سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مکان هایی رویایی برای یک صبحانه دل نشین...................

    نظر

مکان هایی رویایی برای یک صبحانه دل نشین

مکان هایی رویایی برای یک صبحانه دل نشین
فضای بزرگ یا کوچک مهم نیست ، مهم آن است که گوشه ای از خانه که برای صبحانه خوردن در نظر گرفته می شود یک مکان بسیار دنج و راحت باشد و بهتر است برای این کار فضایی در اطراف و در نزدیکی آشپزخانه در نظر گرفته شود.
یک فضای مدرن
قرار دادن یک سرویس میز و صندلی مدرن ، در کنار دیوارهای سفید با طرح های سنتی می تواند گوشه دنجی برای خوردن صبحانه باشد. به این ترتیب فضایی با ظاهری منسجم را ایجاد کرده که می تواند محلی در نزدیکی آشپزخانه باشد.

مکانی کاملا روشن و زیبا
خوردن صبحانه در محلی که نور طبیعی به آن می تابد می تواند بسیار لذت بخش باشد. دیوارهای سفید و پنجره های بدون پرده یک پس زمینه ی بسیار زیبا را در کنار میز و صندلی های تیره رنگ ایجاد می کند. روکش صندلی ها به رنگ سبز هم می تواند با رنگ طبیعت هم خوانی بیشتری داشته باشد.

قرار دادن کاناپه درتورفتگی دیوار
در زیر دیواری که پنجره دارد می توان یک کاناپه بسیار زیبا و به رنگ روشن قرار داد و در این مدل هم از نور طبیعی خورشید بهره برد و از خوردن صبحانه روی این مبلمان بسیار راحت لذت برد.

توجه به جزئیات
گوشه ای از فضای آشپزخانه را در نظر گرفته و یک سرویس میز و صندلی سفید رنگ را در آنجا قرار می دهیم .در این مدل دکوراسیون باید پارچه روکش صندلی ها و رنگ لوستر آویزی که در وسط میز آویزان است به رنگ کاملا تیره باشد و در زیر میز هم یک قالیچه می اندازیم و یک ظاهر کاملا منسجم را ایجاد می کنیم.

براق و شیک
یک میز سفید براق ، یک لوستر آویزی درخشان ، و دیوارهای سفید رنگ می توانند یک گوشه بسیار دنج برای میل کردن صبحانه باشند. آویزان کردن یک آینه زیبا به دیوار و قرار دادن دو تک صندلی در کنار میز می تواند این محیط را کاملا جذاب سازد. برای این مدل دکوراسیون معمولا فضای زیادی را در نظر می گیریم.

قرار دادن نیمکت به صورت ال ( L ) مانند
گوشه ای از خانه را در نظر می گیریم که به صورت ال مانند باشد و دور تا دور آن را نیمکت های زرد روشن قرار می دهیم و روی میز هم یک گلدان از گلهای زرد رنگ قرار داده و یک صندلی اضافی هم در طرف دیگر آن می گذاریم و محیطی دلنشین و پر انرژی را برای خوردن صبحانه ایجاد می کنیم.این مدل دکوراسسیون فضای کوچکی را اشغال می کند.

دور تا دور پنجره
وجود پنجره ها ی زیاد در دور تا دور میز و صندلی های صبحانه خوری می تواند بسیار ایده آل باشد و با سلیقه هر کسی هم خوانی داشته باشد. مخصوصا پنجره هایی که رو به درختان و فضای باز می باشد نقطه بسیار مناسبی برای خوردن صبحانه است .هم چنین در اطراف پنجره ها می توان صندلی های اضافی زیادی را قرار داد .

محیط بسیار ساده
هنگام ایجاد یک فضای کاملا منحصر به فرد و زیبا ، در ذهن داشته باشیم که برای مطابقت کامل آنها همه چیز لازم نیست. در گوشه ای از آشپزخانه و در کمترین فضا ترکیبی از یک میز ساده و دو یا سه صندلی نک می تواند گوشه دنجی برای خوردن صبحانه باشد.

