سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها.................

تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها

در آستانه تحرکات مضحک ضد انقلابها برای روز 8 مارس، چند تن از افراد این جریان که به خارج از کشور گریخته اند با راه اندازی کارناوالی خنده دار در کشور سوئد ،بلاهت مثال زدنی ضد انقلابها را به نمایش عموم در آورده اند.

داستان از آنجا شروع می شود که دو زن به ظاهر ایرانی با حمایت جریان های ضد انقلاب ، در چند نوبت و سانس های چندگانه(!) در خیابان های استکهلم با وقاحت تمام برهنه شده و آنقدر ناشیانه این تئاتر را به اجرا درآوردند که بار شرم آور آن حتی نتوانست جریانهای مختلف ضد انقلاب را به سکوت وا دارد.

این دو زن که به واقع خود نیز نمی دانستند دلیل اعتراضشان چه بود، به طمع جواب مثبت سازمان مهاجرت و در حالی که حتی جسارت نشان دادن صورت خود را هم نداشتند و با عریان کردن بالا تنه، تلاش زیادی برای جلب نظر داشتند تا شاید در پس چنین شوی وقیحانه ای، به اهداف شخصی خود دست پیدا کنند.

اما این اقدام تاسف انگیز این افراد حتی توانایی جلب توجه عابران را هم در آن قسمت از شهر نداشته است و همین موضوع ناراحتی جریانات مختلف اپوزیسیون رو دو چندان کرده است.

905481 3621 تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها

 

فرزان صفاییان از مدیران سایتهای سبز ( فتنه ) در حالی که به شدت از این رفتار مضحک دوستانش عصبانی شده است با شخصی خواندن اهداف این حرکت می نویسد : “ شرم بر شما! شرم بر شما که حاضرید برای رسیدن به اهداف خود، هر تفکر و هر اسطوره ای را ابزار سوءاستفاده شخصی خود کنید. شرم بر شما که حتی جسارت آن را ندارید که چهره ی روباه گونه تان را در پس تئاتر فریب کارانه تان پنهان نسازید. شرم بر شما که اینقدر شهامت ندارید که حداقل شوی تبلیغاتی تان را خوب اجرا کرده تا نمره قبولی بگیرد.
شما حتی آنقدر سواد ندارید که بتوانید فعالیت های ضد جمهوری اسلامی خودتان را با برنامه ای از پیش تعیین شده اجرا کنید تا حداقل بازتابی هرچند کوچک داشته باشد! بازتابی که حداقل بتواند چند عابر و رهگذر را برای چند دقیقه ای به پای تئاتر تان نگه دارد، نه اینکه عابران نیز بدون کوچکترین اعتنایی از کنارتان گذر کنند!
وای بر شما که اینقدر ابلهانه نماینده ایران لقب گرفتید تا این بار نیز ایران و ایرانی به سخره گرفته شوند. گرچه بی توجهی رسانه ها بابت انعکاس شوی خیابانی تان، خود بهترین جواب برای اهداف شخصی و کودکانه تان بود که یقینا هر عقل سلیمی رفتار سخیف شما و اعتراضتان را دست و پا زدن برای رسیدن به اهداف شخصی تان در آستانه روز جهانی زن بر می شمرد!

اما صفاییان در حالی پس از بی توجهی رسانه ها و برای ماست مالی این حرکت مفتضحانه ضد انقلاب آن را با نیت های شخصی بر می شمرد که “امید دانا” یکی دیگر از عوامل فتنه 88 که به خارج از کشور گریخته ابعاد دیگری از این رسوایی را رونمایی کرده است.

902211 978 تصاویری تکان دهنده ازجشن برهنگی ضد انقلابها

 

امید دانا در وبلاگش با اشاره به وابستگی این حرکت وقیحانه به جریانهای خاصی از بدنه ضد انقلاب خواستار برهنه شدن کسانی شد که با حمایت از این حرکت به تشویق افرادی پرداخته اند که باعث بی آبرویی بیشتر در اردوگاه ضد انقلاب ها شده اند.

وی که خواستار پیگیری این افتضاح سیاسی از طرف دوستانش شده با ناراحتی در وبلاگش می نویسد :” تشویق کنندگانی که در این چند روز در وسط شهر استکهلم نمایش لخت کردن دختران پناهجو ( فراریان ضد انقلاب ) را به نمایش گذاشتید فردا بایستی بابت نشان دادن صداقت در عقایدتان، تک تک جلوی چشمان همه مردم استکهلم در همایش 8 مارس برهنه شوید و اندام خود را نشان دهید.

وی در ادامه در حالیکه از همه ضد انقلابها می خواهد که برهنه شوند ! ، می نویسد :” منظور من کسانی هستند که در این چند روز از این حرکت دفاع کرده و خودشان اقامت دارند مرد و زن هم ندارد به وِیژه کسانی که دست به فیلمبرداری برهنه شدن دختران پناهجو زده اند فردا نوبت خودشان است که بدنهایشان را نشان دهند . بنابراین ما فردا منتظر هستیم شما نیز به جنبش برهنگی بپیوندید!