

 

263436 5801 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

بنیامین عاشق شهرت، بویژه شهرت سیاسی است؛ وی حامی سرسختی برای دموکراتها محسوب می شود.

سابقه حمایت بنیامین از دموکراتها به دور اول انتخابات جرج بوش در سال 2000 میلادی بر می گردد.

 

 

 

 

263437 1471 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

بنیامین در این سال با حمایت رسمی خود از اَل گور دموکرات در مقابل بوش جمهوری خواه، به برگ برنده دموکراتها در انتخابات مبدل شد تا جایی که در دور اول انتخابات جرج بوش در سال 2004 میلادی، بنیامین حمایت همه جانبه ای از رقیب دموکرات بوش یعنی جان کری نمود.

 

 

 

 

263438 6911 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

بنیامین در هر دو دوره انتخابات اوبامای دموکرات سهم زیادی در عوام فریبی و بالابردن حمایت از او ایفا نمود.

 

 

 

 

263439 5291 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

بنیامین علاوه بر آنکه عاشق شهرت است، عاشق زنان مشهور نیز هست.

وی تا به حال با هفت زن ارتباط رسمی داشته که در این میان جنیفر گارنر با طولانی ترین ارتباط یعنی حدود هفت سال، شاید از بیشترین اقبال برخوردار بوده است.

 

 

 

 

263440 8971 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

 

263441 8501 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
263457 4351 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

عشق شهرت برای بنیامین این بار ماموریتی ویژه را رقم زد، ماموریتی برای اعاده حیثیت از آمریکای متزلزل.

 

 

 

 

263443 2981 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس

 


آمریکایی که در بدترین شرایط اقتصادی، سیاسی و امنیتی خود قرار دارد و یهود خود را ملزم به بقای او میداند.
اما آیا به راستی بنیامین به عنوان یک سرباز خوب یهود با آرگو توانسته است این گونه کند؟!

263444 5521 سازنده فیلم ضد ایرانی آرگو کیست؟ + عکس
مشرق نیوز


روز شماری کیت میدلتون برای مرگ ملکه الیزابت.............

روز شماری کیت میدلتون برای مرگ ملکه الیزابت

phpThumb generated thumbnajjiljpg1 روز شماری کیت میدلتون برای مرگ ملکه الیزابت
الیزابت دوم که سال گذشته 60 سالگی تاج گذاری اش را در مراسمی پر زرق و برق، گسترده و طولانی جشن گرفت روز یکشنبه در پی دردهای حاد در ناحیه شکم به بیمارستان برده شد و تا روز گذشته بستری و تحت نظر پزشکان و پرستاران کارکشته بیمارستان پادشاه ادوارد هفتم در لندن بود.

اگرچه دکترها و سخنگوی کاخ باکینگهام می گویند بستری شدن ملکه بریتانیا که در ماه آوریل (ماه آینده) 87 ساله خواهد شد، اقدامی «احتیاطی» بوده و دردهای ناشی از بیماری در او ضعیف تر شده اند، همین بستری شدن ملکه پیر به سوژه ای پربیننده برای رسانه های جهان تبدیل شده است و دو روز گذشته هیچ خبرگزاری، وب سایت خبری و روزنامه پرتیراژی نبود که به این موضوع نپردازد.

الیزابت دوم که 10 سال بود پایش را به عنوان بیمار در بیمارستان نگذاشته بود، حالا بر اثر نشانه های ابتلا به التهاب معده مجبور شد سفرش به رُم و برنامه های دیگرش را لغو کند. ملکه که برخلاف شوهرش پرنس فیلیپ، به ندرت بیمار می شود، آخرین بار در سال 2003 برای جراحی در این بیمارستان بستری شده بود.

اما به نظر می رسد خیلی ها انتظار مرگ او را می کشند. اتفاقی که رویای چندین ساله پرنس چارلز، پسر بزرگ الیزابت و وارث او که 64 سال دارد، را برای رسیدن به مقام پادشاهی به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

وب سایت خبری انگلیسی میرور، در همین رابطه خبر داده است «اخیرا به مجریان شبکه بی بی سی آموزش های لازم داده شده است تا در صورت مرگ ملکه بدانند چه لباسی بپوشند و چطور این خبر را گزارش کنند. سیاست های بی بی سی در این رابطه از زمان مرگ مادر ملکه در سال 2002 و اشتباه پیتر سیسونز در اعلام خبر مرگ او (پوشیدن لباسی خاکستری با کرواتی به رنگ سرخ تیره) تغییر کرده است. طبق سیاست های جدید مجریان این شبکه خبری برای اعلام چنین خبری باید پیراهن های سفید با کراوات های سفید با کراوات های مشکی بپوشند و خبرنگاران شبکه هم برای نشان دادن احترامشان کت و شلوارهایی به رنگ تیره بر تن کنند.»