گوشه ای کاملا گم
گوشه ای از خانه را در نظر می گیریم که علاوه بر آنکه بسیار گم و ناپیدا است بسیار هم دلباز است و فضای کوچکی را اشغال کرده است .در واقع گوشه ای از خانه است که در آن یک پنجره ی کوچک قرار گرفته و به دیوار دیگر آن هم یک قفسه ی کوچک نصب شده وممکن است اصلا به آن مکان توجه ای نشده باشد اما با قرار دادن یک میز و صندلی جمع و جور در آن مکان می توانید تحولی بزرگ را برای مکان صبحانه خوردنتان ایجاد کنید.


فضای خانوادگی
گوشه از فضای آشپزخانه بزرگ را برای وعده های غذایی خانواده در نظر می گیریم .بیشتر به این دلیل که غذا می تواند در آشپزخانه چیده شود و بعد اعضای خانواده برای میل غذا به آن مکان بیایند و از شلوغی هنگام چیدن میز جلوگیری شود. در اینجا، یک میز سفید و صندلی های سبزرنگ منجر به ایجاد یک فضای کلبه ای مانند و شیک برای صرف غذا شده است. لوازم آشپزخانه هم می توانند منطبق با صندلی های سبز رنگ در نظر گرفته شوند.

فضای کاملا کلاسیک
یک فضای مربعی شکل از فضای آشپزخانه را برای صبحانه خوردن در نظر بگیرید . صندلی های بسیار راحت و دنج گزینه خوبی برای یک فضای بسیار کوچک هستند و بهتر است در این مدل دکوراسیون از صندلی های زاویه دار استفاده شود. این سبک و مدل بسیار پر طرفدار می باشد.




سریال ترکیهای باز هم دردسرساز شد......

    نظر

سریال ترکیه‌ای باز هم دردسرساز شد

سریال ترکیه‌ای باز هم دردسرساز شد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در نامه ای به دست اندرکاران شبکه تلویزیونی samanyolu این کشور نسبت به پخش مطالب خلاف اعتقاد شیعیان و ایرانیان از این شبکه واکنش نشان داد و به پخش چنین سریالی اعتراض کرد.

در این نامه اعتراض‌آمیز آمده است: در سریال تلویزیونی "دولت پشت پرده در دوران دولت عثمانی" (Osmanl??da Derin Devlet) که اخیراً از آن شبکه پخش شد مطالب نادرستی در مورد اعتقاد شیعیان و ایرانیان مطرح شد که با توجه به پایبندی این شبکه تلویزیونی به ارزش‌های انسانی و مذهبی دور از انتظار بود.

سفارت ایران در ترکیه در ادامه این نامه مزبور افزود: افکار عمومی مردم مسلمان ترکیه و منطقه نیازمند همبستگی و تقویت روابط برادرانه و دوستانه است. نیاز مسلمانان به اتحاد، اتفاق و همزیستی صلح آمیز در کنار سایر ادیان الهی از مبرم‌ترین نیازهای جهان است و طرح مسائل تحریک‌آمیز و اختلافات کهنه که باعث ایجاد بدبینی و نفاق می‌شود به نفع دو ملت و منطقه نخواهد بود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: بزرگترین دستاورد رسول اکرم(ص) ایجاد الفت و اتحاد در میان مردمی متفرق و پراکنده بود که به واسطه تعصب جاهلی به جان هم افتاده بودند.

در پایان این نامه سفارت ایران در آنکارا بر دوستی و انس و الفت بین دو ملت دوست و برادر ایران و ترکیه تأکید شده است.

درگذشت دهمین هنرمند بزرگ ایرانی در سال 92!

    نظر

درگذشت دهمین هنرمند بزرگ ایرانی در سال 92!

