سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

واکنش مشایی به حکم حاج منصور و حدادیان .................

 
 
 
علی‌اصغر حسینی وکیل مدافع رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هنوز این حکم به ما ابلاغ نشده است ابتدا به واکنش موکل خود در قبال این حکم می‌پردازد.
 
 
 
روزنامه ایران: روزنامه ایران با اشاره به حکم صادره برای شکایت مشایی از حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان، نوشت:

علی‌اصغر حسینی وکیل مدافع رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هنوز این حکم به ما ابلاغ نشده است ابتدا به واکنش موکل خود در قبال این حکم می‌پردازد و می‌گوید: «در حالی که من توقع داشتم مهندس مشایی از بابت صدور این حکم تعجب کرده و ابراز ناراحتی کنند ولی در کمال ناباوری خیلی هم خوشحال شدند و گفتند که من از طرح این شکایت به دنبال همین نتیجه بودم و امیدوارم که مردم هم پیام این حکم را دریافت کرده باشند.»

«رامین پرچمی» از زندان آزاد شد ...........

 
 
 
رامین پرچمی، بازیگر تلویزیون و سینما که 25 بهمن 89 دستگیر و روانه زندان شده بود، ظاهراً با پایان دوران محکومیتش آزاد شد.
 
 
 
کافه سینما: رامین پرچمی، بازیگر تلویزیون و سینما که 25 بهمن 89 دستگیر و روانه زندان شده بود، ظاهراً با پایان دوران محکومیتش آزاد شد.

او که زمانی با سریال در پناه تو و در کنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه و حسن جوهرچی به چهره پرطرفدار نوجوانان و جوانان تبدیل شده بود در ادامه نتوانست آنچنان که باید موفقیت "درپناه تو" را تکرار کند و هرچند در چند سریال و فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت اما همانگونه که ذکر آن رفت دیگر نتوانست چهره یک بازیگر موفق و نقش اول را از خود به نمایش گذارد.

رامین پرچمی که زمانی به همراه همسرش نشریه تخصصی "نقش آفرینان" را منتشر می کردند -پرچمی سردبیر و همسرش صاحب امتیاز این نشریه بودند- به واسطه عدم حضور آنچنانی‌اش در سینما و تلویزیون کم کم از ذهن و خاطر علاقمندان در حال فراموشی بود که خبر دستگیری و زندانی شدنش دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

قهرمان کشتی ایران در آستانه خودکشی...

 
به خاطر 10 میلیون تومان
 
 
 
ورزش ما حال و هوای خاصی دارد . مسئولین ورزشی و بعضی از غیر ورزشی ها هم که به ورزش ما سرازیر شده و بعضا پستها و مسئولیتهای کلیدی را از آن خود ساخته اند نیز حال و هوای خاصی دارند !
 
 
 
تابناک:ورزش ما حال و هوای خاصی دارد . مسئولین ورزشی و بعضی از غیر ورزشی ها هم که به ورزش ما سرازیر شده و بعضا پستها و مسئولیتهای کلیدی را از آن خود ساخته اند نیز حال و هوای خاصی دارند !

همین حضرات محترم که حتی یک ریال نیز از جیب مبارک خود هزینه نکرده و نمی کنند ، برخی مواقع آن چنان دست و دلباز و بخشنده می شوند که حاتم طایی نیز در بذل بخشش مقابل آنها کم می آورد !! گاهی اوقات هم چنان دلسوز و نگران بیت المال می شوند که همگان تصور می کنند هیچ کسی از این حضرات دلسوزتر نسبت به بیت المال نیست !