یکی دیگر از بحث هایی که در برخی رسانه ها و بیشتر در شبکه های اجتماعی دهان به دهان می چرخد، احتمال رسیدن کِیت میدلتون، عروس عامی خاندان سلطنتی به عنوان ملکه بریتانیا است که با مرگ الیزابت گامی به تحققش نزدیکتر خواهد شد.

کِیت میلتون که مراسم ازدواجش با پرنس ویلیام، پسر ارشد پرنس چارلز، وارث الیزابت دوم را میلیون ها نفر در سراسر جهان به طور زنده تماشا کردندو خاطره پرنسس دیانا، همسر سابق پرنسس چارلزکه در تصادفی مشکوک در پاریس جان باخت را در اذهان بریتانیایی ها زنده کرده است، اگر نوبت پادشاهی ویلیام برسد «ملکه همسر» بریتانیا خواهد شد.

او با رسیدن به این مقام که ضامن هیچ نقش و نفوذیب در اختیارات و قدرت شوهرش نخواهد بود به اسم ملکه کاترین تاج گذاری خواهد کرد اما این مقام با مقامی که الیزابت دوم در اختیار دارد تفاوت زیادی دارد؛ الیزابت دوم خود مقام ملکه را به ارث برده است و از این رو «ملکه حاکم» خوانده می شود، در صورتی که کِیت اگر به این عنوان برسد به واسطه پادشاهی شوهرش خواهد بود. مقامی که شبیه به جایگاه کنونی پرنس فیلیپ، شوهر الیزابت دوم است.

البته الیزابت دوم هم از ابتدای تولدش مقام وارث تاج و تخت را در اختیار نداشته است و این لجاجت ادوارد هشتم پادشاه بریتانیا در سال 1936 در ازدواج با والیس سیمسونِ آمریکایی بود که این مقام را برای او به ارمغان آورد. ادوارد هشتم چند ماه پس از پادشاه شدنش بحرانی در قوانین اساسی بریتانیا به وجود آورد؛ او اعلام کرد که به والیس سیمسون که پیش از آن دو بار ازدواج کرده بود، از همسر اولش طلاق گرفته بود و در شرف طلاق دوم بود، پیشنهاد ازدواج داده. ازدواج ادوارد نه تنها بات قوانین سلطنتی بریتانیا و قانون اساسی نمی خواند، جایگاه او در مقام رئیس کلیسای انگلیس را هم زیر سوال می برد، زیرا این کلیسا ازدواج افراد مطلقه تا زمانِ زنده بودن همسر سابقشان را منع کرده بود.

ادوارد هشتم که نمی توانست از والیس دل بکند، برای جلوگیری از استعفای نخست وزیر و ایجاد بحران سیاسی از پادشاهی کناره گیری کرد و پس 326 روز تکیه زدن بر مسند پادشاهی این عنوان را به برادرکوچکترش آلبرت (که جورج ششم نام گرفت و در فیلم «سخنرانی پادشاه» با او آشنا شدیم)، پدر الزابت دوم سپرد.

پس از ملکه، پرنس چارلز که وضعیت سلامتش چندان تعریف ندارد و در سال های اخیر چند باری بستری شده است به پادشاهی خواهد رسید و پس از او نوبت به کِیت میدلتون خواهد رسید؛ دختری از خانواده ای غیرسلطنتی که آرزوی بسیاری از دختران دم بخت خاندان پادشاهی بریتانیا در ازدواج با ویلیام، پادشاه آینده را نقش بر آب کرده است اما کِیت هنوز ماه ها و شاید سال های سال باید صبر کند که بتواند بانوی کاخ عظیم باکینگهام، 775 اتاق آن و حدود 1200 خدمه اش شود و بتواند از میان مجموعه ای منحصر به فرد از جواهرات سلطنتی زیورآلاتی برای خود برگزیند.

روزنامه هفت صبح


زن ایرانی که با مدیریتش در سوئد می درخشد!

