سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رویانیان: علی دایی فحش داد، گل محمدی اخراج شد!

به گزارش زلال نیوز و به نقل از جام، محمد رویانیان درباره اتفاقات داوری دیدار با گهر دورود اظهار داشت: «در بازی با گهر داور به اشتباه دو بازیکن کلیدی ما را از بازی با سپاهان محروم کرد. آیا این موضوع به نفع ما است؟ مگر نوری یا رضایی چه خطای بدی انجام داده بودند؟ البته من صحنه گل دوم را ندیدم و نمی توانم بگویم نوروزی با دست توپ را زد یا خیر اما فکر نمی کنم داوری به نفع ما بوده باشد.»

34341_901
وی درباره اینکه گفته می شود جوی که باشگاه پرسپولیس بعد از دربی به وجود آورد باعث شده داوران با پرسپولیس مهربان باشند، گفت: «اگر اینطور است چرا گل محمدی مقابل نفت به اشتباه اخراج شد؟ علی دایی مقابل استقلال کنار زمین فحش می داد، اخراج نشد! مگر یحیی چه اعتراضی کرد که از کنار زمین بیرونش کردند؟ اگر اثر داشت که مقابل نفت سر ما را نمی بریدند.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه علی دایی با حضور وی زورخانه را ترک کرد، افزود: «این موضوع بستگی به نظر خودش دارد. من که اطلاع نداشتم علی دایی آنجا است. رفتم برای کاری دیگر که فهمیدم این اتفاقات رخ داده است.»
رویانیان درباره اینکه دایی که اعلام کرده با کسی که حقش خورده آشتی نمی کند، عنوان کرد: «اولا باید بگویم من با علی دایی قهر نیستم، ثانیا حق دایی را من نخوردم مدیران قبلی پرسپولیس حقش را خوردند. من اصلا با دایی کار نکردم و قراردادی با او نداشتم؛ چطور می گوید من حقش را خورده ام؟»
وی درباره اختلافات دایی با حبیب کاشانی که چند روز قبل از سوی سرمربی راه آهن سوءتفاهم مطرح شده است، گفت: «عاقلان دانند!»
رویانیان در خاتمه با اشاره به دیدار با سپاهان اضافه کرد: «بازی سختی داریم. دو بازیکن کلیدی مان در این دیدار غایب هستند و دو بازیکن اصلی مان یعنی مهدوی کیا و کریمی مصدوم. پناه بر خدا می بریم و انشاءالله سه امتیاز را مال خود می کنیم.»