سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ملکه زیبایی، مربی تیم فوتبال مردان کرواسی!

    نظر
 
 
 
یک زن برای نخستین بار مربی گری تیم فوتبال مردانه را در کرواسی برعهده گرفت.
 
 
 
عصرایران:یک زن برای نخستین بار مربی گری تیم فوتبال مردانه را در کرواسی برعهده گرفت.

"تیهانا نیمشچ" که قبل از این به عنوان ملکه زیبایی ورزش کرواسی نیز انتخاب شده بود هم اکنون در جایگاه مربی تیم فوتبال مردان فیگتوریگا قرار گرفته است.





 

عکس: جارو کردن پول ملی از کف خیابان!

    نظر
 
 
 
عکسی که می بینید مربوط به کشور مجارستان است که بدلیل انجام سیاستهای مالی در سالهای 1945-1946 و باج سیبیلی که به شوروی سابق می دادند باعث شد در بحران اقتصادی غرق شده و نرخ تورم روزانه 200 درصد افزایش پیدا کند.
 
 
 
خبرآنلاین: عکسی که می بینید مربوط به کشور مجارستان است که بدلیل انجام سیاستهای مالی در سالهای 1945-1946 و باج سیبیلی که به شوروی سابق می دادند باعث شد در بحران اقتصادی غرق شده و نرخ تورم روزانه 200 درصد افزایش پیدا کند.

ارزش سرمایه ملی نصف شد و دولت 1 میلیارد اسکناس بدون پشتوانه چاپ کرد و در نهایت آنقدر پول و اسکناس بی ارزش شد که مردم رغبتی به جمع کردن اسکناس ها از کف خیابان نبودند و ماموران شهرداری با جارو آنها را جمع می کردند.

 

چرا مردان قاجار زنان چاق را میپسندیدند؟!

    نظر
 
 
 
 
عباس عبدی در تحلیلی جالب به زیبایی شناختی مساله‌ای پرداخته که این روزها زنان ایرانی پول‌های زیادی را برای آن هزینه می‌کنند.
 
 
 
عصر ایران:اگر تصاویر زنان دوره قاجار را دیده باشیم حتما دلمان برای مردان آن زمان می‌سوزد که مجبور بوده‌اند با زنانی سبیل‌دار و دارای ابروهای پرپشت و به هم پیوسته معاشرت کنند... ." این اول یک مطلب تاریخی از یک مورخ نیست، این ابتدای مطلبی است که عباس عبدی در باب مساله‌ای به نام چاقی نوشته است.

عباس عبدی در این یادداشت که عنوان"زیباترین چاقی" را بر پیشانی دارد به تحلیل چاقی زنان قاجار پرداخته و اینکه چرا اینگونه زنان بیشتر مورد توجه پادشاهان و ثروتمندان این دوره از تاریخ بوده‌اند.

عبدی در تحلیلی جالب به زیبایی شناختی مساله‌ای پرداخته که این روزها زنان ایرانی پول‌های زیادی را برای آن هزینه می‌کنند. چاقی و لاغری همان مقوله‌ای است عباس عبدی درباره‌اش می‌نویسد: "اگر در گذشته و نیز حال زیبایی مساله اصلی زنان بود، امروز به موضوع مردان و جوانان هم تبدیل شده است به طوری که هزینه‌های آرایش برخی از آقایان کمتر از خانم‌ها نیست، هر چند در مجموع هنوز در این زمینه زنان پیشگام هستند.

 این مساله در ایران به صورت نابه‌هنجار نیز درآمده است به طوری که برخی از آمارها موید رتبه اول ایران در جراحی‌های صورت و بینی بانوان است و حتی برخی از افراد طبقات پایین جامعه هم اگر پولی به دست آورند، صرف این کار می‌کنند و عجیب نبود که چند سال پیش شنیده شد همسر یکی از افراد شناخته شده که علی القاعده باید بالای 50 سال می‌داشت بر اثر عمل ساکشن و برداشتن چربی شکم دار فانی را وداع گفت!"

