سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دریاچه سوپریر به معنی دریاچه برتر،..

دریاچه سوپریر به معنی دریاچه برتر، یکی از دریاچه‌های بزرگ واقع در آمریکای شمالی است که در مرز ایالات متحده آمریکا با کانادا قرار گرفته است. در صورتی که دریاچه‌های هیوران و میشیگان را جدا از هم فرض کنیم (که به صورت سنتی جداگانه شناخته می‌شوند)، دریاچه سوپریر بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان از لحاظ مساحت می‌باشد و در صورتی که دریاچه‌های هیوران و میشیگان را یکی فرض کنیم که از لحاظ جغرافیایی معمولاُ یکی شناخته می‌شوند، این دریاچه دومین دریاچه آب شیرین جهان از لحاظ سطح است.

 

 

این دریاچه بین ایالت انتاریو کانادا و آمریکا (میشیگان، ویسکانسین و مینه سوتا) قرار دارد.
جزایر آپاستل شامل 22 جزیره کوچک و بزرگ داخل دریاچه سوپریور در شمال ویسکانسن واقع شده اند که اخیرا غارهای یخی پنهان در آن کشف شده که باعث حیرت طبیعت شناسان شده است.

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

غارهای یخی,دریاچه سوپریر,غارهای یخی در دریاچه سوپریر

 

 

 

 

 

 


طنز الکی مثلا\... !

تیک‌های اجتماعی بالاخره از هر جا که شروع آنچه که حائز اهمیت می باشد، این است که هیچ موجی استمرار دائمی نداشته است اما حالت سلسه‌ای پیدا می‌کند.

شاید زمانی که «پ ن پ» بر فضای اجتماعی کشور  غالب شده بود هیچ کسی فکر نمی‌کرد که این تکیه کلام به این زودی‌ها از فضای اجتماعی کشور رخت ببندد و جای خود را به دیگر مباحث جذاب و طنزآمیز بدهد.

 

http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Alaki/01.jpg
 


چالش آب سرد و دیگر چالش‌هایی که در فضای اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی به وجود امد نیز علی رغم همه سر و صداهایی که داشت تمام شد و حالا کاربران اجتماعی به سمت یک چیز جدیدتری روی آورده‌اند. قطعاً پس از «خز» شدن این تیکه کلام نیز به سراغ و ابداع واژه و جمله‌های دیگر می‌روند.

این واژه و جمله‌هایی که قرار است به یه تیک اجتماعی و یا به تعبیر دیگر تیکه کلام غالب اجتماعی تبدیل شود به دلیل علاقه مردم ایران به مسائل طنز تاکنون حالتی اینچینی داشته و خواهد داشت.

«الکی مثلا»، ابداع زمستانه کاربران شبکه‌های اجتماعی است و از همین سرد نبودن هوای زمستان امسال و با این خط که «زمستون پا شده اومده توی حیاط ما میگه: الکی مثلا من تابستونم» شروع شد.

حالا این الکی مثلا زمستانه آنقدر زنجیره به خود گرفته است که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی اسم پروفایل خود را عوض کرده و نگاشته‌اند که «الکی مثلا من رضام، یوسفم، شیمام، مهتابم و ...»

حالا این «الکی مثلاً» قرار است تا کی و چه زمانی در فضای اجتماعی و مجازی کشور ادامه یابد خدا می‌داند، اما آن احساسی که پس از شنیدن واژه‌های اینچنینی به هر شهروند ایرانی دست می‌دهد قطعا لبخند و صدای شیرین قهقهه خواهد بود، حلقه‌ای که به گفته بسیاری از کارشناسان اجتماعی جزو حلقه‌های مفقوده و یا کم رنگ شده هر ایرانی محسوب می‌شود.
 