درگذشت دهمین هنرمند بزرگ ایرانی در سال 92!
استاد پیشکسوت موسیقی، 26 فروردین(شب) در سن 85 سالگی درگذشت. احمد اسفندیاری، هوشنگ کاووسی، عسل بدیعی، سید محمدحسین رحمتی، محمود عبادیان، ابوالفضل فیاضی و حمید غبرانژاد، وجیه‌الله فردمقدم، دکتر باقر عاقلی هنرمندانی بودند که در سال جدید از میان ما رفتند.

داریوش صفوت پس از طی یک دوره بیماری شب گذشته در سن 85 سالگی در شهر کرج دار فانی را وداع گفت.

زنده‌یاد صفوت هفتم آذرماه سال 1307 در شیراز، در خانواده ای اهل فرهنگ و هنر متولد شد. به واسطه‌ی شغل پدر، تا هفت‌سالگی در شیراز و بقیه‌ تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران، در مدرسه‌ی دارالفنون و مدرسه‌ی دارایی به پایان رساند. ابتدا فراگیری ویلن و سه‌تار را نزد پدر آغاز کرد و سپس حبیب سماعی آموزش سنتور را به وی عهده‌دار شد.

صفوت سال 1326 در وزارت دارایی اشتغال یافت و تحصیلات دانشگاهی را در رشته‌ حقوق دانشگاه تهران آغاز کرد. او به تکمیل هنر موسیقی نزد استاد ابوالحسن صبا پرداخت و این ارتباط را به مدت ده سال، یعنی تا پایان عمر استاد صبا، ادامه داد.

این هنرمند در اواخر سال 1339 برای تدریس در مرکز مطالعات موسیقی شرقی در انستیتو موزیکولوژی سوربن به فرانسه رفت و به موازات آن، در رشته‌ی حقوق بین‌الملل دکترا دریافت کرد.

صفوت همزمان با تشکیل مرکز حفظ و اشاعه موسیقی ایران در این مرکز به تربیت شاگردان فراوانی پرداخت و در سالها پایانی عمر خود نیز تالیفاتی در زمینه موسیقی داشت.

خاکسپاری داریوش صفوت روز جمعه ساعت 9 صبح در قبرستان بی بی سکینه شهر کرج خواهد بود و مراسم یادبود این هنرمند فقید نیز روز شنبه، 31 فروردین از ساعت 16 الی 17:30 ،در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

آخرین خبر از پرونده فساد اخلاقی مجری مشهور!!

    نظر

آخرین خبر از پرونده فساد اخلاقی مجری مشهور!!

آخرین خبر از پرونده فساد اخلاقی مجری مشهور!!
حکم دادگاه یکی از مجریان که از چندی پیش داستان پرونده قضایی اش با حاشیه های بسیاری همراه شده بود، تایید شد...

حکم دادگاه یکی از مجریان که از چندی پیش داستان پرونده قضایی اش با حاشیه های بسیاری همراه شده بود، تایید شد.
پرونده این مجری مشهور که برای بررسی مجدد پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده بود با تایید این نهار قضایی همراه شد.
بنابراین گزارش، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به دادگاه کیفری مدعی شد از سوی یکی از مجریان صدا و سیما مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این در حالی است که این فرد با حضور در دادگاه ادعاهای دختر جوان را رد کرد.
پس از رسیدگی به موضوع در شعبه 78 دادگاه کیفری مجری معروف از اتهام زنای به عنف با اکراه تبرئه شد اما به علت بزهکاری در ملاقات با شاکی پیش از اجرای صیغه به تحمل 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.
پس از صدور رای شاکی و متهم در مهلت قانونی به رای صادرشده اعتراض کردند که پرونده برای رسیگی و صدور حکم نهایی به دیوان عالی فرستاده شد و پس از بررسی پرونده حکم صادره از سوی دادگاه کیفری تهران تایید شد و با این اوصاف این مجری مشهور در آینده به اجرای حکم تن خواهد داد.

هتل زیرزمینی شگفت انگیز در چین............

