سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دوستی یا عشق، کدامیک در رابطه زناشویی مثمر ثمرتر هستند؟....

دوستی یا عشق، کدامیک در رابطه زناشویی مثمر ثمرتر هستند؟

بسیاری از زوج ها قبل از ازدواج رسمی دارای روابط بسیار نزدیکی هستند ، اما به محض اینکه ازدواج کردند روابط سابق خود را از دست می دهند .

عشق و دوستی در روابط همسرها ممکن است ؟ آیا اگر کسی همسرش را دوست داشته باشد می تواند روابط دوستانه ای نیز با او داشته باشد ، چه مرزی بین روابط دوستانه و همسرداری وجود دارد .

روان شناس فرانسوی به نام کاترین مارچی به تمام این سوالات پاسخ می دهد:

_ عشق و دوستی در روابط همسرها ممکن است ؟
این روان شناس در پاسخ به این سوال می گوید :
عشق و دوستی در تمام روابط وجود دارد، حتی روابط دو دوست چه برسد به روابط همسرها . همه زوج ها در ابتدای زندگی عاشق یکدیگر هستند حتی اگر با عشق ازدواج نکرده باشند ، زیرا بسیاری از دختر و پسرها قبل از ازدواج تنها احساس مثبتی به طرف مقابل دارند ، روابطشان در حدی نبوده که رابطه دوستانه و نزدیک تری با یکدیگر داشته باشند ، در تمام این موارد عشق در چند سال اول زندگی دارای حضوری پر رنگ است اما بعد از چند سال با به وجود آمدن مشکلات و دعواهای لفظی و گاه جسمی ، عشق کم کم از زندگی رخت می بندد و جای خود را به نفرت ، بی حوصلگی و دلسردی می دهد .
برای اینکه روابط شما به این سمت و سو نرود توصیه می کنیم که همیشه سعی کنید گرمای وجود عشق را در نهان خود و همسرتان حفظ کنید .

_ چرا بعد از چند سال از زندگی مشترک مشکلات شروع می شوند ؟
اشتباه نکنید از همان ابتدا این مشکلات وجود داشته اند شاید با شدت کمتری اما از همان ابتدا حضور داشته اند ولی شما آنها را نمی دید و لمس نمی کردید تنها به دلیل اینکه همسر خود را دوست داشتید و بخاطر او حاضر به انجام هر کاری بودید اما با گذشت چند سال فاصله ها بین شما زیاد می شود و کم کم از همسرتان فاصله می گیرید .

_ آیا اگر کسی همسرش را دوست داشت روابط دوستانه صحیح نیست ؟ کدامیک بهتر است : روابط دوستانه یا عشق ؟
شما می توانید با روابط دوستانه ای که با همسرتان برقرار می کنید به سادگی با او صحبت کنید در عین اینکه عاشق او هستید و احساسات خود را انتقال می دهید .

_ روابط دوستانه در روابط زناشویی به چه معناست ؟
شما مانند یک دوست به همسرتان نزدیک هستید. با او رابطه فکری ، عاطفی دارید . دوستان صمیمی هیچ موضوعی را از هم مخفی نمی کنند البته باید بدانید دوستان در همه لحظه ها کنار هم هستند .
تعریف بدی که از رابطه بین زن و شوهر وجود دارد بدین ترتیب است که معمولا گفته می شود بهتر است با همسرتان دوست باشید ولی حد و مرزی مشخص نمی شود . شما باید بدانید که با همسرتان رابطه دوستانه یا رابطه همسری داشته باشید .
این دو هیچ تفاوتی با هم ندارند تنها تعاریف تجملاتی آنها را از هم دور کرده است .
شما می توانید با همسرتان دوست باشید ولی او فرسنگ ها از شما فاصله داشته باشد یا می توانید با همسرتان روابط معمولی بین زن و شوهرها را داشته باشید ولی طاقت ثانیه ای دوری از دیگری را نداشته باشید ، این روابط، بستگی به دید شما و همسرتان دارد .
البته لازم به ذکر است بسیاری از همسران برداشت غلطی از این روابط دارند و اگر شما از آنها بخواهید که مثل دو دوست با هم باشیم ، اگر همسر شما برداشت غلطی داشته باشد می تواند به جای شما دوست دیگری را اختیار کند و مدعی شود من دوستان زیادی دارم تو تنها دوست من نیستی ؟ مگر نه اینکه من و تو فقط دوست هستیم ؟
در آن هنگام شما چه پاسخی خواهید داد