*****
 

دلم کمی مـــرگ میـخواهـــد
.
.
.
الــکی مثــلن من افــسرده ام …

شمام بگید غلـط کردی بیا بغلم و اینا

***
ببخشید اینقدر مزاحمتون میشما...قضیه این "الکی مصلن" چیه که ته همه پستا هست؟؟؟ واگیرداره؟؟
کاش بجای این تقلیدا یاد میگرفتیم به هم دیگه احترام میذاشتیم...
.
.
الکی مصلن من بچه مثبتم!!!!

***
بچه ها صبح بخ?ر …..
.
.
.
الک?مث? من خارج زندگ? م?کنم

***
بچه ها من چند روز نیستم
.
.
.
الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

***
متأسفم
.
.
.
الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم…

***
هی ببین
اگه مهم بودی ، زیرت خط میکشیدم ، نه دورت
.
.
.
الکی مثلاً من شاخم !!

***
وای چه باد سردی میاد .. یخ زدیم !!

وایسا این سقف لعنتی رو ببندم !!
.
.
.
الکی مثلاً من پورشه دارم !!

***
مـله؟
.
.
.
الکی مثلا من منشی ام !

***
من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی دارم نه
بخاطر اینکه احساس نداشتن رو درک میکنم
.
.
الکی مثلا من پولدارم

***
وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم
چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد
.
.
.
الکی? مثلا من زن زندگیم…

****
وای چقد هوای رم سرد شده
.
.
.
الکی مثلن من حمید معصومی نژادم.

***
اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه
.
.
.
الکی? مصلن من آیفون 6 دارم

***
همه پستا شده الکی مثلاً من اِلَم بِلَم
یعنی چی مسخره ها …؟
.
.
.
الکی مثلاً من عصبیم !!

***
رفتم نون بگیرم ،دست خالی برگشتم خونه
بابام گفت : پس نون کو ؟؟
گفتم الکی مثلا نونوایی بسته
یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای کوفت تو پوزم که آب دهنم معلق تو هوا دیدم
وقتی بهوش اومدم بابام با لبخند ملیحی گفت
.
.
.
الکی مثلا من بورسلی ام

***
موقع غذا خوردن وقتی میچرخم حالم بد میشه
.
.
.
.
الکی مثلا دارم تو رستوران گردون برج میلاد شام میخورم

***
واااااااااااااای هرچی راه میرم خسته نمیشم
.
.
.
الکی مثلا من تنتاک پامه

***
آقا چه خبره ؟؟ یواش تره ….
واسه همه نون چرب هست !!!!
.
.
.
.
الکی مثلا ما هم کباب میخوریم

***
وای خدایا عجب برفی میاد همه جا سفید شده
.
.
.
الکی مثلن الان تو زمستونیم

***
برات پست الکترونیک میفرستم
.
.
.
الکی مصلن من پارسی رو پاس میدارم . . .

***
دوستان راهی برای رفع استرس سراغ دارید ؟
.
.
.
الکی مثلن منم خواستگار دارم . . .

***
چقد این(الکی مثلا)ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
.
.
.
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!:|


عجیبالخقه ترین انسان های تاریخ ...

انسان شگفت انگیز‌ترین موجود جهان است. پیچیدگی‌ها و ساختار فوق‌العاده بدن انسان، او را از سایر موجودات متمایز ساخته است. گاهی میان انسان‌ها نیز، مواردی یافت می‌شود که از بقیه متمایز بوده و بر این شگفتی می‌افزاید.
منظور از تمایز، از وجه ساختار بدن است. در طول سالیان دراز، انسان‌هایی با ساختاری متفاوت متولد شده و زیسته‌اند. در این مقاله قصد معرفی معروف‌ترین انسان‌های متمایزی که تاکنون در جهان زیسته‌اند داریم. قطعاً با دیدن این موارد، دیدگاه تان نسبت به زندگی و انسان تغییر خواهد کرد.