    نظر

چینی ها در سالهای اخیر در پیشرفت و توسعه با بالاترین سرعت ممکن حرکت کرده اند و یکی از مظاهر این پیشرفت، آسمانخراش هایی است که در سرتاسر این کشور پهناور سر به آسمان می گذارند.

به گزارش پیکو دانلود ، ظاهرا چینی ها دیگر از ساخت آسمانخراش ها و برج های سر به فلک کشیده خسته شده اند، چراکه تصمیم گرفته اند هتلی زیززمینی بسازند.

این هتل که بخشی از آن زیز زمین است دارای 380 اتاق خواهد بود و از امکاناتی چون آبگرم، امکانات ورزشی و رستورانی زیر آب بهره می برد.

این هتل را قرار است چینی ها در شهر شانگهای بسازند:

underground_hotel_china_06underground_hotel_china_03 underground_hotel_china_02 underground_hotel_china_01 underground_hotel_china_04 underground_hotel_china_05 underground_hotel_china_07 underground_hotel_china_08


آیفون سرامیکی، هدیه اپل برای بی پول ها!

    نظر

شرکت اپل اعلام کرده است که علاقمند به ساخت آیفونی با بدنه سرامیکی است تا قیمت تمام شده این گوشی هوشمند کمتر شود و دوستداران آیفون بتوانند با قیمتی به مراتب پایین تر این محصول اپل را تهیه کنند.

اپلی ها در تازه ترین اقدام خود بدنه ای را طراحی کرده اند که مواد تشکیل دهنده لایه های آن از جنسی است که مشابه فایبرگلاس است.

به اعتقاد کارشناسان اپل در آینده از این نوع ماده که در حقیقت نوعی سرامیک است، برای تولید آیفون های ارزان قیمت استفاده خواهد کرد.

حق امتیازی که اپل در این زمینه ثبت کرده است “دیواره سرامیکی چندلایه” نام دارد و شبیه به ماده‌ای است که این شرکت در سال 2006 میلادی امتیاز ساخت آن را برای افزایش کیفیت دستگاه‌های رادیویی به ثبت رساند. اما تفاوت این دو ماده این است که مدل قدیمی‌تر از تکنیک‌های انفصال سرامیکی بهره می‌برد و در روش جدید از فناوری لایه‌های سرامیکی استفاده شده است.
“مینگ-چی کو، یکی از تحلیلگران فناوری اوایل ماه جاری میلادی در گزارشی اعلام کرده بود که شرکت اپل در حال ساخت مدل ارزان گوشی هوشمند آیفون با بدنه‌ای از جنس فایبرگلاس است که البته مواد تشکیل دهنده بدنه آن کاملا با سرامیک متفاوت بود. این خبر بر اساس حق‌ امتیازهایی که اپل به تازگی ثبت کرده است منتشر شده بود.


میلیاردرهای زیر 40 سال جهان ..........

    نظر

سال‌های سال اغلب هم‌نسل‌های ما عنوان ثروتمندترین فرد جهان را با نام «بیل گیتس» به خاطر می‌آوردند. حالا اما اوضاع کمی تغییر کرده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، هر چند بنیانگذار بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان همچنان به عنوان یکی از اعضای پروپا قرص فهرست ثروتمندترین مردم جهان شناخته می‌شود، اما نسل جدیدی از ثروتمندان در حال رشد است که مهم‌ترین مشخصه‌ آنها سن و سال پایین و کم است

تازه ترین فهرستی که مجله فوربس از ثروتمندترین جوانان جهان در سال 2013 منتشر کرده است، نام های گوناگونی را از آمریکا تا آسیا در خود جای داده است.

گزارش پیش رو 10 نفر از این ثروتمندان را به شما معرفی می کند.

1? داستین موسکویتز

ثروت خالص: 3/8 میلیارد دلار

سن: 28 سال

هم اتاقی پیشین زاکربرگ و یکی از بنیانگذاران فیسبوک حالا دیگر در این شبکه اجتماعی کار نمی کند، اما کماکان از ثروتمندترین افراد در جهان است.