158385 زن زیبای ایرانی که با مدیریتش در سوئد می درخشد! + عکس

مهاجران ایرانی اغلب به هدف ادامه تحصیل و گذراندن مدارج بالای تحصیلی به سوئد می روند. اما در این میان کم پیش می آید که کسی بتواند منصب مهمی را بدست آورد. کاری که مینو اخترزند از پس آن برآمده است…
مهاجران ایرانی اغلب به هدف ادامه تحصیل و گذراندن مدارج بالای تحصیلی به سوئد می روند. اما در این میان کم پیش می آید که کسی بتواند منصب مهمی را بدست آورد. کاری که مینو اخترزند از پس آن برآمده است.
مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد 1335 در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در 17 سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.
خانم اخترزند در سال 1978 در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم (کی تی اچ) فارغ التحصیل شد.
اخترزند بعدها پست های مدیریتی گوناگونی را در شرکت انرژی واتن فال به دست آورد و مدتی نیز مدیرکل شورای استانی کار در شهر اوپسالا سوئد بود. وی در حال حاضر عضو هیئت رئیسه دانشگاه سودرتورن در استکهلم است.
خانم اخترزند از فوریه 2008 تا کنون مدیر عامل شرکت راه آهن سوئد (بان ورکت) است. وی همچنین متاهل و دارای یک فرزند پسر است. مینو اختر زند برنده نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت در سال 2008 است.
نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت جایزه ای است که در سوئد هر ساله به خانم مدیری داده می‌شود که در طی سال به پرقدرت‌ترین پست مدیریت کشور ترفیع مقام پیدا کرده باشد.
این بانوی موفق ایرانی همچنین در ماه می سال 2010 به سمت استانداری یونشوپینگ سوئد منصوب شد. او نخستین ایرانی بود که سمت استانداری را درسوئد به عهده می گرفت.

 

54160 212 زن زیبای ایرانی که با مدیریتش در سوئد می درخشد! + عکس

خانم اخترزند درباره اینکه خود را ایرانی می داند یا خیر نظر جالبی دارد. وی می گوید:”موقعی که بیرون هستم و کار می کنم، فرهنگم سوئدی است و مدل رئیس بودنم هم سوئدی است، زیرا من برای اولین بار در سوئد وارد بازار کار شدم. ولی وقتی کارم تمام می شود و به خانه می آیم، کاملاً ایرانی ایرانی هستم و شوهرم نیز ایرانی است و در خانه فقط فارسی صحبت می کنیم. او ادامه می دهد: “احساس می کنم که ایرانی هستم، علاقه زیادی به غذاهای ایرانی دارم و دوستان ایرانی زیادی داریم که با آنها معاشرت می کنیم.”
خانم اخترزند درباره نحوه مدیریت خود نیز حرف های مهم و شنیدنی ای می زند:” سیستم ریاست من سیستم سوئدی است ولی خصوصیاتی که برایم بسیار مهم است و همه می دانند، این است که هرگز بین زن و مرد تفاوت قائل نمی شوم و تنها چیزی که برایم مهم است بازتاب کاری است. تا کنون نه من با خانم هایی که با من کار کرده اند مشکل و ناراحتی داشته ام و نه آنها با من مشکل داشته اند. البته رفتار من با کارمندان مرد نیز همین گونه است.
افرادی که استخدام می کنیم همیشه 50 درصد مرد و 50 درصد زن هستند. سیاست من این است که خود شخص از لحاظ کاری و روحیه مهم است وجنسیت مهم نیست.”


بزرگترین پیراهن کشور دوخته شد..............

این پیراهن مردانه به طول سه متر و پنجاه سانتی متر و عرض دو متر و چهل و پنج سانتی متر و وزن 8 کیلو است که به دست خیاط توانای شهرستان مرزی پارس آبادمغان آقای علیرضا عسگری طراحی و دوخته شده است.

برای دوخت این پیراهن یک هفته وقت صرف شده است. و نکته قابل توجه اینجاست که آقای «علیرضا عسگری» به تنهایی این پیراهن را دوخته است.
136292826011 بزرگترین پیراهن کشور دوخته شد+عکس
وی هدف از دوختن این لباس را اهمیت دادن و حمایت از خیاط های پارس آبادی عنوان کرد.
گفتنی است، این لباس در غرفه نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در پارس آباد، واقع خیابان جهاد کشاورزی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
13629282692 بزرگترین پیراهن کشور دوخته شد+عکس
شهرستان پارس آبادمغان در 230 کیلومتری شمال استان اردبیل و هم مرز با جمهوری آذربایجان می باشد.