عباس عبدی ادامه می‌دهد: "چاقی نیز از این قاعده مستثنی نیست، اگر در گذشته افراد چاق اعم از زن یا مرد زیبا به نظر می‌رسیدند، امروز قضیه فرق می‌کند. در این نوشته می‌کوشم یکی از دلایل تغییر ذائقه را شرح دهم. اگر از کسی که در تهران زندگی می‌کند و با محلات آن آشناست، بپرسیم که نظرش درباره زیبایی‌شناسی کلمات"عباس آباد"، "علی آباد" یا "حسن آباد"، "یوسف‌آباد"، "جوادیه"، "قیطریه" و "حشمتیه" چیست، چه پاسخی خواهد داد؟

 پاسخ داده شده بر حسب موقعیت جغرافیایی و اقتصادی و اجتماعی محله‌ای که به این اسامی مربوط می‌شود فرق می‌کند، به عبارت دیگر هر چه محله مربوطه، از موقعیت شهری بهتری برخوردار باشد، کلمه مرتبط با آن محله نیز زیبایی‌شناسی بیشتری خواهد داشت، در حالی که به نظر می‌رسد زیبایی‌شناسی کلمات را باید از آهنگ و آوای خود کلمات استخراج کرد."
 
"چاقی هم از این قاعده تبعیت می‌کرد. در گذشته، چاقی عادی و نه چاقی بیمارگونه، نمادی از ثروت و دارایی و رتبه بالاتر اجتماعی محسوب می‌شد لذا زیبا هم می‌نمود! در نتیجه چاقی نماد دارایی و تشخص می‌شد و صورت‌های افراد چاق طراوت بیشتری داشت و زنان چاق هم برای زایمان، دارای سلامتی بیشتری معرفی می‌شدند.

 ولی هنگامی که اقتصاد مردم به اندازه‌ای پیشرفت کرد که همه می‌توانستند به اندازه‌ای بخورند که چاق شوند، از یک طرف چاقی آن معنا و مفهوم متمایزکننده پیشین خود را از دست داد و از طرف دیگر کار کردن نیز ارزش و اعتبار شد، در نتیجه چاقی به مرور و کم‌کم فاقد ارزش زیبایی شناسانه گردید و حتی معنای معکوس نیز پیدا کرد... ."
 
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
 

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟!

    نظر

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟!

 
 
 
این سوسک به دلیل داشتن گردنی دراز "سوسک زرافه ای" نامیده می شود و در سواحل شرقی آفریقا و جزایر ماداگاسکار یافت می شود.
 
 
 
 
 
 
 
برترین ها: این سوسک به دلیل داشتن گردنی دراز "سوسک زرافه ای" نامیده می شود و در سواحل شرقی آفریقا و جزایر ماداگاسکار یافت می شود.

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟! +عکس

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟! +عکس

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟! +عکس

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟! +عکس

سوسک زرافه ای را تا بحال دیده اید؟! +عکس

تمدن باستانی در قلب بیابان های عربستان .................

    نظر

تمدن باستانی در قلب بیابان های عربستان

 
 
 
مدائن صالح مکانی است تاریخی که در دوران قبل از اسلام در بخش آل الولی در منطقه المدینه عربستان سعودی بنا شده است. مدائن صالح بزرگترین بنایی است که تمدن نباتیان پترا در اردن را نشان می دهد.
 
 
 
 
 
 
 
برترین ها: مدائن صالح مکانی است تاریخی که در دوران قبل از اسلام در بخش آل الولی در منطقه المدینه عربستان سعودی بنا شده است. مدائن صالح بزرگترین بنایی است که تمدن نباتیان پترا در اردن را نشان می دهد. این بنا شامل 131 مقبره سنگی است که تا مسافتی حدود 13.4 کیلومتر ادامه دارند و پیشینه آنها به 100 سال پیش از میلاد تا 100 سال پس از میلاد برمی گردد.

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

قلمروی پادشاهی نباتیان از پترا(اردن) تا شبه جزیره عربستان ادامه داشت و حکومت خود را مناطق خشک و نیمه خشک گسترانیده بود. درآمد نباتیان عمدتا از طریق تجارت گیاهان معطر و ادویه جات به دست می آمد.