فرانک لنتینی؛ مرد سه پا

فرانچسکو لنتینی در سال 1881 در منطقه روسولینی در سیسیل ایتالیا به دنیا آمد. وی در قسمت راست بدن خود یک پای اضافی داشت که از ستون فقراتش رشد کرده بود و یک پای کوچک هم به صورت ناقص در پشتش وجود داشت. 

www.ROZANEHONLINE.com


این اعضای اضافی به دلیل انعقاد ناقص قل دوم فرانک بود. نکته جالب توجه این بود که پای سوم فرانک مانند دو پای دیگرش عمل می‌کرد و کاملاً سالم بود و مهم‌تر از آن این بود که فرانک دارای دو دستگاه تناسلی کاملاً مجزا بود. البته بعدها پاهای فرانک رشد نامتعادلی داشتند، با این حال وی می‌توانست از هر 3 پای خود استفاده کند. خانواده فرانک از 8 سالگی به آمریکا مهاجرت کردند و از همان زمان وی را به نمایش‌های خیابانی و سیرک‌ها فرستادند. وی از این راه پول فراوانی به دست آورد و در طول عمر کاری خود با تمام سیرک‌های بزرگ آمریکا همکاری کرد. فرانک مانند بقیه مردم ازدواج کرد و صاحب سه فرزند کاملاً سالم شد و در 85 سالگی درگذشت.


الا هارپر؛ دختر شُتُری 

گروه سرگرمی ROZANEH
الا هارپر در سال 1870 احتمالاً در آمریکا متولد شد. مشخصه‌ای که او را از دیگران متمایز می‌کرد، ساختار زانوهای او بود. زانوهای الا برخلاف دیگران به عقب خم می‌شد. 

www.ROZANEHONLINE.com

وی به دلیل ساختار زانوهایش مجبور بود چهار دست و پا حرکت کند و به همین دلیل به او دختر شتری می‌گفتند. الا به دلیل مشکلات مالی مجبور به پیوستن به سیرک‌های مختلف شد، اما پس از مدتی با مهیا کردن هزینه لازم، از کار در سیرک‌ها کنار کشید و به تحصیل پرداخت.


پاسکال پینون؛ مکزیکی دوسر

پاسکال پینون در سال 1889 در مکزیک به دنیا آمد. شهرت پاسکال، به دلیل وجود برآمدگی‌ای بود که در بالای سر وی قرار داشت و مانند یک سر کوچک بود. 

www.ROZANEHONLINE.com
در مورد شکل این برآمدگی ابهاماتی وجود دارد. برخی بر این باورند که پاسکال هنگام کار در سیرک این برآمدگی را که یک غده بوده، با قراردادن قطعاتی زیر پوست به شکل یک سر درآورده‌است. زیرا در مواردی به این شکل، سرها از ناحیه بالای جمجمه به یکدیگر می‌چسبند و نه مانند پاسکال از ناحیه گردن!


فنی میلز؛ بانوی پاگنده

فنی میلز در سال 1860 در انگلستان متولد شد. پاهای فنی از همان کودکی شروع به تورم کرد و وقتی وی به سن بلوغ رسید، دارای پاهایی غول‌پیکر بود. او به تنهایی توانایی راه رفتن نداشت و برای این کار از دوست خود "ماری برون" کمک می‌گرفت. فنی در سال 1885 خود را در موزه دایم به نمایش گذاشت و پس از آن نیز در نمایش‌ها و سیرک‌های مختلف حضور پیدا کرد. 

گروه سرگرمی روزنه
در یکی از این نمایش‌ها، چالشی راه‌اندازی شد و طی آن اعلام شد که به مردی که با فنی ازدواج کند 5 هزار دلار جایزه اعطا می‌شود. این چالش باعث شد مردان مجرد بسیاری به نمایش فنی بیایند و البته او پیشنهادهای ازدواج بسیاری نیز دریافت کرد. اما سرآخر با "ویلیام برون"، برادر دوست و پرستارش ماری برون ازدواج کرد. البته ویلیام جایزه 5 هزار دلاری را دریافت نکرد. از سال 1887 که فنی صاحب فرزند شد، سلامتیش رو به افول نهاد و در سال 1892 از دنیا رفت.


