سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نمـایش احسـاس با عکـس....


مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

بعضی شب ها قرص ها هم آلزایمر می گیرند!

یادشان می رود که خواب آورند نه یاد آور!

 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

حسرت واقعی را آن روز می خوری
که می بینی به اندازه سن و سالت زندگی نکرده ای ..



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

می گویند برای هر کس میلیون ها آدم وجود دارد
که می توانند ، عاشق یکدیگر باشند ...
اما نمی دانم چرا برای من فقط تو
معنای وجود را داشتی ؛
بقیه فقط هستند ...
 



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

تا آخر عمر
درگیر من خواهی بود
و تظاهر میکنی که نیستی
مقایسه تو را
از پا در خواهد آورد …
من
میدانم به کجای قلبت
شلیک کردهام …
تو
دیگر
خوب نخواهی شد …

-افشین یداللهی-

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

قاصد مُلک فراموشی کسی چون من مباد
نامه‌ای دارم که هر جا می‌برم گم می‌کنم

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

در زندگی آدمها
یک روز
یک جا
اتفاقی می افتد
که شخصی از همان روز
از همان جا
دیگر مثل ثانیه پیش خود نیست ...
دیگر پیاده جایی نمی رود
دیگر باران را دوست ندارد
دیگر دلش برای بوی قهوه خیابان سئول پر نمی کشد
و از همه بدتر دیگر نه دل می برد و نه دیگر دلش می رود ...



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

هنوز هم گاهی
جای شیطنت های کودکی
درد می کند ...
هنوز هم گاهی
از معلم درس حسابم می ترسم...
هر از گاهی
کودکی کن....

-سید حسین  دریانی-



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

همه عاشق شدن را بلدند
اما فقط تعداد کمی هستند که بلدند
چگونه در عشق با یک نفر برای مدتی طولانی بمانند



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

بلندی
سرازیری ... پایین
حرکت به جلو
گاهی به عقب
کمی بترس !
اما همبازی،
سربزیری نباش ...

 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

هر چقدر که جاده بسازند
تو نمی آیی
دارم
به راه های دیگری فکر می کنم
شاید
دست به دامن ِ باد شدم...

 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net