آنهایی که برای بذل و بخشش بیت المال به یک لیدر و بوقچی هیچ نیازی به قانون ، مقررات ، تبصره ، مصوبه و ..... ندارند ! برای کمک به یک قهرمان ملی که به دلیل بروز مشکل مالی دچار استیصال شده ، به بهانه های مختلف از کمک مالی خودداری کرده و چنین پرداختهایی را مغایر با ضوابط ، مقررات و قوانین مالی عنوان می کنند !! کشتی گیری که تا به حال چندین بار قهرمانان مدال آور جهانی و .... کشورمان را مغلوب کرده ، خود جزو افتخارآفرینان بوده ( البته نه در سطح قهرمانی جهانی ، بلکه جام جهانی و .... ) و هنوز هم می تواند یکی از مدعیان اصلی تیم ملی کشورمان باشد ، به دلیل اینکه توان تامین 10 میلیون تومان بابت پول پیش را ندارد ،

صاحبخانه کلید منزل او و نوعروسش را گرفته و قصد تخلیه منزل آنها را دارد !! این رفتار تحقیرآمیز شرایط را به قدری بغرنج و غیرقابل تحمل کرده که این قهرمان جوان را به تصمیماتی مغایر با شئونات و اعتقادات مذهبی نظیر خودکشی تحریک و ترغیب کرده است !! ( قابل توجه مسئولین ورزشی و غیرورزشی ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، مدیران متعهد و مدعی باشگاههای فرهنگی ورزشی و ..... لطفا کلاه مبارکتان را کمی بالاتر بگذارید !)

متاسفانه باشگاههای فرهنگی و رزشی که مدعی اخلاق مداری بوده و در لیگ برتر هم سرمایه گذاریهای کلان و میلیاردی دارند نیز برای اینکه هیچ کمکی به این قهرمان مستاصل و درمانده ، نکنند به بهانه اینکه با نفرات موردنظرشان قرارداد بسته اند از ثبت قرارداد با او خودداری می کنند ! برخی از همین باشگاههای متمول با پرداخت مبالغی چندین برابر مبلغ مورد نیاز این قهرمان ، با کشتی گیرانی قرارداد بسته اند که حداقل 10 بار مغلوب همین کشتی گیر نیازمند فعلی شده اند ولی چون کشتی گیر مغلوب ، هم استانی محسوب می شود ، از به خدمت گیری قهرمان دچار مشکل مالی خودداری می شود !

مسئولین و متمولین محترمی که چند روز دیگر در ایام سوگواری سالار شهیدان ( ع ) بر سر و سینه کوبیده و سفره های چند میلیونی برای عزاداران حضرت اباعبدالله ( ع ) پهن می کنید ، مطمئن باشید حضرت سیدالشهدا ( ع ) از دست گیری و کمک به یک نیازمند آبرودار بیشتر راضی و خوشنود می شوند تا برگزاری برخی از مراسمها ، خدمت و پذیرایی از سوگواران حضرتش ، که اتفاقا بعضی از همین مراسم ها ، به جای جلب رضایت ، موجب نارضایتی ائمه معصومین ( ع ) خواهد بود !

هموطنانی که قصد کمک به این قهرمان خوشنام و نوعروسش را داشته و می خواهند با همت عالی خود زمینه برطرف ساختن مشکل این دو جوان محجوب و ماخوذ به حیا را فراهم نمایند ، با هیات کشتی استان تهران تماس بگیرند تا زمینه تحقق و تکمیل یک حرکت و اقدام خداپسندانه با مشارکت هموطنان فهیم فراهم گردد

تازه ترین عکس از فیلم رسوایی ده نمکی ...........

 
 
 
در تازه ترین تصویر منتشر شده از فیلم «رسوایی» الناز شاکردوست را در مقابل درب خانه اکبر عبدی می بینیم.
 
 
 
شبکه ایران: در تازه ترین تصویر منتشر شده از فیلم «رسوایی» الناز شاکردوست را در مقابل درب خانه اکبر عبدی می بینیم.

 «رسوایی» تازه ترین ساخته سینمایی مسعود ده نمکی این روزها در مرحله صداگذاری قرار دارد. علیرضا علویان صداگذاری این فیلم را برعهده دارد و بعد از صداگذاری نیز کار آهنگسازی آن آغاز خواهد شد.