ژان ژاک لیبرا؛ مرد دوگانه

ژان لیبرا، در سال 1884 در رم به دنیا آمد. از همان بدو تولد، برادر او ژاک لیبرا به شکم او متصل بود. 

http://www.rozanehonline.com


آزمایشات نشان می‌داد که ژاک زنده‌است، اما با این حال رشد نمی‌کند. ژان ازدواج کرده و صاحب 4 فرزند سالم نیز شد. وی در سال 1936 از دنیا رفت.


میرتل کوربین؛ زن 4 پا

جوزفین میرتل کوربین در سال 1868 در تنسی ایالات متحده متولد شد. وی از بدو تولد 4 پا داشت. دوپای وسطی وی ضعیف‌تر و اندکی کوچک‌تر بودند، اما با این حال وی توانایی حرکت دادن آنها را داشت. 

www.ROZANEHONLINE.com
او نیز از دوپای اضافی خود استفاده کرد و از 14 سالگی به نمایش‌ها و سیرک‌های مختلفی پیوست. میرتل در 19 سالگی ازدواج کرد و صاحب 5 فرزند کاملاً سالم نیز شد. میرتل در سال 1928 در 60 سالگی درگذشت.


موریس تیه؛ شرک 

www.ROZANEHONLINE.com
موریس تیه در سال 1903 در روسیه و از پدر و مادری فرانسوی متولد شد. وی در ابتدا ظاهری مانند سایر مردم داشت اما از 17 سالگی متوجه تورم عجیب دست و پاها و سرش شد. با مراجعه به پزشک مشخص شد که موریس دارای سندرم آکرومگالی است و این باعث تورم دست و صورت او شده‌است. 

گروه سرگرمی ROZANEH

تیه زندگی معمولی‌ای داشت، اما از 35 سالگی و با توصیه یکی از دوستانش به "کشتی کچ" روی آورد. وی در سال 1940 در مسابقات سنگین وزن آمریکا عنوان قهرمانی را به دست آورد و تا سال‌های متمادی و در دوره‌های مختلف از این عنوان دفاع کرد. این قهرمانی‌ها موریس را به چهره‌ای محبوب بدل ساخت و همان زمان به او لقب "فرشته فرانسوی" دادند. وی در سال 1953 به دلیل عارضه قلبی درگذشت. شخصیت کارتونی محبوب "شرک" از روی موریس برداشت شده‌است.

فارنت


طنز؛ ریز هزینههای بدبخت کردن یک ایرانی!

سرویس اجتماعی هوش خراش به نقل از رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفته: «دشمنان برای معتاد کردن هر فرد به مواد مخدر 300 میلیون تومان و برای هر طلاق 150 میلیون تومان هزینه می‌کنند.!»
سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

سرویس اجتماعی هوش خراش به نقل از رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفته: «دشمنان برای معتاد کردن هر فرد به مواد مخدر 300 میلیون تومان و برای هر طلاق 150 میلیون تومان هزینه می‌کنند.!»

در همین راستا به کمک سرویس هک و پدافند غیرعامل هوش خراشی توانستیم به داخل سیستم امنیت خارجه دشمن نفوذ کرده و باقی ارقامی که برای ضربه زدن به ما هزینه می‌‌کنند را متوجه شویم. در هک هوش خراشی به جدول زیر دست پیدا کردیم.