2? مارک زاکربرگ

ثروت خالص: 13/3 میلیارد دلار

سن: 28

تنها 8 روز ار هم اتاقی سابقش بزگتر است. مدیرعامل فعلی محبوبترین شبکه اجتماعی جهان در اوج جوانی با ایده این شبکه اجتماعی به ثروت هنگفت فعلی رسیده است.

 

3. آلبرت وون تارن اوند تاکسیز

سن: 29 سال

ثروت خالص: 1/5 میلیارد دلار

اولین بار نام او در 8 سالگی در فهرست ثروتمندان فوربس قرار گرفت، اما به طور رسمی در سن 18 سالگی وارد این لیست شد.

حضور او در این لیست به لطف ارثی است که به وی رسیده است. آلبرت راننده رالی در آلمان است.

 

4. اسکات دانکن

ثروت خالص: 5/1 میلیارد دلار

سن: 30 سال

او هم از آن میلیاردرهایی است که ثروتش را به لطف ارثی که از پدر به ارث رسیده، بدست آورده است.

 

5. ادورادو ساورین

ثروت خالص: 2/2 میلیارد دلار

سن: 30 سال

یکی دیگر از بنیانگذاران فیسبوک است. زمانی با اتهام عدم پرداخت مالیات مواجه شد.

وی حالا در سنگاپور زندگی می کند و در همین کشور کوچک اما زیبا هم سرمایه گذاری هایی انجام داده است.

 

6. هویان یانگ

ثروت خالص: 5/7 میلیارد دلار

سن: 31 سال

خانم یانگ یکی از ثروتمندترین زنان چینی و دختر یکی از موسسان یک شرکت املاک و مستغلات بسیار بزرگ در چین است.

 

 

7. فهد حریری

ثروت: 1/35 میلیارد دلار

سن: 32 سال

فهد حریری، جوانترین پسر رفیق حریری، نخست وزیر ترور شده و پیشین لبنان است. او یک استودیوی طراحی داخلی راه انداخت و به عربستان صادر می کرد.

 

8. ماری بسنیر بیوالت

ثروت خالص: 1/5 میلیارد دلار

سن: 32 سال

او هم ثروتش را به همراه خواهر و برادرانش به ارث برده است. وی از جمله وارثان یک شرکت لبنیات مشهور در فرانسه است.

 

9. سین پارکر

ثروت خالص: 2 میلیارد دلار

سن: 33

او اولین مدیر فیسبوک در 24 سالگی بود. این کارآفرین آمریکایی که رئیس موسسان فیس بوک بود، شرکت هایی چون نپ استار را تاسیس کرد. وی یک تاجرم موفق در عرصه تکنولوژی است.

 

10. ایمان حریری

فرزند دیگر رفیق حریری، رئیس جمهور فقید و پیشین لبنان، هم مثل برادرش در لیست ثروتمندان جوان قرار گرفته است. وی که رئیس هیئت مدیره شرکت عربستانی اوگر فعال در زمینه ساخت و ساز، مخابرات و املاک و مستغلات است، به لطف ارثی که پدر برایش باقی گذاشته پول پارو می کند.


مردی که تنبلی مانع ثبت اختراعش شد!

    نظر

آلن امتیج، خود را پدر سرچ و جستجوی اینترنتی نمی داند، اما مسلم بدانید که او دقیقا حق پدری بر گردن جستجوی اینترنتی دارد.

 

دلیل اینکه آقای امییج قاعدتا باید پدر سرچ و جستجوی اینترنتی باشد این است که وی نخستین بار در سال 1989 توانست اولین موتور جستجوی اینترنتی به نام Archie را درست کند.