بنابراطلاعات «بانی فیلم» تا هفته آینده آهنگساز و خواننده تیتراژ «رسوایی» مشخص خواهد شد.

به گفته کارگردان آماده شدن فیلم با کیفیت مناسب برای وی اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل برای رساندن «رسوایی» به جشنواره فجر، کیفیت را به سرعت ترجیح می‌دهد.

نظر آیتالله مکارم در خصوص دوستى با نامحرم و اختلاط در مجالس خانو

 
 
 
بخشی از پاسخ های حضرت آیت الله مکارم شیرازی را پیرامون سوالاتی چون دوستى با نامحرم و اختلاط در مجالس خانوادگى منتشر شده است.
 
 
 
خبرگزاری حوزه: بخشی از پاسخ های حضرت آیت الله مکارم شیرازی را پیرامون سوالاتی چون دوستى با نامحرم و اختلاط در مجالس خانوادگى منتشر شده است:

دوستى با نامحرم

سؤال: متأسّفانه روابط بین پسر و دختر در جامعه ما بسیار بد جا افتاده، و پدر و مادرها از آن به عنوان یک کار زشت یاد مى کنند. من به عنوان یک پسر جوان موارد زیادى از این روابط را دیده ام.

اگر پسر و دختر در روابط خود، حدود را رعایت کنند، و بدون اطّلاع پدر و مادرشان رابطه اى برقرار نمایند، و بین خود دوستى پایدارى را برنامه ریزى کرده باشند، که به احتمال قریب به یقین به ازدواج آنها منتهى شود، آیا شرعاً مشکلى دارد؟


پاسخ: تجربه هاى مکرّر در مکرّر نشان داده رابطه هاى دختران و پسران دام هاى شیطان است، و منجر به خلاف شرع مى شود. بنابراین تنها در صورتى که قصد ازدواج داشته باشند، آن هم به مقدارى که براى شناخت یکدیگر لازم است، مى توانند تماس بگیرند.

* لطفاً به سؤالات زیر پاسخ فرمایید:

الف) آیا ارتباط نوشتارى و نامه نگارى دختر و پسر بالغ نامحرم از طریق کامپیوتر و شبکه اینترنت جایز است؟

ب) پس از آشنایى طرفین از طریق فوق، آیا ملاقات عمومى تعدادى دختر و پسر بالغ و نامحرم، در مکان عمومى جایز است؟

ج) آیا مصاحبه و نگاه به چشم ها و صورت همدیگر جایز است؟

د) اگر موارد بالا جایز باشد، در چه مرحله اى اجازه پدر براى ادامه ارتباط دختر یا پسر بالغ و نامحرم، حضورى یا نوشتارى، واجب است؟

پاسخ: با توجّه به این که این گونه ارتباطها غالباً منشأ مفاسدى مى شود، جایز نیست.

سؤال: مکالمه تلفنى پسر و دختر و مراوده طرفین جهت دوستى چه حکمى دارد؟

پاسخ: جایز نیست.

* اختلاط در مجالس خانوادگى

سؤال: مقدار و نوع پوشش زن در میهمانى هاى خانوادگى چه میزان است؟

پاسخ: زن باید در مقابل نامحرم بدن خود را جز صورت و دست ها تا مچ بپوشاند; و تفاوتى میان میهمانى خانوادگى و غیر آن نیست.

سؤال: آیا عرف در نوع پوشش زنان در میهمانى هاى خانوادگى مؤثر است؟

پاسخ: اگر منظور این است که تمام بدن به غیر از گردى صورت و دست ها تا مچ پوشیده باشد تفاوت عرفها تاثیرى ندارد، و در مقابل نامحرم در مجالس خانوادگى یا غیر آن باید پوشش اسلامى رعایت شود.

سؤال: بوسیدن سر و دست زنان و مردان سالخورده فامیل که نامحرم هستند به جهت احترام چه حکمى دارد؟

پاسخ: اشکال دارد.