Be tamam dastgahhaye ejraii
Baraye takhsis booje be kongereh eblagh shavd.
Jeneral aston martin

شماره    موضوع    بودجه

1    سیگاری شدن    133 میلیون تومان
2    ازدواج سفید    260 میلیون تومان
3    دولت نهم و دهم    235  تومان
4    اختلاس    112 تومان
5    کارلوس کی‌روش    1 میلیارد تومان
6    حیوانات خانگی    300 میلیون تومان
7    قدم زدن کری با ظریف    1 میلیون تومان+ یک پاکت بهمن کوچیک یه کافی میکس
8    آلودگی هوا    یک سکه 5 تومنی
9    فساد جوانان    1 میلیارد دلار
10    فرزند نیاوری    33 هزار تومان یا یک بسته
11    فتنه    10000000 میلیارد دلار

جمع به کسر مالیات 3 درصد: 3 میلیارد و هفتصد و سی وسه هزاروپنجاه‌وپنج تومن و یک پاکت بهمن کوچیک و یک کافی میکس
 
در هک و بررسی مدارک دشمن به پیجی برخوردیم که نظر عده زیادی از مردم نیز در آن جالب توجه بود.

دشمن: «دشمنی هستم 40ساله، علاقه زیادی به تجاوز دارم، منتها هر بار به دلیلی نمیشه، البته بعضی جاها هم از در دوستی وارد میشم. اخیرا 300 میلیون تومان برای اعتیاد و 150 میلیون تومان نیز برای طلاق جوانان ایرانی هزینه کردیم ولی با این حال بازم به نتیجه نرسیدیم، لطفا راهنمایی کنید.»

1-سیروس بی ادعا: «300 میلیون!!!!!!!! 1 میلیون بده مرد نیستم معتاد نشم.»

2-کامی پیشکش: «300 تومان واسه اعتیاد، 150 میلیون واسه طلاق، جمعش می‌کنه 450 میلیون، پنجاش هم واسه خودت، 400 میلیون بده هم زنمو طلاق میدم هم معتاد میشم خوبه؟»

3-تورج: «داداش من ازدواج کردم سه تا بچه هم دارم، طلاق بگیرم، معتاد شم و بچه هامم بکشم چقدر میدی؟ نه جون داداش تعارف نکن.»

4-کامی پیشکش(همون2): «الان تو بنگاهم میخوام خونه معامله کنم میدی؟ 400 تومان؟! میخوای چک بدی؟»

5- فرهاد گاگول: «بابا ناز نفست! من هی میگم به اینا کار ما ارزشمنده نمی فهمن، اون سر دنیا واسه من 300 میلیون میدن، اون موقع اینا میخوان منو ببندن به تخت ترکم بدن.»

6-جمال کک: «ما مراممون دروازه غاریه، باشه پیشت نمیخواد من همینجوریش معتاد رفاقت تو شدم. علاقه به تجاوز داری بعدش 300 میلیون میدی واسه اعتیاد!؟ 5 تومن هزینه کن دردسر نکش.»

انگل اجتماع: «راستی ژنرال یک سوال، آستون مارتین مگه ماشین نیست؟ خوشبختم منم نیسان گاوی‌ام.»

ترفندهای ساده...

مجموعه ای از اطلاعات عمومی، ترفند ها و پیشنهادهایی که شاید گره ای، هرچند کوچک در زندگی روزمره‌مان باز کند. ترفند ها و پیشنهاد هایی که بسیار ساده اند و در عین حال کاربردی و مفید. اگر هم برایتان کاربردی نباشد، مطمئنا از دانستن آن ها ضرر نخواهید کرد. 

 
ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

ترفندهای ساده (15)

تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه ...

ایده یاب: خلاقیت و ابتکار در طرح‌های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست. در اینجا گزیده ای از خلاقیت های گرافیکی در تبلیغات را برای شما گردآوری کرده ایم.

لوگوی Jack In The Box

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


("O" و "X" به شکل هوشمندانه به صورت ماهی نمایش داده شده است. اشاره به آنچه که در آن شرکت به فروش می‌رسد (این لوگو برای شرکت یک فست فود زنجیره‌ای است.)


لوگوی شرکت Continental

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


(این شرکت تولید لاستیک با استفاده از حرف C و O شکل تایر را به صورت 3 بعدی به نمایش گذاشته است.)