توصیه مفیدی که به زوج ها می کنم بدین شرح است :
در لحظات سختی و مشکلاتی که بین شما و همسرتان رخ می دهد ، لحظه های خوبی را که عاشق یکدیگر بودید و ساعت های فراموش نشدنی را داشتید یاد آور شوید تا بخاطر بیاورید که همسرتان چقدر برایتان عزیز است .


عجیب ترین عاشق و معشوق جهان .....

یکی از عجیب ترین ازدواج های در طول سال های اخیر بزودی در سوئد صورت می گیرد.


گلوبال پست نوشت، یک زن خون آشام که نامزدش را برای نوشیدن خونش کشت و یک مرد آدم خوار که همسر خود را کشت و گوشتش را خورد ، در یک بیمارستان روانی ، عاشق یکدیگر شده و می خواهند ازدواج کنند.


ایسکاین جانسن 33 ساله و میشل گوستافسون 23 ساله هم اکنون در مکانی با امنیت بالا به نام "کرسودن" نگهداری می شوند.
گوستافسون می گوید: من می خواهم، گلوی مردم را در مترو ببرم!


این خون آشام به دلیل ریختن خون یک مرد، در بیمارستان روانی به سر می برد. وی به نامزد سابق خود چاقو زد و سپس خون او را نوشید.
 
مرد خون آشام هم سر همسر خود را با اره بریده و سپس خورده است.


جانسون می گوید: من عاشق میشل هستم و تا به حال کسی را به مانند او ندیده ام. من می خواهم یک زندگی بدون جنایت داشته باشتم. گوستافسون که شیطان پرست است، می گوید: ما می خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم و سرگرمی های خود را دنبال کنیم. ازدواج این دو تقریبا محال است. این دو قاتل با خودداری از رفتن به زندان، با اقامت در یک بیمارستان روانپزشکی موافقت کرده اند.


گفتنی ست، این دو محکوم به حبس ابد هستند.


*تمام پسران رهبر معظم انقلاب *...

    نظر

*تمام پسران رهبر معظم انقلاب *...در این تصویر همه پسران رهبر معظم انقلاب ...در کنار.. مرحوم آیت الله مجتهدی ..دیده می?شوند.... این تصویر که به ترتیب از سمت راست: «میثم، مصطفی، آیت الله مجتهدی، سیدمجتبی و سید مسعود» پسران رهبر معظم انقلاب را نشان می?دهد ...در شماره 124 هفته?نامه پنجره منتشر شد.... البته این هفته?نامه نام فرد سمت چپ عکس را به اشتباه سید محسن درج کرده است.....


خبر خوش برای متقاضیان معافیت سربازی ......

    نظر

خبر خوش برای متقاضیان معافیت سربازی

مشمولان غیرغایبی که یگانه نگهدارنده خواهر تنی خود بوده و متقاضی معافیت کفالت خواهر فاقد پدر، شوهر و یا فرزندپسرسالم باشند.
 
 
 
فارس: مشمولان غیرغایبی که یگانه نگهدارنده خواهر تنی خود بوده و متقاضی معافیت کفالت خواهر فاقد پدر، شوهر و یا فرزندپسرسالم باشند می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

 سردارسرتیپ سیدحمیدصدرالسادات در خصوص معافیت کفالت خواهر فاقد پدر، شوهر و یا فرزند پسر سالم گفت: از جمله شروط اصلی این نوع از معافیت، تنها مراقب و نگهدارنده سالم بالای 18 سال خواهر فاقدپدر، همسر و یا فرزند پسر سالم و همچنین غیر غایب بودن مشمولین متقاضی است.