امتیج در آن سالها مدیر سیستم ها در مدرسه علوم کامپیوتر دانشگاه مک گیل بود. یکی از وظایف او کمک به دانشجویان و استادان برای پیدا کردن نرم افزارهای مورد نیاز از آرشیوشان بود.

alan-emtage.png

وی در گفتگویی با هافینگتون پست اظهار داشت که به خاطر تنبلی تصمیم بر این گرفت که شکل جستجو برای یافتن نرم افزارهای مناسب را خودکار و اتوماتیک کند.

به این ترتیب پروسه ای را طراحی و اجرا کرد که با استفاده از آن افراد خودشان می توانستند لاگین کرده و به دنبال نرم افزار موردنظر خود بگردنند.

امتیج در این مصاحبه می گوید:” از آنجاییکه در آن زمان هیچکس از اینترنت درآمدزایی نمی کرد و پولی در اینترنت نبود، وی هیچ یک از تکنیک ها و ایده های خود را ثبت نکرد در حالیکه امروزه موتورهای جستجویی چون گوگل و بینگ از این ایده ها و تکنیک ها استفاده می کنند.


چگونه رتبه الکسای بهتری داشته باشیم؟

    نظر

چگونه رتبه الکسای بهتری داشته باشیم؟

alexa-seo2

 

 

چگونه رتبه وب سایت خود را در سایت الکسا بهبود بخشیم؟

در این مقاله به معرفی راه هایی در جهت بهبود رتبه وب سایت ها در الکسا می پردازیم. می خواهیم ببینیم چگونه می توانیم رتبه بهتری در الکسا داشته باشیم.

الکسا نام یک سایت بین المللی جهت ارائه وضعیت ترافیک وب سایت های مختلف می باشد. در الکسا با وارد کردن نام وب سایت مورد نظر خود می توانید اطلاعات جامع و دقیقی را بدست آورید.

در الکسا هر وب سایت دارای امتیازی معروف به رنک می باشد. این امتیاز میزان محبوبیت و بازدید را مشخص می کند. البته بازدیدکنندگان هر وب سایت به رنک آن در الکسا توجهی ندارند اما وب مسترها زیادی برای بهتر شدن رتبه خود در الکسا تلاش می کنند.

این مقاله در اصل برای وب مسترهای عزیز آماده شده است. در این مقاله به معرفی راه هایی در جهت بهبود رتبه وب سایت ها در الکسا می پردازیم. می خواهیم ببینیم چگونه می توانیم رتبه بهتری در الکسا داشته باشیم.

 

نصب تولبار رسمی الکسا

الکسا همانند بسیاری از سایت های دیگر دارای یک تولبار اختصاصی می باشد. یکی از راه های افزایش رنک الکسا نیز نصب و استفاده تولبار آن در مرورگر خود می باشد. به عبارتی ، باز کردن صفحات یک وب سایت با مرورگری که دارای تولبار الکسا می باشد به بهبود رنک آن وب سایت کمک فراوانی می کند.

پس هم اکنون تولبار الکسا را از لینک زیر دانلود و بر مرورگر خود نصب کنید. همچنین به دوستان و همکاران خود در وب سایت نیز پیشنهاد استفاده از تولبار الکسا را بدهید. لینک دانلود تولبار الکسا برای تمامی مرورگرها:

http://www.alexa.com/toolbar

مطالب و نوشته هایتان را جذاب کنید

مطمئنا رتبه بالا در الکسا نیازمند بازدیدکنندگان زیاد می باشد. لذا سعی کنید سایت خود را برای خوانندگان جذاب نگه دارید. جذاب بودن سایت تنها به قالب و طراحی وب سایت مربوط نیست بلکه به مطالب شما نیز بستگی دارد. نوشته های شما در صورتی که خواندنی و جذاب باشند خواننده های بیشتری را به خود جذب می کنند.

همچنین عنوان مطالب شما نیز باید به گونه ای باشد که در جست و جوهای گوگل دخیل باشد. ورودی های بخش گوگل به افزایش بازدید شما کمک بسیار زیادی می کنند. همچنین با به اشتراک گذاری لینک هایتان در شبکه های اجتماعی و لینک دونی ها نیز می توانید بازدید وب سایت خود را روز به روز افزایش دهید.