به گزارش برترین ها تونل های متعدد، اتاق های پذیرایی، مقبره ها و نمای خارجی خاص  در دل کوه بر شگفتی این بنا افزوده است. از سال 1972 مدائن صالح به دلیل جاذبه جهانگردی که داشت به عنوان یک منطقه حافظت شده در نظر گرفته شد.

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

تمدنی باستانی در قلب بیابان های عربستان

از بین بردن سنگ کیسه صفرا با روش طبیعی......

 



از بین بردن سنگ کیسه صفرا
 
 حکیم بهمن میرزا شیرازی

http://www.goonagoon-groups.com/



کیسه صفرا: کیسه ای کوچک معمولا در سمت راست شکم و زیر دنده ها، در انتهای کبد قرار دارد که به صورت گلابی شکل است و صفرای تولیدی کبد را ذخیره می کند تا وقتی که نیاز به صفرا برای هضم غذا باشد، صفرای ذخیره شده را به اثنی عشر یا روده دوازده(دوازدهه) بریزد.
البته گاهی به طور طبیعی در قسمت چپ شکم قرار دارد و با تشکیل سنگ، سمت چپ شکم نزدیک معده درد می گیرد.

صفرا چیست؟

صفرا زرد رنگ با طعمی تلخ و دارای املاح معدنی به اسم "بیلی روبین" است که در مجاورت هوا سبز رنگ می شود و عامل حل کننده چربی هاست و به این علت ترشح می شود تا چربی ها هضم شوند.
اما وقتی رسوب می کند "سنگ کیسه صفرا" بوجود می آید.
اگر به موقع ترشح نشود باعث ایجاد سوء هاضمه خواهد شد و مشکلات و عفونت های روده هم بیشتر می شود.
اگر به عللی صفرای کمی ترشح شود یعنی کیسه صفرا برداشته شود یا مجرای آن گرفته شود و کبد صفرائی برای ذخیره کردن نداشته باشد و مجبور باشد با شروع غذا خوردن شروع به تولید صفرا کند شخص معمولا "یبوست مزاج" پیدا می کند که در طب طبیعی "ام المرض"یا ریشه اصلی بیماری های متعددی است.
اما هرچه مدفوع زردتر باشد صفرای آن بیشتر است.
ترشح صفرا به هضم غذا کمک می کند و تخلیه معده و روده ها را آسان می کند و در دفع سموم نقش مهمی دارد.

http://www.goonagoon-groups.com/
علت تشکیل سنگ کیسه صفرا
:

بر اثر رژیم بد غذایی ممکن است کار کبد مختل شود و به جای تولید صفرای رقیق، صفرا غلیظ تر تولید شود و به مرور تولید سنگ کند یا گاهی اوقات بر اثر حمله میکروب ها و  ورم کیسه صفرا و تجمع صفرا - که در حالت عادی رقیق است- کم کم توده هایی سنگ شکل تشکیل می شود که راه خروج صفرا را بسته و باعث انسداد آن شده که صفرا وارد خون می شود البته عوامل دیگری هم برای تشکیل سنگ وجود دارد.

علائم سنگ کیسه صفرا
:

درد شدید در ناحیه راست یا گاهی هم چپ شکم زیر دنده ها، زردی سفیدی چشم، ضعف و بی حالی غیر طبیعی، تلخی دهان بخصوص صبح ها بعد از بیداری، خشکی زبان و بار دار بودن آن، عطش، ضعف اشتهاء، بد حالی هاضمه بخصوص موقع خوردن غذا و کمی اسهال

Join Gevo Group

از بین بردن سنگ کیسه صفرا با
استفاده از روش طبیعی
 
این روش در مورد افراد بسیاری موثر واقع شده است. اگر شما استفاده کردید و مفید بود لطفا آن را به دیگران هم توصیه نمایید.
هیچ هزینه‌ای را به دکتر نمی‌پردازید و فقط سود ان نصیب استفاده کننده می‌شود و شما که معرف این روش بوده‌اید اجر می‌برید.
ما سنگ کیسه صفرا را در حالت عادی مورد اعتنا قرار نمی‌دهیم و در صورتی که همه دارای سنگ کیسه صفرا هستند.