سؤال: شوخى و صحبت با اقوام نامحرم در مجالس چه حکمى دارد؟

پاسخ: صحبت هاى عادى مانعى ندارد ولى شوخى اشکال دارد.

سؤال: در برخى مناطق اقوام نامحرم نزدیک را جزء محارم مى دانند و حجاب را در مقابل آنها رعایت نکرده و گاه با آنها دست مى دهند و امثال آن، حکم این امور چیست؟

پاسخ: باید تمام این امور که خلاف شرع است ترک شود و آنان را با زبان خوب امر به معروف و نهى از منکر نمود.

سؤال: نشستن افراد نامحرم فامیل بر سر یک سفره چه حکمى دارد؟

پاسخ: در صورتى که جهات شرعى را رعایت کنند مانعى ندارد.

عقیم کردن الاغ کار دست عطاران داد!

 
 
 
فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی رضا عطاران با عنوان «آینه شمعدون» تعطیل شد.
 
 
 
 شبکه ایران: فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی رضا عطاران با عنوان «آینه شمعدون» تعطیل شد.

 در این فیلم عطاران در نقش یک کارگر سابق سیرک ایفای نقش می کرد که در بخشی از فیلم مجبور می شود الاغ خود را عقیم کند. گویا همین مفهوم موجود در فیلمنامه سبب ساز آن شده است که اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد جلوی ادامه فیلمبرداری اثر را بگیرد.


لغو فیلمبرداری «آینه شمعدون» در شرایطی رخ می دهد که حدودا 25 درصد فیلمبرداری انجام شده بود و البته تهیه کننده کار محمد کمالی پور به تازگی ادعا کرده بود فیلمنامه کار را با تعدیل جلوی دوربین برده است.

با این حال انتشار خبر خط داستانی فیلم سبب ساز آن شد که اداره نظارت ارشاد بار دیگر به بررسی فیلمنامه کار پرداخته و دیروز حکم به تعطیلی موقت پروژه دهد.


بهرام بهرامیان کارگردان «آینه شمعدون» درباره لغو فیلمبرداری این پروژه می گوید:«وا.. هیچ چیز نمی توانم بگویم. هیچ سوالی از من نپرسید چون درباره این فیلم نمی توانم صحبت کنم.»

وقتی به بهرامیان می گوییم اگر کارگردان اثر نتواند درباره لغو فیلمبرداری صحبت کند پس چه کسی قادر است در این باره سخن گوید وی اظهار می دارد:«می توانید از عوامل فنی کار و آنهایی که صلاحیت بیشتری(!!!) برای اظهارنظر دارند سوال کنید. کارگردان هزار تا محدودیت دارد و به همین دلیل نمی تواند صحبت کند.»

بهرامیان درباره این پرسش که این تعطیلی به دلیل سوژه فیلم بوده یا چیز دیگر هم می گوید:«هیچی نمی گویم.»

مرگ نوجوان 15 ساله بر اثر کمبود دارو ....

مرگ نوجوان 15 ساله بر اثر کمبود دارو

 
 
 
"منوچهر اسماعیلی لیوسی" نوجوان 15 ساله و مبتلا به بیماری هموفیلی در دزفول بر اثر عدم دسترسی به دارو فوت کرد.
 
 
 
خبرآنلاین: "منوچهر اسماعیلی لیوسی" نوجوان 15 ساله و مبتلا به بیماری هموفیلی در دزفول بر اثر عدم دسترسی به دارو فوت کرد.

مدیرعامل کانون هموفیلی ایران با تاکید بر کاهش دسترسی بیماران هموفیلی به داروهایشان در رابطه با جزئیات فوت این بیمار هموفیلی می گوید: منوچهر یکی از بیماران هموفیلی 15 سال سن داشت و در ایلات و عشایر نزدیک شهرستان دزفول زندگی می کرد پس از آنکه در کوهستان دچار حادثه شد به علت آنکه دارویی در منزل نداشت پس از رسیدن به بیمارستانی در دزفول جان خود را از دست داد.