تعطیلی معنا ندارد

رتبه یک سایت در الکسا به تعطیلی ها توجهی ندارد. حتی اگر وب سایت شما به صورت معمولی و غیر حرفه ای فعالیت می کند شما باید در روز حداقل دو مطلب را در وب سایت شما قرار دهید.

تنها دو مطلب کافیست؟ خیر ، دو مطلب در روز به افزایش رتبه شما در الکسا کمکی نمی کند. بهترین وب سایت های جهان نیز در هر روز حداقل 5 مطلب را برای خوانندگان قرار می دهند.

استفاده از ویجت الکسا

قهرمانان و برگزیدگان مسابقات و جشنواره ها همیشه مدال یا یادبود خود را در معرض دید خود و دیگران قرار می دهند. در مورد وب سایت ها نیز این امر دخیل می باشد. شما نیز باید از ویجت رتبه الکسا در وب سایت خود استفاده کنید. این عامل موجب بهبود افزایش رتبه شما در الکسا می شود. همچنین در صورتی که رتبه الکسا وب سایت شما در حد خوبی باشد ، خوانندگان نیز اعتماد بهتری نسبت به شما بدست می آوردند و در نتیجه بازدیدهای ثابت وب سایت بالا می رود.

از نویسنده های مهمان استفاده کنید

امروزه بسیاری از وب سایت ها از نویسنده های مهمان استفاده می کنند. به طوری که بازدیدکنندگان معمولی می توانند مطالبی را برای شما ایمیل کنند و شما نیز در صورت تشخیص صلاحیت آن مطلب آن را در سایت خود قرار می دهید و پس از قرار دادن آن ، به نویسنده مطلب اطلاع رسانی نمایبید.

مطمئنا مطالبی که توسط نویسنده های مهمان برای شما ارسال می کنند ، مربوط به رشته کاری وب سایت شما می باشد. البته تعداد مطالبی که از نویسنده های مهمان دریافت می کنید نباید از حد معمول فراتر رود.

نظر بازدیدکنندگان در الکسا

بازدیدکنندگان وب سایت ها می توانند نظرات منفی یا مثبت خود را در مورد آن وب سایت در الکسا بیان کنند. نظرات مثبت در بهبود رتبه الکسا نقش به سزایی دارند و در عین حال ، نظرات منفی نیز تاثیر منفی در رتبه الکسا می گذارند. از این رو ، بازدیدکنندگان وب سایت خود را به اعلام نظرات مثبتشان در الکسا تشویق کنید.

تبلیغات ؛ موثرترین راه

مهمترین و موثرترین راه برای افزایش تعداد بازدید ، تبلیغات در وب سایت های پربازدید دیگر است. البته تبلیغات در وب سایت های خوب نیازمند هزینه های بالایی می باشد. اما با پرداخت این هزینه ها ، بازدید وب سایت شما تا حد قابل توجهی بالا می رود.

پس سعی کنید به اندازه بودجه ای که در اختیار دارید ، تبلیغات کنید.

یک مطلب در زمینه ” چگونه رتبه الکسای بهتری داشته باشیم” در وب سایت خود قرار دهید

افراد زیادی به دنبال بالابردن رتبه الکسای خود می باشند. در نتیجه قرار دادن مقاله ای نظیر همین مقاله ، بازخورد بسیار بالایی را از طرف خوانندگان به دست می آورد.


چرا بازدید سایتتان افزایش نمییابد؟

    نظر

download

 

چرا بازدید سایتتان افزایش نمی‌یابد؟

 

اگر مدیر وبسایتی هستید که بازدیدتان افزایش نمی یابد و یا اینکه در حال کاهش است ، نوشتار زیر را برای شما آماده کرده ایم. نکات ساده ای که شاید از دیدتان پنهان مانده باشد. البته مسلما دلایل زیر کامل و جامع نیستند، ولی از عمده مشکلات وبسایت ها می باشد. امیدواریم نوشتار زیر مفید واقع شود.