بیشتر مواقع علت سرطان کیسه صفرا همین سنگ کیسه صفرا است. سرطان هم می‌تواند اولین ناراحتی کیسه صفرا نباشد.

دکتر چیونان چینی معتقد است که مسایل متعدد دیگری نیز می‌تواند باعث سرطان شود ولی این هم یکی از آنهاست.
تحقیقات در چین نشان داده است که اغلب کسانی که دچار سرطان می‌شوند سنگ هم دارند. ما همه سنگ کیسه صفرا داریم و مهم نیست که کوچک است یا بزرگ یا تعداد ان زیاد است یا کم ولی داریم.
یکی از عوارض سنگ کیسه صفرا احساس نفخ و سنگینی است بعد از یک وعده غذای همراه با پرخوری. احساس می‌شود که غذای خورده شده هضم نمی‌شود. اگر جدی‌تر شود احساس درد در ناحیه کبد است.
بنابراین چنانچه فکر می‌کنید شما هم سنگ کیسه صفرا دارید ما روش زیر را جهت دفع طبیعی انها به شما پیشنهاد می‌کنیم.
این روش برای کسانی که دارای کبدی ضعیف هستند نیز مفید فایده است چون کبد و کیسه صفرا در کنار هم ومکمل هم هستند.
رژیم:
1) برای پنج روز اول، هر روز 4 لیوان آب سیب یا این که 4 یا 5 عدد سیب میل نمایید. هر کدام که ترجیح می‌دهید. البته آب سیب باعث نرم شدن سنگ‌ها می‌شود. در طول این 55 روز وضعیت غذایی‌تان همان وضع معمول خودتان است.
 
2) در روز ششم شام میل نکنید.
 
3) در ساعت 6 بعد از ظهر، یک قاشق چایی خوری سولفات منیزیم (اپسوم سالت) را با یک لیوان اب ولرم میل کنید.
 
4) در ساعت 8 بعد از ظهر نیز مورد 3 را تکرار کنید. سولفات منزیم موجب باز شدن مجرای کیسه صفرا می‌شود.
 
5) در ساعت 10 بعد از ظهر نصف فنجان روغن زیتون را با نصف فنجان آب لیموی تازه بخوبی مخلوط کنید و میل نمایید. روغن زیتون در واقع مسیر حرکت سنگ را روغن کاری می‌کند و دفع سنگ را اسان‌تر می‌کند.
یک فنجان مساوی 250 میلی‌لیتر.
یک فنجان آب لیمو مساوی حدود آب 3 عدد لیموی آبدار بزرگ است.
 
صبح روز بعد شما سنگ‌های سبز رنگی را در مدفوع خود مشاهده خواهید کرد. آنها در کاسه توالت غوطه ورند. اگر خواستید می‌تواند آنها را بشمارید. من بیمارانی داشته‌ام که تا 40، 50 و حتی تا 100 سنگ دفع کرده‌اند.
حتی اگر شما هیچ عوارض کیسه صفرا ندارید، ممکن است چند تایی سنگ داشته باشید، همیشه خوبه که یک کیسه صفرای تمیز و بدون سنگ داشته باشیم و همیشه با این روش چند وقت به چند وقت تمیزش کنیم.اگر سنگ درشت دارید با پژشک مشورت کنید.

بمب مرسدس بنز در لسآنجلس ........................

 


 
این شرکت آلمانی در نمایشگاه امسال خودروی لس‌آنجلس از مدل مفهومی خود با نام BIOME رونمایی کرد که دارای ظاهری بسیار چشمگیر است.

این خودرو در کارلسبد، استدیوی طراحی پیشرفته مرسدس بنز در کالیفرنیا طراحی شده است.

مرسدس بنز قصد داشته با طراحی این خودرو پنجره‌ای تازه‌ای را به سمت صنعت خودروسازی آینده باز کند و ایده‌هایی متفاوتی را در زمینه رانندگی آسوده‌تر و حمل‌ونقل سبز مطرح کند.