احمد قویدل مدیر عامل کانون هموفیلی ایران ضمن ابراز تاسف از فوت این نوجوان دزفولی می گوید: متاسفانه در حال حاضر سطح دسترسی بیماران هموفیلی به داروهایشان کاهش اساسی یافته است و عملا با کمبودهای دارویی موجود، بیمار نمی تواند در منزل خود دارو نگهداری نموده و در مواقع خطر از آن استفاده نماید.»



مدیر عامل کانون هموفیلی ایران همچنین می گوید: میزان بالای دارو در کشور های اروپایی و امریکایی برای بیماران هموفیلی به شکلی است که آنها قبل از هر خونریزی دارو مصرف می کنند و عملا پیشگیری می کنند، اما در کشور ما استفاده از دارو پس از خونریزی است و این خونریزی ها با افزایش سن منجر به معلولیت می شود و این بدان معناست که ما عملا به دلیل کمبود دارو نمی توانیم جلوی معلولیت ها را بگیریم.

قویدل تاکید می کند: هم اکنون ذخایر دارویی بیماران هموفیلی رو به پایان است و یا در بسیاری از موارد نیز پایان یافته است. این بیماری به شکلی است که مبتلایان باید در منازل و یا محل کار خود دارو داشته باشند و تا در مواقع بحرانی از آن دارو استفاده کنند. مرگ این نوجوان هم به این دلیل بوده که دارویی در منزل نداشته و در راه بیمارستان فوت کرده است.

بحران در بازار دارویی کشور در حال حاضر به شکلی است که به گفته عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ذخایر دارویی در کشور تا دو ماه آینده جوابگوست و نیاز دارویی کشور در بسیاری از بیماری های خاص تامین نمی شود و دارو های آنها کمیاب و نایاب شده است.

از طرف دیگر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و بسیاری از نمایندگان مجلس نیز نسبت به کاهش شدید ذخایر دارویی هشدار داده بودند اما وزارت بهداشت همچنان مصرانه بر عدم وجود مشکل کمبودهای دارویی اصرار داشت تا اینکه هفته گذشته وزیر بهداشت از عدم اختصاص ارز مرجع به دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد و عنوان کرد بانک مرکزی تنها 600میلیون ارز از 2500 میلیون دلار ارز دارویی را به وزارت بهداشت اختصاص داده است و علیرغم اینکه ذخایر دارویی خوبی تعبیه شده است اما این ذخایر به تدریج مصرف شده است.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا .....

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

 
 
 
این نقاط دلهره آورترین نقاط دنیا هستند که فقط شجاع ترین افراد قدم به آنجا می گذارند. پس بهتر است شجاع باشید و تا آخر این سفر ما را همراهی کنید.
 
 
 

 

همشهری سرنخ: این نقاط دلهره آورترین نقاط دنیا هستند که فقط شجاع ترین افراد قدم به آنجا می گذارند. پس بهتر است شجاع باشید و تا آخر این سفر ما را همراهی کنید.

قلعه بران


قلعه بران در همسایگی براشوف رومانی یکی از ساختمان های ملی و مشهور رومانی است. نام این مکان را قلعه «دراکولا» نیز گذاشته اند زیرا ادعا می شود 600 سال پیش از این، یکی از معروفترین خون آشام های تاریخ به نام «ولاد تاپیز دراکولا» شاهزاده والاچیا – منطقه ای در جنوب رومانی – در این قلعه متولد شد. پدر ولاد را «دراکول» به معنی «اژدها» یا «شیطان» صدا می زدند چرا که این اعتقاد وجود داشت که او به دستور اژدها به جنگ می رفت.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

