سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تصاویر جالب و دیدنی از دنیای زیبای حیوانات...

    نظر

عکاسی از حیوانات شاخه ای از عکاسی طبیعت است که عکاس روی حیوانات و رفتارها و عادات آنها تمرکز می کند و لحظه های ناب و حیرت انگیز را شکار می کند. 

عکاسی حیوانات شامل گرفتن عکس از پرندگان، حیات وحش، زندگی زیر آب و زندگی در جنگل می شود که عکاس ساعت ها مانند شکارچی در کمین حیوان می نشیند تا وی را در لحظه ای ناب شکار کند. این عکس ها در بخش های طبیعت صفحات عکس رسانه ها و سایت هایی چون نشنال جئوگرافی به طور ثابت منتشر می شود.

در مجموعه زیر تعدادی از این عکس ها جمع آوری شده است؛ یکی از جالب ترین‌ها لحظات بازی سه چیتای جوان با یک بچه آهو است. "میشل دنیس هوت" عکاس حرفه ای حیات وحش که این چند عکس کم نظیر را عکاسی کرده گفته زمانی که در پارک "ماسایی مارا" منتظر سوژه بوده گله آهوانی را می بیند که به سرعت از کنار سه چیتای جوان عبور می کنند. چیتاها که گرسه به نظر نمی رسند تنها گله را تماشا می کنند تا اینکه یکی از بچه آهوان از گله جا می ماند. اتفاق نادر زمانی می افتد که چیتا ها نزدیک بچه آهو می شوند و تصمیم می گیرند با او بازی کنند. عکاس می گوید بعد از دقایقی بازی و تفریح بچه آهو از شکارچی های سیر جدا می شود و به سوی گله می رود.

این عکس و دیگر عکس های جالب و دیدنی حیات وحش هفته را در زیر می بینید.

alt

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt


alt