به گفته هوبرت لی، رییس استودیوی کارلسبد این خودروی مفهومی در فضایی ارگانیک مانند دانه‌ای در گلخانه رشد می‌کند.

تنها آلایندگی این خودرو در مسیرهای جاده‌ای اکسیژن بوده و در ساخت آن نیز از مواد کامپوزیت استفاده شده است.

این خودرو ظرفیت حمل چهار سرنشین را داشته و طول این خودرو کوچکتر از کلاس 
C مرسدس بنز و پهن‌تر از مرسدس بنز GL است.

این خودرو همچنین دارای بدنه‌ای از بیوفیبر بوده که  باعث شده وزن خودرو پایین بماند. وزن این خودرو 875.5 پوند معادل کمی بیش از 397 کیلوگرم است.
www.goonagoon-groups.com1290376120_1.jpg
www.goonagoon-groups.com1290376103_3.jpg
www.goonagoon-groups.com1290376099_13.jpg
www.goonagoon-groups.com1290376093_9.jpg
www.goonagoon-groups.com1290376079_4.jpg

پنج غذای اصلی ایجاد کننده سرطان.......................

 
 پنج غذای اصلی ایجاد کننده سرطان
The top five cancer-causing foods are:


1.. Hot Dogs هات داگ

Because they are high in nitrates, the Cancer Prevention Coalition advises that children eat no more than 12 hot dogs a month. If you can"t live without hot dogs, buy those made without sodium nitrate.

2. Processed meats and Bacon گوشت های فرآوری شده
Also high in the same sodium nitrates found in hot dogs, bacon, and other processed meats raise the risk of heart disease. The saturated fat in bacon also contributes to cancer.

3. Doughnuts دونات
Doughnuts are cancer-causing double trouble. First, they are made with white flour, sugar, and hydrogenated oils, then fried at high temperatures. Doughnuts, says Adams , may be the worst food you can possibly eat to raise your risk of cancer.
4. French fries سیب زمینی سرخ کرده
Like doughnuts, French fries are made with hydrogenated oils and then fried at high temperatures. They also contain cancer- causing acryl amides which occur during the frying process. They should be called cancer fries, not French fries, said Adams .

5. Chips, crackers, and too much eating of cookies     چیپس، کراکر و و خوردن شیرینی جات بیش از حد  
All are usually made with white flour and sugar. Even the ones whose labels claim to be free of trans-fats generally contain small amounts of trans-fats.
 
 
این ایمیل را برای هر کس که دوست دارید  و برای سلامتی اش اهمیت قایلید بفرستید
PASS THIS E-MAIL TO ALL WHO YOU LOVE & CARE FOR
 
 

علل اصلی از بین برنده کبد..........

علل اصلی از بین برنده کبد
The main causes of liver damage are:

1. Sleeping too late and waking up too late are main cause. دیر خوابی 

2. Not urinating in the morning. ادرار نکردن پس از بیدار شدن

3 . Too much eating. پر خوری

4. Skipping breakfast. نخوردن صبحانه

5. Consuming too much medication. مصرف بی حد دارو

6. Consuming too much preservatives, additives, food coloring, and artificial sweetener. مصرف مواد نگهدارنده، افزودنی ها، رنگ های خوراکی و شیرین کننده های صنعتی

7. Consuming unhealthy cooking oil. مصرف روغن
As much as possible reduce cooking oil for cooking/frying, which includes even the best cooking oils like olive oil. Do not consume fried foods when you are tired, except if the body is very fit or you feel that you need it.

8. Consuming raw (overly done) foods also add to the burden of liver. مصرف غذاهای نپخته یا سرخ کردنی های بیات  
Veggies should be eaten raw or cooked 3-5 parts. Fried veggies should be finished in one sitting, do not store. We should prevent this without necessarily spending more. We just have to adopt a good daily lifestyle and eating habits. Maintaining good eating habits and time condition are very important for our bodies to absorb and get rid of unnecessary chemicals according to "schedule."