سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

3 روش دکتر اوز ( آز ) Oz برای سوزاندن چربی ها....

3 روش دکتر اوز ( آز ) Oz برای سوزاندن چربی ها
این بار به روش دکتر اوز چربی های اضافی تان رااز بین ببرید.

 

پانکراس ( لوز‎المعده ) خود را تغذیه کنید 
وقتی پانکراس تحت فشار و قند خون بالا باشد، این عضو نمی‌تواند انرژی را به صورت بهینه بسوزاند و چربی را از بین ببرد. پانکراسی که بیش از حد کار کرده باشد می‌تواند منجر به ذخیره‌ چربی، به ویژه چربی بد شکمی شود. برای تقویت پانکراس و از بین بردن چربی، هر روز یک فنجان چای سبز سیر بنوشید! تحقیقات حیوانی نشان داده‌اند که سیر می‌تواند در کنترل قند خون کمک کند، در حالی که تحقیقات دیگری نشان داده‌اند چای سبز می‌تواند راه ورود چربی را مسدود کند. گرچه ممکن است تصور کنید ترکیب این دو ماده، نوشیدنی با طعمی عجیب ایجاد می‎کند، در حقیقت طعمی مانند نوشیدن سوپ آبگوشت غنی می‌دهد!
 
چه باید کرد: 
اولین قدم ریختن چای سبز در آب جوش و دم کشیدن آن به مدت 5 دقیقه است.
تعداد 2 یا 3 حبه سیر پوست کنده اضافه کنید و اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه با هم دم بکشند.
حبه‌های سیر را با قاشق بیرون بیاورید.
چای سبز سیر را بعد از صبحانه یا ناهار بنوشید. اگر به کافئین حساسید، پس از ساعت 3 بعد از ظهر این نوشیدنی را مصرف نکنید. چون ممکن است در خواب شبانه شما اختلال ایجاد کند.
 
مصرف ویتامین C خود را افزایش دهید 
دانشمندان متوجه شده‌اند که بسیاری از افراد چاق کمبود ویتامین C دارند. این کمبود ویتامین حدود 15% از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‎دهد. و این آمار سالانه در حال افزایش است. یک تحقیق نشان داد که بزرگسالان با کمبود ویتامین C ممکن است توانایی سوزاندن چربی نیز نداشته باشند. هر روز حداقل 75 میلی‎گرم ویتامین C مصرف کنید تا به بدن شما در تبدیل چربی به انرژی و سوزاندن آن کمک کند.  
 
چه باید کرد : 
با مصرف خواراکی‌های زیر روزانه حداقل 75 میلی‎گرم ویتامین C دریافت کنید:
1 فنجان عنبه هندی
1 فنجان توت‎فرنگی
1 فنجان بروکلی
2 عدد کیوی
2 عدد گریپ‎فروت
2 عدد پرتقال
 
بعد از هر وعده غذا سرکه بنوشید 
دانشمندان دریافته‌اند سرکه شاید به جلوگیری از انباشتگی چربی کمک کند. وقتی شکر و کربوهیدرات مصرف می‎کنید، بدن شما فشار شکر را تجربه می‎کند و چربی ذخیره می‎کند. اگر پس از مصرف شکر و کربوهیدرات سرکه سفید مصرف کنید، سرکه از فشار ایجاد شده توسط شکر که منجر به ذخیره‌  چربی می‎شود جلوگیری می‎کند. تحقیقات زیادی نشان می‎دهند که سرکه می‌تواند میزان قند خون ایجاد شده توسط وعده‌ی غذایی را تا 25% کاهش دهد.
 

چه باید کرد : 
دو قاشق غذا خوری سرکه‌ سفید پس از هر وعده غذا مصرف کنید، به خصوص اگر وعده‌ غذایی با کربوهیدرات سنگین است.