سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سه اینفوگرافیک امنیتی از سه موضوع رایانهای ...

alt اطلاعاتی درباره بدافزارها و ویروس‌های رایانه‌ای

ویروس‌ها یا بدافزارها، علاوه بر آسیب رساندن به اطلاعات حیاتی کاربر، می‌توانند منجر به وارد آمدن خسارت‌های مالی زیادی شوند. در اینفوگرافیک زیر با اطلاعات مفیدی درباره ویروس‌های رایانه‌ای آشنا خواهیم شد. بر اساس پژوهش‌های انجام شده، 32 درصد از رایانه‌های جهان، به نوعی از بدافزارها آلوده هستند. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net
 

alt تهدیدات سایبری ناشی از بدافزارها و ویروس‌ها

وقتی صحبت از تجارت و حوادث احتمالی آن باشد، همه چیز به طبیعت مربوط نمی‌شود. بر اساس پژوهش انجام شده توسط وب‌سایت InDefenseofData، خطاهای انسانی و حمله بدافزارها در ایالات متحده، به ازای هر رکورد فاش‌شده، 194 دلار هزینه به شرکت‌ها تحمیل می‌کند. با توجه به میزان و حجم حملات سایبری، میانگین خسارت وارده به هر شرکت سالانه به رقم 5.4 میلیون دلار می‌رسد. مهمتر از همه نگهداری و حفظ اطلاعات در مقابل بدافزارها، از مهمترین دغدغه‌های کاربران و شرکت‌های امنیتی فعال در زمینه فناوری‌اطلاعات محسوب می‌شود. در اینفوگرافیک زیر به تهدیدات سایبری ناشی از بدافزارها و ویروس‌ها می‌پردازیم.

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net


alt خطرات استفاده از شبکه‌های وای‌فای عمومی

با گسترش روز افزون اینترنت و تأثیر آن بر روی زندگی انسان‌ها، روش‌های دسترسی به اینترنت روز به روز بیشتر می‌شوند. در این مقاله، در قالب یک اینفوگرافیک، به بررسی نتایج پژوهشی در مورد خطرات استفاده از شبکه‌های وای‌فای عمومی خواهیم پرداخت. بر اساس پژوهشی که در انگلستان انجام شده است، بخش زیادی از جامعه 26 میلیونی کاربران شبکه‌های وای‌فای عمومی (Public) یک هدف آسان و در دسترس برای هکرها محسوب می‌شوند. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net