سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

5 واقعیت جالب و مضحک در مورد فیلمهای ترسناک ............!!!!!!؟؟

5 واقعیت جالب و مضحک در مورد فیلمهای ترسناک

iran-stars.com

حقیقت این است که برخی فیلم های ترسناک آن طور که قصد دارند وحشت ایجاد کنند ، این طور نیستند. تنها تعداد کمی وحشت واقعی ایجاد می کنند و بقیه بدون اینکه بخواهند مضحک هستند! برخی از قسمت های فیلم نامه معمولا مثل هم هستند، برخی از آنها آنقدر متداول است که دیگر احمقانه به نظر می رسد.


1. شخصیت بسیار نگران فیلم می خواهد به دنبال صدایی برود که از جایی شنیده است. حتی ممکن است او کسی باشد که دچار لکنت زبان است و وقتی صدا را می شنود همه شجاعت خود را به خرج می دهد تا به یک سرداب ویا زیرزمین تاریک برود و ممکن است توسط یک قاتل سریالی و یا روح کشته شود.

 2.  یک گروه حتما باید از هم جدا شوند وگرنه نمی توانند از دست یک جانی و یا چیزدیگر فرار کنند! با وجود اینکه می دانند یک روح و یا هیولا به کسی که تنهاست حمله می کنند ولی با این وجود یا به گروه های خیلی کوچک و یا انفرادی تقسیم می شوند و به نظر می رسد آن را تنها راه حل شکست دادن موجودات خبیث می دانند و نتیجه این نیست که مرگ های بیشتری پیش رویشان قرار می گیرد!

 

 3. شخصیت ها باید وقتی که شخصیت خبیث نیمی از گروه را کشته است ، زیرک عمل کنند. آنها یک دفعه می فهمند که باید به جای خاصی رفته و کاری انجام دهند تا بتوانند چیزی که دنبال آنهاست را شکست دهند! در این راه یک نفر باید به یک جا، دیگری جای دیگررفته ، دو نفر کار دیگری انجام دهند و در کل ماجرا ، با جدا شدن از هم مرگ های بیشتری را رغم می زنند!

 4. شخصیت بی اهمیت فیلم باید بمیرد. تقریبا به صورت یک کلیشه و رسم در آمده است که یک شخصیت که در لابه لای صحنه ها ی فیلم ترسناک ظاهر می شود زود یا دیر باید کشته شود و کسی هم نمی تواند او را نجات دهد. گرچه بعد از آن فورا همه زیرک شده و ناگهان می فهمند که آن هیولا یا روح دنبال چه چیزی بوده و آن شخص به چه دلیل کشته شده است.

 5. تقریبا همه هیولاها و شخصیت های خبیث و آدم فضایی های فیلم دوست دارند همواره به دنبال شکار انسان، کشتن و خوردن آنها باشند. جالب است که هیچ یک از آن شخصیت ها ترسو، بی خطر نبوده و تقریبا همه آنها هیولاوار به دنبال گرفتن جان شخصیت ها در فیلم هستند و همه هیجان ها و بی قراری های فیلم شبیه هم هستند.