گفته می شود که او پس از کشتن و شکنجه اسیران به بدترین شکل ممکن، خون آنها را می نوشید وبدین ترتیب او یکی از مشهورترین خون آشام های تاریخ به شمار می رود. تاریخدانان می گویند که ولاد دستور کشتن بیش از 20 هزار نفر را در دوران سلطنتش صادر کرده و حتی گاهی اوقات با حمله به روستاها آنجا را با خاک یکسان می کرد. می گویند که او برای کشتن از وسیله ای مخصوص و نوک تیز استفاده می کرد. از این رو قلعه بران یکی از وحشتناک ترین مکان های دنیا به شمار می رود که هر سال تورهای گردشگری بسیاری برای گردش در قلعه دراکولا ترتیب داده می شود.



هتل وحشت

هتل وحشت یکی از نقاط رعب آور جهان است که جست و جوگران ترس و وحشت حتما به آنجا می روند. این هتل در شهر لاس وگاس ساخته شده و مساحت آن به 1393 متر مربع می رسد.

ساخت این هتل 10 میلیون دلار هزینه داشت اما سازندگان آن معتقدند که هزینه صرف شده برای این هتل به ترس و وحشت ایجاد شده در آن می ارزد.

راهروهای این هتل تا جایی که امکان دارد به شکل قدیمی و کهنه ساخته شده و درهای اتاق های آنها به صورت آهنی و به بدترین شکل ممکن طراحی شده است.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

افرادی که در این هتل ساکن می شوند هرگونه ترس و وحشت را به جان می خرند. فضای هتل طوری طراحی شده که ترس و وحشت را به بازدیدکننده انتقال می دهد. آینه های دستشویی این هتل همگی خون آلود است و حتی در گوشه و کنار رختشویخانه آن تکه هایی از پوست مصنوعی انسان دیده می شود. جالب اینجاست که بعضی از مشتاقان ترس و وحشت، جشن های عروسی خود را نیز در این هتل ترسناک برپا می کنند.



گورستان گریفریارز


«گریفریارز» نام گورستانی در ادینبرگ اسکاتلند است که از دیگر نقاط وحشتناک جهان به شمار می رود.

از قرن شانزدهم مراسم خاکسپاری بسیاری در این گورستان صورت گرفت و از آن زمان حوادث غیرطبیعی بسیاری در این گورستان قدیمی گزارش شده است.

می گویند اگر خیلی خوش شانس باشید با ورود به این گورستان، صداهای عجیب و غریبی می شنوید یا جریان هوای سردی را احساس می کنید.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

اما عده بسیاری که به این گورستان رفته اند پس از خروج از آنجا کبودی ها و جای جنگ زدن هایی روی بدنشان دیده می شود و گفته می شود همه اینها از ارواح ناآرام گورستان سرچشمه می گیرد.

درمتون تاریخی آورده شده که در سال های ابتدایی قرن شانزدهم، زندانیان سیاسی بسیاری را در این گورستان دفن کردند، نزدیک به 1200 نفر از این زندانی ها در بدترین شرایط زندانی شدند که اکثر آنها جان باختند. از آن موقع به بعد، گزارش های عجیب و غریبی از دیده شدن ارواح ناآرام در این گورستان ثبت شده است.



کشتی کوئین مری

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

در طول جنگ جهانی دوم کشتی کوئین مری یکی از کشتی های بسیار مهم در خطوط دریایی آمریکا در خدمت حمل و نقل سربازان بود. پس از جنگ نیز کوئین مری تبدیل به کشتی مسافربری شد.

نزدیک به 50 سال، آمریکایی ها با افتخار از کوئین مری یاد می کردند اما از زمانی که کوئین مری تبدیل به یک کشتی مسافربری شد، گزارش های زیادی درباره دیده شدن ارواح در این کشتی به ثبت رسید.

یکی از مشهورترین گزارش های دیده شدن ارواح، مربوط به روح آشپز کشتی می شود که در اجاق گاز توسط سربازها سوزانده شد. می گویند که صدای فریادهای او همیشه در کشتی به گوش می رسد.