حمله خونین دو مرد به قاضی پایتخت.............

حمله خونین دو مرد به قاضی پایتخت + عکس

2 مرد با تعقیب یکی از قضات پایتخت وی را مورد حمله خونینی قرار دادند.

شوک: این در حالی بود که قاضی جوان از قبل احساس خطر کرده و از دادگستری خواسته بود به وی اسلحه تحویل بدهند.
دادیار اظهار دادسرای هاشمی در مصاحبه اختصاصی با شوک گفت: روز 14 اسفندماه امسال در نزدیکی خانه بودم که یکی از متهمان پرونده جعلی که در گذشته وی را به زندان فرستاده بودم به سمتم آمد و از من تشکر و قدردانی کرد و دستم را بوسید و رفت، رفتارش مرموز بود و چون وی را من به زندان فرستاده بودم این رفتارش برایم جای سؤال داشت، به همین خاطر احساس خطر کردم و این موضوع را با حفاظت دادگستری استان تهران در میان گذاشتم و خواستار تحویل اسلحه شدم، تا در صورت وجود خطر از آن استفاده کنم و در حالی که موضوع را کتبی پیگیری می‌کردم درخواستم را نپذیرفتند تا این که 3 روز بعد ساعت 10 شب بود که در خیابان علامه جنوبی در سعادت‌آباد و در مسیر خانه‌ام 2 مرد موتور سوار در حالی که کلاه کاسکت به سر داشتند به سمت من آمدند، در آن تاریکی شب برق قمه بزرگی که در دست ترک‌نشین موتور سوار بود را دیدم و ترس به جانم افتاد و زمانی که قمه را به سمت قلبم نشانه گرفت با کیف چرمی که در دستم بود جلوی ضربه را گرفتم که در این لحظه راننده موتور که پیاده شده بود با چاقویش دوباره به سمت قلبم ضربه‌ای پرت کرد که فقط توانستم دست چپم را جلوی مسیر چاقویش بگیرم و به خاطر ضربه‌ای که به دستم وارد شد خون زیادی از شریان اصلی دستم بیرون پاشید و به صورت مرد مهاجم ریخت که در این لحظه بود که همدست قمه به دستش خواست که زود فرار کنند که با همان موتور پا به فرار گذاشتند و جالب این که خون زیادی از دستم می‌رفت، اما هیچ‌کس به من توجهی نمی‌کرد و رهگذران سعی نداشتند کمکی به من کنند. با سرعت به خانه رفتم و به کمک خانواده‌ام برای درمان به بیمارستان رفتم و بعد از بخیه زدن دستم از بیمارستان مرخص شدم.
دادیار فرشید شرفی درباره انگیزه احتمالی 2 مرد مهاجم گفت: چند سال پیش در دادسرای خارک کار می‌کردم که پرونده سنگین جاعلان حرفه‌ای که ارزشی 80 میلیونی داشت برای پیگیری به من ارجاع داده شد و بعد از تحقیقات گسترده در راستای این پرونده 20 عضو این باند به زندان رفتند و چند روز بعد از سوی دادگستری نامه‌ای به عنوان انتقال کارم به دادسرای هاشمی به دستم رسید که به جای من بازپرس مفاخری در دادسرای خارک مشغول به کار شد و ادامه رسیدگی به پرونده جاعلان در اختیار وی قرار گرفت که چندی پیش شنیدم بازپرس مفاخری از سوی یکی از متهمان پرونده مورد حمله قرار گرفته و وی نیز دستش هدف ضربه چاقوی مرد مهاجم قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: بررسی‌‌ها نشان داده است که عاملان حمله به من و بازپرس مفاخری از اعضای یک باند هستند و با جست‌وجو‌های زیاد و از طریق کارمندان دادسرای خارک توانسته بودند رد مرا در دادسرای هاشمی به دست آورند.
دادیار شرفی در پایان با ابراز تأسف شدید گفت: دزدان و زورگیران به راحتی و با انگیزه‌‌های شومی که دارند با اسلحه در سطح شهر تردد می‌کنند اما من که جایگاه حساسی دارم و به خاطر قضاوت باید امنیت جانی در برابر تبهکاران داشته باشم با وجود احساس خطر و اعلام آن به حفاظت اطلاعات دادگستری استان تهران نباید مجوز حمل اسلحه برای دفاع از خودم در برابر خطرات احتمالی
داشته باشم.