وی در ادامه افزود: در گذشته از شرایط اصلی بهره‌مندی از معافیت کفالت خواهر، مجرد بودن وی و داشتن شرط سنی (تا سن 24 سالگی ) مطرح بوده و همچنین در مواردی  که همسر خواهر فوت کرده و یا از همسر خود طلاق گرفته بودند احراز نیازمندی آنان به مراقبت توسط شورای پزشکی وظیفه عمومی می‌توانست منجر به معافیت مشمول شود که با توجه به اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی شرایط مذکور از جمله شرط سنی حذف شده است.

در پایان این مقام مسئول تاکید کرد: مشمولان غیرغایبی که یگانه مراقب و نگهدارنده خواهر تنی خود بوده و متقاضی معافیت کفالت خواهر فاقدپدر، شوهر و یا فرزند پسرسالم باشند می‌توانند برای ثبت درخواست خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند. 

در این هفته، اینبهترین خبری است که شنیدم....!!!!

    نظر
انسان های بزرگ
تشکر از الکا
روزی روبرت دوونسنزو گلف باز بزرگ آرژانتینی، پس از بردن مسابقه و دریافت چک قهرمانی لبخند بر لب مقابل دوربین خبرنگاران وارد رختکن می شود تا آماده رفتن شود.

پس از ساعتی، او داخل پارکینگ تک و تنها به طرف ماشینش می رفت که زنی به وی نزدیک می شود. زن پیروزیش را تبریک می گوید و سپس عاجزانه می افزاید که پسرش به خاطر ابتلا به بیماری سخت مشرف به مرگ است و او قادر به ...
پرداخت حق ویزیت دکتر و هزینه بالای بیمارستان نیست.
دو ونسنزو تحت تاثیر حرفهای زن قرار گرفت و چک مسابقه را امضا نمود و در حالی که آن را در دست زن می فشرد گفت: برای فرزندتان سلامتی و روزهای خوشی را آرزو می کنم.
یک هفته پس از این واقعه دوونسنزو در یک باشگاه روستایی مشغول صرف ناهار بود که یکی از مدیران عالی رتبه انجمن گلف بازان به میز او نزدیک می شود و می گوید: هفته گذشته چند نفر از بچه های مسئول پارکینگ به من اطلاع دادند که شما در آنجا پس از بردن مسابقه با زنی صحبت کرده اید. می خواستم به اطلاعتان برسانم که آن زن یک کلاهبردار است. او نه تنها بچه مریض و مشرف به مرگ ندارد، بلکه ازدواج هم نکرده. او شما را فریب داده، دوست عزیر!
دو ونسزو می پرسد: منظورتان این است که مریضی یا مرگ هیچ بچه ای در میان نبوده است؟
بله کاملا همینطور است.
دو ونسزو می گوید: در این هفته، اینبهترین خبری است که شنیدم....!!!!

خودروی جدید ایرانی.....

با کلی همت و تلاش شبانه روزی متخصصین داخلی و اطفال
و الگو برداری صحیح با توجه به مسائل بومی کشور ، پراید جدید ، یعنی مدل
12/3 LXi
هم وارد بازار شد
این مدل ، با استفاده از تجربیات مدل 111 و در نسخه کانسپت دو نفره ارائه شده

http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/34/01.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/34/02.jpg