ایستگاه شارژ باطری ماشین Facom

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


بدون باطری، درخشش وجود ندارد!

آژانس تبلیغاتی:  Havas 360، پاریس، فرانسه
مدیران خلاقیت: Thomas Derouault, Stephane Morel
مدیر هنری: Damien Guiol
کپی رایتر: Jean François Coutier
تصویرسازی: Dave Phung / Procolor
تاریخ انتشار: 2014


خودرو jeep

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: Publicis، مونترال، کانادا
مدیر خلاقیت: Nicolas Massey
مدیر هنری: Bogdan Truta
کپی رایتر: Kristian Bakkegaard Andersen
عکاسی: Shutterstock
تاریخ انتشار: دسامبر 2014


خودرو MINI

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: OGILVY، ملبورن، استرالیا
کارگردان خلاقیت اجرایی: Brendon Guthrie
مدیر خلاقیت: Cameron Mitchell
کپی رایتر: AnnaTara Clark-Sneddon
مدیر هنری: Scott Zuliani


شرکت خدمات سگ Mira

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


خدمات سگ ما به کودکان اوتیسم کمک می‌کند تا راه خود را پیدا کنند!

آژانس تبلیغاتی: Publicis، مونترال، کانادا
مدیران خلاقیت: Publicis, Montreal, Canada
مدیر هنری: Bogdan Truta
کپی رایتر: Nicolas Massey
تاریخ انتشار: سپتامبر 2014


شرکت حمل و نقل Welti-Furrer

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: RUF Lanz، زوریخ، سوئیس
مدیران خلاقیت: Danielle Lanz, Markus Ruf
مدیر هنری: Isabelle Hauser
کپی رایتر: Florian Birkner
عکاس: Jonathan Heyer


کافه Coffee Inn

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


قهوه زمستانی!

آژانس تبلیغاتی: Not Perfect | Y&R ویلنیوس، لیتوانی
مدیر خلاقیت: Marius Lukosius
مدیر هنری: Viktorija Rumiancevaite
کپی رایتر: Stefanija Jokstyte
مدیر هنر: Dziugas Valancauskas
عکاس: Tomas Kauneckas
تاریخ انتشار: دسامبر 2014


سازمان Prevent Child Abuse

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


(Prevent Child Abuse در جلوگیری از کودک آزاری در آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد. هدف این سازمان اطمینان از رشد سالم کودکان در سراسر کشور می‌باشد.)

آژانس تبلیغاتی: Miami Ad School
مدیر هنری: Yousuke Ozawa


باشگاه بدن‌سازی TopFit

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


در اوج باشید!
آژانس تبلیغاتی: Martpet


USB انگشتی

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


مثل یک انگشت دردناک به شما می‌چسبد!

(Justin Poulsen یک عکاس مفهومی است که سعی می‌کند از فیزیک بدن برای ساختن مفهوم به جای جادوی دیجیتال استفاده کند تا به ایده‌های خود زندگی ببخشد. برای این منظور از انگشت شست خود برای نشان دادن USB و محل قرار گرفتن آن استفاده کرد.)

آژانس تبلیغاتی: Rethink، کانادا
مدیران خلاقیت: Ian Grais, Chris Staples
مدیر هنری: Hans Thiessen
کپی رایتر: Sean O"Connor
عکاس: Justin Poulsen


آژانس مسافرتی Sunweb Travel

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: N = 5، آمستردام، هلند
مدیر خلاقیت: Bart Kooij
مدیر هنری: Ed van Bennekom
کپی رایتر: Jasper Diks
تاریخ انتشار: دسامبر 2014


موتور سیکلت VESPA

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: RGB، کویتو، اکوادور
مدیر خلاقیت / کپی رایتر: Xavier Montag
مدیر هنری: Santiago Ontaneda


رستوران May Fair Kitchen

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: Saatchi Masius، لندن، انگلستان
مدیر خلاقیت: Surrey Garland
مدیر هنری: Mel Harvey
کپی رایتر: Richard Warren
عکاس: Chelsea Bloxsome
تاریخ انتشار: نوامبر 2014


آب معدنی Ferrarelle

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آب معدنی که به شکل طبیعی می‌درخشد!

