سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

وقتی جنایات منافقین فاش می شود!

وقتی جنایات منافقین را افشا می شود!
نیروهای مجاهدین خلق دربست به بغل صدام رفتند. آن هم در اوج جنگ ایران و عراق و زمانیکه دشمن به خاک ایران حمله کرده بود این ها رفتند و با دشمن نشستند.

 

«علیرضا نوری زاده» مدیر و مجری شبکه ضد انقلاب «ایران فردا» در برنامه سیاسی خود از جنایات و خیانت «سازمان مجاهدین خلق» پرده برداشت.

وی در ابتدای برنامه گفت:‌ «در زمان جنگ، مسعود رجوی از صدام، توپ و تانک و موشک و غیره می گرفت و جای دوست را به دشمن نشان می داد. تله می گذاشتند که هواپیماهای عراقی آن جا را منهدم کنند که تعداد تلفات ایران بیشتر شود.»

این فعال ضدانقلاب که سیاست مشترکی با منافقین در راستای دشمنی با ایران را دنبال می کند، ضمن نفی سازمان بودن این گروهک اضافه کرد:‌ «تشکیلات مجاهدین یک سازمان نیست بلکه یک تجارت خانه است و یک عده دور هم جمع شده اند و پول کافی هم دارند و مشغول تجارت در بانک ها و شرکت های خارجی و فرودگاه های آفریقایی هستند.»


نوری زاده خاطر نشان کرد:‌ «نیروهای مجاهدین خلق دربست به بغل صدام رفتند. آن هم در اوج جنگ ایران و عراق و زمانیکه دشمن به خاک ایران حمله کرده بود این ها رفتند و با دشمن نشستند.»


مجری برنامه ضمن حمایت از اعضای زیردستی مجاهدین خلق که همدست جنایات اعضای ارشد این گروهک هستند، یادآور شد:‌ «این طفلک ها نه جای درستی  و نه امکانات درستی در اختیار دارند. اما رهبر گروه (رجوی) درجای امن و نرم راحت زندگی می کند و همسرش (مریم رجوی) هم در پاریس مشغول زندگی خودش است.»

علیرضا نوری زاده البته یادآور نشد وی و همکاران او نیز در بغل دشمنان این مرزو بوم غلطیده اند و همان راهی را که گروهک تروریستی منافقین می رود را سپری می کنند.