مشخصات ظاهری :
جوان پسند
چراغهایی زیبا و با طراحی منحصر به چند فرد
بدون صندوق ، مخصوص جوانها که به پیکنیک نروند
آینه ها از داخل تنظیم میشود (لازم نیست دست را بیرون ببرید)
و بدون نیاز به هههها کردن برای زدودن بخار و غبار محلی
در مدل فول آپشن دارای رینگ فول اسپرت سایپا
سانروف ، لامپ زنون ، تو دوزی با بوی چرم ، آنتن 4 سانتی متر
(16 سانت کمتر از سابق ولی کیفیت کمافی سابق)
قابلیلت چپ کردن سریع برای کلاس گذاشتن
قیمت 14.800.000 تومان برای حمایت از تولید داخلی
و اما مشخصات فنی:
فاصله محورها : قریب به 50 سانتی متر ، در موقع ترمز نزدیک به 52 سانت
قدرت موتور: در حد یک موتور و کمتر از اسب
وزن : 101 کیلو گرم ، (یک کیلو بیشتر از نمونه قبل از تولید انبوه)
سایز تایرها : 6 اینچ که بزرگتر از سانت است
دارای سیتم های :
ABS
BAS
BASE DIGE
WEF
DGG
DOG
TEYP
VHS
RADIO PAYAM
DVB
HIV
ADS
AIDS
فرمان : نرم ، مثل دمبه
توانایی پخش نوار کاست : دارد
بخاری : دارد
جوش : میاورد
ایمنی از 100 : حدود 0.00001 به تناوب
این مدل تنها مدل چندین گانه سوز در دنیا است :
بنزین معمولی ، بنزین سوپر ، سی ان جی ، گاز شهری ، گاز روستایی ،
متان (گاز متصاعد شده از چاه توالت) ، گازوئیل ، زغال سنگ



اصل قضیه \ماست مالی کردن\ .....

عصر ایران: قضیه ماستمالی کردن از حوادثی است که در عصر بنیانگذار سلسله پهلوی اتفاق افتاد:

«هنگام عروسی محمدرضا شاه پهلوی و فوزیه چون مقرر بود میهمانان مصری و همراهان عروس به وسیله راه آهن جنوب تهران وارد شوند از طرف دربار و شهربانی دستور اکید صادر شده بود که دیوارهای تمام دهات طول راه و خانه های دهقانی مجاور خط آهن را سفید کنند . در یکی از دهات چون گچ در دسترس نبود بخشدار دستور می دهد که با کشک و ماست که در آن ده فراوان بود دیوارها را موقتاً سفید نمایند و به این منظور متجاوز از یکهزار و دویست ریال از کدخدای ده گرفتند و با خرید مقدار زیادی ماست کلیه دیوارها را ماستمالی کردند.»

همانطوری که ملاحظه شد قدمت ریشه تاریخی این اصطلاح از هفتاد سال نمی گذرد، زیرا عروسی مزبور در سال 1317 شمسی برگزار گردید و مدت ها موضوع اصلی شوخی های محافل و مجالس بود و در عصر حاضر نیز در موارد لازم و مقتضی بازار رایجی دارد. آری، ماستمالی کردن یعنی قضیه را به صورت ظاهر خاتمه دادن، از آن موقع ورد زبان گردید و در موارد مورد استفاده و استناد قرار می گیرد.


یک سوم سال 91 تعطیل است ........

مشرق :بررسی تعطیلات رسمی سال جاری نشان می‌دهد که اگرچه بر اساس تقویم تنها 21 روز تعطیل رسمی در سال 91 وجود دارد اما تعطیلات اداری به حدود 130 روز می‌رسد.

از اول فروردین سال جاری تا بیست و نهم اسفند ماه تنها 21 روز تعطیل رسمی وجود دارد اما محاسبه روزهای جمعه و تعطیلات اداری روزهای پنجشنبه و آنچه در روال معمول روزهای بین دو تعطیلی نامبرده می‌شود نشان می‌دهد که میزان تعطیلات اداری سال جاری به نسبت کل روزهای سال بیش از یک سوم روزها را تشکیل می‌دهد.