توقیف دومین خودرو با سرعت سرسام آور .......!!!؟

فرمانده پلیس راه استان مرکزی از توقیف یک دستگاه خودروی بنز سواری ، با سرعت بیش از 230 کیلومتر در محور اراک- سلفچگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ساعت 10:30 صبح امروز، تیم گشت پلیس‌راه استان مرکزی ، مستقر در کیلومتر 50 محور اراک – سلفچگان در حین کنترل سرعت خودروهای عبوری ، متوجه سرعت بیش از 230 کیلومتری، یک دستگاه خودروی بنز سواری می شود.
بنابراین گزارش، وسیله نقلیه متخلف با سبقت گرفتن ازخودروی پلیس، بدون توجه به فرمان ایست مأموران پلیس‌راه، با حرکات مخاطره‌آمیز و نمایشی و لایی کشی‌های پی در پی از محل متواری و ماموران پلیس راه به تعقیب خودرو پرداختند.
سرهنگ «مهدی حسنی» فرمانده پلیس‌راه استان مرکزی با گفت: خودروی بنز مورد نظر ، در طول مسیر با وارد کردن خسارت به چند دستگاه وسیله نقلیه، طی چندین نوبت قصد زیر کردن مأموران انتظامی را داشت که در نهایت با اقدام به موقع مأموران، وسیله نقلیه در میدان امام خمینی (ره) شهر اراک متوقف و 2 سرنشین آن ، دستگیر شدند.
وی اضافه کرد : در بازرسی از داخل خودرو ، مقادیری ماده مخدر از نوع شیشه به همراه یک عدد پایپ استعمال مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: این خودرو که به عنوان دومین خودرو، با بیشترین سرعت غیر مجاز در کشور متوقف شده است دارای مبلغ 12،760،000 ریال خلافی می‌باشد.
136292833811 توقیف دومین خودرو با سرعت سرسام آور +عکس
13629283412 توقیف دومین خودرو با سرعت سرسام آور +عکس

تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها.................

تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها

در آستانه تحرکات مضحک ضد انقلابها برای روز 8 مارس، چند تن از افراد این جریان که به خارج از کشور گریخته اند با راه اندازی کارناوالی خنده دار در کشور سوئد ،بلاهت مثال زدنی ضد انقلابها را به نمایش عموم در آورده اند.

داستان از آنجا شروع می شود که دو زن به ظاهر ایرانی با حمایت جریان های ضد انقلاب ، در چند نوبت و سانس های چندگانه(!) در خیابان های استکهلم با وقاحت تمام برهنه شده و آنقدر ناشیانه این تئاتر را به اجرا درآوردند که بار شرم آور آن حتی نتوانست جریانهای مختلف ضد انقلاب را به سکوت وا دارد.

این دو زن که به واقع خود نیز نمی دانستند دلیل اعتراضشان چه بود، به طمع جواب مثبت سازمان مهاجرت و در حالی که حتی جسارت نشان دادن صورت خود را هم نداشتند و با عریان کردن بالا تنه، تلاش زیادی برای جلب نظر داشتند تا شاید در پس چنین شوی وقیحانه ای، به اهداف شخصی خود دست پیدا کنند.

اما این اقدام تاسف انگیز این افراد حتی توانایی جلب توجه عابران را هم در آن قسمت از شهر نداشته است و همین موضوع ناراحتی جریانات مختلف اپوزیسیون رو دو چندان کرده است.

905481 3621 تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها

 