 

- گوگل با شما قهر کرد!

گوگل معمولا با سایت های تازه تاسیس خیلی خوب رفتار میکند! وبسایت شما ممکن است در ماه های اول راه اندازی ورودی گوگل خوبی به دست آورد ، ولی بعد از مدتی ورودی کاهش پیدا کند. این مسئله میتواند چند موضوع را در بربگیرد که عمده مسائل آن مربوط به کپی بودن محتوای وبسایت و یا درصد کمتری مربوط به عدم بهینه بودن وبسایت شما باشد. گوگل رفتار کاربران را نیز در نظر میگیرد ، برای مثال مهم است که یک کاربر چه زمانی را در وبسایت شما صرف میکند. پس شما ضمن اینکه باید به تولید محتوا بپردازید ، مسائل بهینه بودن و کاربرد پذیری وبسایتتان را نیز دنبال کنید.

 

- مطالبتان کپی است!

حقیقتی کاملا مشهود است! وقتی مطالب سایتتان کپی باشد هم گوگل وبسایتتان را طرد میکند و هم کاربران دیگر به وبسایتتان توجه نمیکنند. مطالب کپی ضمن اینکه باعث امتیاز منفی و عدم اقبال گوگل به وسایت شما خواهد شد ، کاربران از سایت شما دور خواهد کرد. کاربران روزانه با وبسایت های زیادی روبرو هستند و اگر مطالب شما در دیگر وبسایت ها نیز برای آنها مشاهده باشد ، زیاد برایشان خوشایند نیست! برای رقابت باید خودتان در تولید محتوا دستی داشته باشید. همچنین همانطور که گفتیم گوگل به وبسایت های تازه تاسیس توجه ویژه ای دارد ، شما باید از این توجه استفاده کنید و از ابتدا به عنوان یک وبسایت مفید و فاخر برای گوگل معرفی شوید. این باعث می شود خیلی سریع در گوگل رشد کنید همیشه ریشه هایتان را محکم فرو کنید!

 

- وبسایت شما تکراری است!

وبسایت هایی مانند دانلود،تفریحی و انجمن های مختلف دیگر اشباع شده اند. متاسفانه باید بگوییم در عرصه وبسایت هایی که نمونه های ایرانی بسیار موفقی دارند ، حتی با رعایت تمامی اصول حرفه ای ، رشد و افزایش بازدید وبسایت بسیار سخت و هزینه بر است. برای مثال اگر هم اکنون وبسایت دانلودی راه اندازی کنید که تمامی موارد مانند مطالب کپی نشده ، ظاهری زیبا و تیم پشتیبانی عالی ، به دلیل اینکه قبل از شما وبسایت های موفق و قدیمی زیادی بوده اند ، موفقیت شما در این عرصه همانطور که گفته شد بسیار سخت است. البته کار نشد ندارد!

 

- ظاهر وبسایتتان خراب است!

به کاربرانتان اهمیت دهید. آیا فضای مناسبی برای آنها آماده کردهاید؟ شما خودتان ترجیح میدهید که روزانه به رستورانی شیک و تمیز مراجعه کنید یا اینکه به رستورانی بروید که به هم ریخته و نامرتب است؟

در دنیای مجازی هم اوضاع آنچنان متفاوت با دنیای واقعی نیست. وبسایتتان نباید مملو از تبلیغات باشد. قالب وبسایت باید متناسب با موضوع وبسایت انتخاب شود و از نظر فنی مشکلی نداشته باشد. از قالب وبسایت های بزرگ ایرانی دیگر که در اینترنت منتشر شده است ، استفاده نکنید این مسئله حس خوبی را به بازدید کننده منتقل نمی کند. رنگبندی قالب ضمن اینکه بایستی متناسب با موضوع وبسایت باشد ، نباید دچار خستگی کاربر از قالب شود.