آژانس تبلیغاتی: Havas Worldwide، میلان، ایتالیا
مدیران خلاقیت: Erick Loi, Dario Villa
مدیران هنری: Diego Campana, Michele Romani
کپی رایتر:  Riccardo Walchhutter, Pietro Rivolta
تصویرسازی: Diemick


فروشگاه Watsons

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


(Watsons فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آسیا است که بزرگترین تولید کننده محصولات بهداشتی و زیبایی به حساب می‌آید.)

آژانس تبلیغاتی: DDB، هنگ کنگ
مدیران خلاقیت: Jeffry Gamble, Asawin Phanichwatana, Nateepat Jaturonrasmi
مدیران هنری: Asawin Phanichwatana، Nateepat Jaturonrasmi
کپی رایتر: Jeffry Gamble
عکاس: Surachai Puthikulangkura
تصویرسازی: Surachai Puthikulangkura


خودرو Mitsubishi

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


بیشتر مردم از امکانات کمی استفاده می‌کنند. شما شبیه به آنها نیستید!

آژانس تبلیغاتی: Publicis، اسرائیل
کارگردان مدیر خلاقیت: Amir Hasfari
مدیر خلاقیت: Dror Nachumi
مدیر هنری: Meital Miller
کپی رایتر: Paul Pashkovsky
تاریخ انتشار: ژانویه 2015


فروشگاه عینک LensCrafters

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett، شانگهای، چین
مدیر خلاقیت: Danny Li
مدیران هنری: Danny Li, Yoyo Xu, ChuJing Long
کپی رایتر: LiPeng Wei
تصویرسازی: Cheng Huang
تاریخ انتشار: فوریه 2015


روزنامه La República

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


خبر واقعی تنها خبر کامل است!

آژانس تبلیغاتی: Tribal 121، لیما، پرو
مدیر خلاقیت: Lucas Bargen
مدیران هنری: Pio Dancourt, Carlos Veliz, Juanjo Cabrejos
کپی رایتر: Lucas Bargen, Diego Guzman
تصویرسازی: Gino Pedreschi
تاریخ انتشار: اکتبر 2014


شهرداری منطقه 11 تهران

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (29)


طراح : احمد درخشنده


زن چینی پس از خروج از کما، انگلیسی شد!

یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.

ایسنا: یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.

زن چینی پس از خروج از کما، فقط انگلیسی حرف می‌زند!


این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از به هوش آمدن قدرت تکلم به زبان مادری خود را از دست داده و تنها می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند. نکته عجیب‌تر این است که این زن طی 30 سال گذشته از زبان انگلیسی استفاده نکرده است.

«لوئی جیه‌یو»، 94 ساله به دلیل ماندن در یک وضعیت شبه کما و ابتلا به یک نوع سکته مغزی که جریان خون را متوقف نساخته و تنها محدود می‌کند در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. هرچند پزشکان به زنده ماندن او امیدی نداشتند اما این بیمار پس از گذشت دو هفته چشمان خود را باز کرد و به زبان انگلیسی گفت: چه اتفاقی افتاده است؟

خانواده این بیمار اظهار داشتند: او پیش از دوران بازنشستگی معلم زبان انگلیسی بوده و نزدیک به سه دهه بوده که تنها به زبان مادری خود صحبت می‌کرده و دیگر تدریس نمی‌کرده است.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، پزشک معالج این بیمار گفت: پیش از این با چنین موردی رو به رو نشده بودم اما امیدواریم با استراحت این بیمار بتواند توانایی تکلم به زبان چینی را بازیابد.