استودیو یونیورسال

یکی از ترسناک ترین پارک های جهان متعلق به استودیوی فیلم سازی یونیورسال می شود که در اورلاندوی ایالت فلوریدای آمریکا واقع است.

به دلیل ترسناک بودن وسایلی که در این پارک به نمایش گذاشته شده، توصیه می شود کودکان به این مکان آورده نشوند. این پارک به دلیل اجرای نمایش های زنده و گاهی اوقات بسیار وحشتناک از جمله پرطرفدارترین پارک های جهان به شمار می رود، به طوری که سال 2010 نزدیک به 5/9 میلیون بازدیدکننده به این پارک رفتند و این پارک در جایگاه هشتمین پارک پرطرفدار جهان قرار گرفت.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

سال 2012 این پارک مجهز به بخش هایی از جمله زامبی ها شد. همچنین نمایش راه رفتن مردگان و «به کابوس من خوش آمدید» از دیگر اجراهای وحشتناک آن به شمار می رفت. علاوه بر همه اینها، هفت خانه روح زده، دو صحنه نمایش و همچنین بازیگرانی که گریم های وحشتناک دارند و منتظرند تا جلوی راه شما بپرند و شما را ناگهان بترسانند از دیگر نمایش های دلهره آور این پارک به شمار می رود.



جنگل خودکشی

«آاوکیگاهارا» برای ژاپنی ها بسیار نام آشناست چرا که این جنگل یکی از وحشتناک ترین مناطق ژاپن به شمار می رود.

به اعتقاد مردم این کشور، روح های سرگردان به همراه بادها در میان شاخ و برگ درختان جنگل مخوف پرسه می زنند و مدام زمزمه مرگ می کنند. هر چند وزش باد در میان شاخ و برگ درختان این جنگل باعث به وجود آمدن چنین صداهای مخفوی می شود اما پیشینه این مکان رعب آور باعث شده تا مردم همیشه از بودن در آاوکیگاهارا هراس داشته باشند. آاوکیگاهارا یا جنگل تاریک در کوهستان فوجی قرار گرفته که مردمآن را به خاطر درخت های انبوهش بهترین مکان برای مردن می شناسند چرا که این جنگل، منطقه بسیار مشهوری برای خودکشی است.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

سال 2002 تعداد اجسادی که از میان شاخ و برگ های جنگل مرگ پایین کشیده شدند 78 عدد بود و همین باعث شد نام آاوکیگاهارا بر سر زبان ها بیفتد اما ماجرا به همین جا ختم نشد چرا که چهار سال بعد 16 خودکشی دیگر در این جنگل به ثبت رسید. جالب اینجاست که اگر وارد جنگل مرگ شوید در گوشه و کنار آن تابلوهایی نصب شده که روی آن جمله «لطفا در تصمیم خود تجدید نظر کنید» یا «قبل از اینکه تصمیم به مردن بگیرید با پلیس مشورت کنید» به چشم می خورد.

اما هیچ یک ا زاین راهکارها نتیجه مطلوبی نداده و خودکشی ها در آاوکیگاهارا همچنان ادامه دارد. این جنگل نیز یکی دیگر از نقاط دلهره آور جهان به شمار می رود.



هتل استنلی

هتل استنلی در کلرادو یکی دیگر از نقاط رعب آور جهان است که ماجراهای زیادی از زبان کارمندان و مهمانان این هتل درباره ارواح ساکن در آن گزارش شده است.

این هتل نخستین بار سال 1909 افتتاح شد. نام صاحب این هتل، استنلی بود. او که مرد چندان ثروتمندی نبود، سال 1903 به کلرادو رفت و در آنجا یک زمین 64 هکتاری را از لرد دونراوان خریداری کرد.