فرزان صفاییان از مدیران سایتهای سبز ( فتنه ) در حالی که به شدت از این رفتار مضحک دوستانش عصبانی شده است با شخصی خواندن اهداف این حرکت می نویسد : “ شرم بر شما! شرم بر شما که حاضرید برای رسیدن به اهداف خود، هر تفکر و هر اسطوره ای را ابزار سوءاستفاده شخصی خود کنید. شرم بر شما که حتی جسارت آن را ندارید که چهره ی روباه گونه تان را در پس تئاتر فریب کارانه تان پنهان نسازید. شرم بر شما که اینقدر شهامت ندارید که حداقل شوی تبلیغاتی تان را خوب اجرا کرده تا نمره قبولی بگیرد.
شما حتی آنقدر سواد ندارید که بتوانید فعالیت های ضد جمهوری اسلامی خودتان را با برنامه ای از پیش تعیین شده اجرا کنید تا حداقل بازتابی هرچند کوچک داشته باشد! بازتابی که حداقل بتواند چند عابر و رهگذر را برای چند دقیقه ای به پای تئاتر تان نگه دارد، نه اینکه عابران نیز بدون کوچکترین اعتنایی از کنارتان گذر کنند!
وای بر شما که اینقدر ابلهانه نماینده ایران لقب گرفتید تا این بار نیز ایران و ایرانی به سخره گرفته شوند. گرچه بی توجهی رسانه ها بابت انعکاس شوی خیابانی تان، خود بهترین جواب برای اهداف شخصی و کودکانه تان بود که یقینا هر عقل سلیمی رفتار سخیف شما و اعتراضتان را دست و پا زدن برای رسیدن به اهداف شخصی تان در آستانه روز جهانی زن بر می شمرد!

اما صفاییان در حالی پس از بی توجهی رسانه ها و برای ماست مالی این حرکت مفتضحانه ضد انقلاب آن را با نیت های شخصی بر می شمرد که “امید دانا” یکی دیگر از عوامل فتنه 88 که به خارج از کشور گریخته ابعاد دیگری از این رسوایی را رونمایی کرده است.

902211 978 تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها

 

امید دانا در وبلاگش با اشاره به وابستگی این حرکت وقیحانه به جریانهای خاصی از بدنه ضد انقلاب خواستار برهنه شدن کسانی شد که با حمایت از این حرکت به تشویق افرادی پرداخته اند که باعث بی آبرویی بیشتر در اردوگاه ضد انقلاب ها شده اند.

وی که خواستار پیگیری این افتضاح سیاسی از طرف دوستانش شده با ناراحتی در وبلاگش می نویسد :” تشویق کنندگانی که در این چند روز در وسط شهر استکهلم نمایش لخت کردن دختران پناهجو ( فراریان ضد انقلاب ) را به نمایش گذاشتید فردا بایستی بابت نشان دادن صداقت در عقایدتان، تک تک جلوی چشمان همه مردم استکهلم در همایش 8 مارس برهنه شوید و اندام خود را نشان دهید.

وی در ادامه در حالیکه از همه ضد انقلابها می خواهد که برهنه شوند ! ، می نویسد :” منظور من کسانی هستند که در این چند روز از این حرکت دفاع کرده و خودشان اقامت دارند مرد و زن هم ندارد به وِیژه کسانی که دست به فیلمبرداری برهنه شدن دختران پناهجو زده اند فردا نوبت خودشان است که بدنهایشان را نشان دهند . بنابراین ما فردا منتظر هستیم شما نیز به جنبش برهنگی بپیوندید!


جدیدترین و وحشتناک ترین روش خیلی عجیب برای زیبایی...............

جدیدترین و وحشتناک ترین روش خیلی عجیب برای زیبایی

زنان همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است که مراکز زیبایی اکثزا بخاطر درآمد خوب این شغل به فکر روشهای جدید در این زمینه هستند.

در یک سالن زیبایی روش بسیار عجیبی را برای از بین بردن چین و چروک انجام می دهند.
به گزارش نامه به نقل از روزگارنو ، زنان همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است که مراکز زیبایی اکثرا بخاطر درآمد خوب این شغل به فکر روشهای جدید در این زمینه هستند.
اما در چین یک مرکز زیبایی روش بسیار عجیبی را برای جوان سازی پوست بانوان بکار می برد که اتفاقا از استقبال خوبی هم مواجه شده است.در این مکان پس از گذاشتن حوله داغ برروی پوست با استفاده از الکل روی آن را آتش می زنند.
مسئولین این مرکز می گویند:گرمای شعله های آتش برای تحریک و بازسازی سلول بسیار مفید است و باعث می شود که پوست دیرتر چین و چروک بیافتد.
54999 3321 جدیدترین و وحشتناک ترین روش خیلی عجیب برای زیبایی
54997 426 جدیدترین و وحشتناک ترین روش خیلی عجیب برای زیبایی
55000 452 جدیدترین و وحشتناک ترین روش خیلی عجیب برای زیبایی