سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

عکاسی قطبی!

 
با آنکه یک عکاس حرفه ای نبوده ام اما از کودکی علاقه خاصی به این هنر داشته و حیوانات نیز جذاب ترین موجودات روی زمین برای من هستند. البته ملیت من نیز شانسی را برایم ایجاد کرده تا بتوانم در مناطق قطبی روسیه به عکاسی از حیوانات بپردازم.
عکاسی قطبی!

 

زیست نیوز؛ محمد مهدی حیدرپور- طبیعت قطبی همواره زیبایی های خاص خود را دارد؛ طبیعتی بکر، زیبا و دست نیافتنی. از این رو عکاسان حیات وحش همواره در رویاهای خود حضور در مناطق قطبی و ثبت لحظه هایی ناب را مرور می کنند. اخیرا تصاویر توسط یک شهروند روس در فضای مجازی منتشر شده که استقبال چشمگیری به دنبال داشته است.

نکته قابل توجه در رابطه با عکس های ایوان کیسلوف آن است که وی هیچگاه یک عکاس حرفه ای نبوده و حرفه اصلی وی مهندسی معدن است. کیسلوف در رابطه با تصاویرش می گوید: با آنکه یک عکاس حرفه ای نبوده ام اما از کودکی علاقه خاصی به این هنر داشته و حیوانات نیز جذاب ترین موجودات روی زمین برای من هستند. البته ملیت من نیز شانسی را برایم ایجاد کرده تا بتوانم در مناطق قطبی روسیه به عکاسی از حیوانات بپردازم.

کیسلوف علاقه خاصی به روباها دارد از نظر وی این موجودات بسیار کنجکاو و دوست داشتنی هستند. ار این رو در اولین تجربه حرفه ای نقش اصلی در تصاویر ثبت شده بر عهده جناب روباه قرار دارد.