سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اینجا عربستان است؛ جایی که توالت کلاس درس است!

    نظر
 
در حالی که آل سعود با صرف هزینه‌های هنگفت در خارج از کشور، سعی دارند منطقه را تحت کنترل خود درآورند، پخش تصاویری از یک توالت که مسئولان یکی از مدارس ریاض آن را به کلاس درس تبدیل کرده‌اند، انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است.

 

به گزارش انتخاب ، به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، پخش تصاویری از یک توالت در یکی از مدارس جنوب ریاض، پایتخت عربستان که مسئولان مدرسه آن را به کلاس درس تبدیل کرده‌اند، انتقادهای شدیدی را در محافل داخلی عربستان علیه مقام‌های آموزش‌ و پرورش این کشور برانیگخته است.

 

این تصاویر که توسط فعالان عربستانی در فضای مجازی پخش شده است باعث انتقادهای شدید علیه وزارت آموزش و پرورش عربستان و مسئولان این مدرسه شد و شهروندان عربستانی آن را توهین به ملت عربستان می‌دانند.

 

یکی از مسئولان مدرسه مذکور در توجیه این اقدام عجیب گردانندگان مدرسه به خبرنگاران گفته است که به دلیل کمبود فضا و جمعیت زیاد دانش آموزان آنها مجبور به انجام چنین اقدامی شده‌اند.

 

این در حالی است که مقامات سعودی با صرف هزینه‌های هنگفت در کشورهایی همانند سوریه و بحرین و نیز اعطای وام‌های کلان 3 میلیارد دلاری به کشورهایی چون مصر سعی دارند منطقه و کشورهای عربی را با پول‌های خود تحت کنترل درآورند.


منبع: خبرگزاری ایسنا