وی در ابتدا ساختمان اصلی هتل را ساخت و بعدها 11 ساختمان دیگر نیز در اطراف ساختمان اصلی اضافه شد.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

هتل استنلی 140 اتاق دارد و افرادی که در آنجا اقامت داشته اند از روح هایی صحبت می کنند که همیشه در هتل پرسه می زنند. یکی از مشهورترین گزارش ها مربوط است به دیده شدن روح یک پیشخدمت زن این هتل. ادعا می شود که او شب ها وقتی مهمان اتاق 217 به خواب رفته است در اتاق دیده می شود که مشغول نظافت است.

همچنین ادعا می شود که روح استنلی، صاحب هتل نیز بارها دیده شده که مشغول پیانو زدن است. از دیگر ارواح این هتل که ادعا شده دیده شده اند، گروهی از کودکان هستندن که در حال دویدن از پله های سالن هتل دیده می شوند. همچنین کارمندان آشپزخانه بارها گزارش داده اند که صدای مهمانی از سالن پذیرایی هتل به گوش می رسد اما وقتی به آنجا می روند هیچ کس را نمی بینند. هتل استنلی هر سال خصوصا در ماه اکتبر پذیرای افرادی است که به دنبال ترس و دلهره می گردند.



مغازه های جادو

شهر نیواورلئان آمریکا به عقیده بسیاری از گردشگران یکی از ترسناکترین شهرهای دنیاست چرا که در این شهر مغازه های جادو، گورستانی به نام قبرهای بالای زمین و بسیاری دیگر از جاهایی که به نظر گردشگران ترسناک است یک جا کنار هم جمع شده.

سفر به دلهره آورترین نقاط دنیا

اگر به اینها، نام 10 هتلی که از سوی مهمانان آن دیده شدن روح در آنها گزارش شده است را بیفزایید مطمئن خواهید شد که این شهر یک ترس و وحشت پنهان در دل خوددارد، برای همین است که بسیاری نیواورلئان را روح زده ترین شهر آمریکا می دانند. یکی از مشهورترین نقاط این شهر که بر ترسناک بودن آن افزوده، مغازه های جادوست.

 مغازه های جادو از سال 1996 ساخته شده و تعداد آنها به 10 باب می رسد. این مغازه ها در محله فرانسوی نشین نیواورلئان واقع هستند. وقتی در این خیابان قدم می زنید تا چشم کار می کند عروسک های «وودو» و ابزارآلات خرافی احضار روح دیده می شود. وقتی عابران در این خیابان قدم می زنند بسیاری از مغازه دارها به آنها پیشنهاد مشاوره می دهند تا افراد با شرکت در مراسمی مانند احضار روح و خواندن مطالبی در این مورد، ارواح را از خود دورکنند.

فستیوال عجیب \گاوسوزی\ در اسپانیا ................

 

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا

 
 
 
مسابقه گاوبازی طرفداران زیادی در میان مردم اسپانیا دارد و در بسیاری از جشنواره ها از این حیوان برای سرگرمی و مسابقه استفاده می کنند.
 
 
 
 
 
 
 
  برترین ها: مسابقه گاوبازی طرفداران زیادی در میان مردم اسپانیا دارد و در بسیاری از جشنواره ها از این حیوان برای سرگرمی و مسابقه استفاده می کنند.

دو مسابقه "گاو بازی" و "گاوها در آب" محبوبیت زیادی در اسپانیا دارد اما فستیوال "گاو سوزی" فستیوال خطرناکی است که به زخمی شدن و سوختن بدن گاو منجر می شود.

به گزارش برترین ها ساکنان روستای مدینسیلی در شمال شرق مادرید با نصب کردن چوب آتشین روی شاخ های گاو این فستیوال را برگزار می کنند.

بنا به این گزارش، ساکنان این روستا این فستیوال موروثی وحشیانه را برای تفریح و سرگرمی انجام می دهند و مردم زیادی برای مشاهده آن به محل برگزاری مراسم سنتی گاو سوزی می آیند.

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس

فستیوال عجیب "گاوسوزی" در اسپانیا +عکس