بر اساس این گزارش ، 52 روز جمعه و 52 روز پنجشنبه در سال 91 وجود دارد. روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که تعطیل رسمی هستند به ترتیب یکشنبه و دوشنبه‌اند از آنجا که روز شنبه روز کاری است اما بین تعطیلات جمعه و یکشنبه ودوشنبه قرار گرفته عملا تعطیل خواهد شد.

از سوی دیگر یکشنبه و دوشنبه بیست و نهم و سی‌ام مرداد نیز با همین وضعیت مواجهند.

سه‌شنبه دهم بهمن ماه تعطیل رسمی است. چهارشنبه روز کاری و پنجشنبه و جمعه نیز روز تعطیل محاسبه می‌شوند بنابراین در روال اداری کشور روز چهارشنبه نیز تعطیل خواهد بود.

همچنین یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه تعطیل رسمی است که روز شنبه قبل از آن بین دو تعطیلی قرار می‌گیرد. امسال سال کبیسه است و اسفند ماه 30 روزه است.

در حالی که بیست و نهم اسفند ماه سه شنبه و روز تعطیل رسمی است و چهارشنبه سی‌ام اسفند ماه بین تعطیلی روز اول فروردین ماه و آخرین روز تعطیل سال است. با احتساب این روزها 130 روز تعطیل در سال 91 وجود دارد که 35 درصد کل 366 روز این سال را تشکیل می‌دهد.


مردان متجاوز را تکه تکه می کند...!!!!

مردانX( angryX( angry
متجاوز را تکه تکه می کند!
 
این سلاح جدید که در سوئد جلب توجه بسیاری کرده است توسط " سونت اهلرز " بانوی 57 ساله , پزشک و تبعه آفریقای جنوبی طراحی و به جامعه زنان هدیه شده است. سالانه حدود 50 هزار تجاوز به زنان در آفریقای جنوبی صورت می گیرد.
دکتر " اهلرز " در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اختراع خود و تلاش در جلوگیری از تجاوز به زنان و نیز مجازات مردان تجاوزگر به توضیحات پرداخت.
او در پاسخ به سوال خبرنگاران که چگونه به فکر طراحی این اختراع افتاده است گفت:

بیست سال قبل با زنی ملاقات کردم که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود.
او به من گفت: ای کاش انجایی که لازم بود دارای دندان بود.
دکتر اهلرز از آن پس در فکر اختراع و تکامل آنچه که امروز " ریپکس " نام گرفته و به مرحله بهره برداری رسیده افتاده است.
ریپکس نه تنها جلوی تجاوز به زنان را می گیرد و مردان تجاوزگر را مورد مجازاتی دردناک قرار می دهند , بلکه همچنین از ابتلای احتمالی زنان به ویروس " اچ آی وی " و دیگر بیماریهای مقاربتی در صورت وقوع یک تجاوز نیز محافظت می کند.
بانوانی که مایل به استفاده از ریپکس هستند دستگاهی لوله شکل را در مهبل خود نصب می کنند. این دستگاه لوله ای شکل , در بیرون از ماده ای لاستیکی و انعطاف پذیر ساخته شده است که صدمه ای به بدن زن وارد نکرده و استفاده از آن نیز برای زنان ناخوشایند نخواهد بود.
قسمت داخلی ریپکس از جمله با ماده ای طراحی شده است که در صورتی که مردی تلاش کند تا عمل تجاوز را به صورت کامل به انجام برساند , ریپکس به آلت تناسلی مرد تجاوزگر چسبیده و قلابهای میکروسکوپی چسبنده آن وارد عمل می شود.
دکتر اهلرز درد وحشتناک این تله را گارانتی کرده و همچنین اضافه می کند که تجاوزگر با آلتی تکه تکه و پوست کنده شده مجبور به مراجعه به مراکز درمانی خواهد شد که آنان نیز به نوبه خود پلیس را در جریان خواهند گذاشت و اگر مردی سعی کند خود ریپکس را از آلتش جدا کند قلابهای آن به صورت باز هم عمیق تری در آلت وی فرو رفته و تنها با یک جراحی قابل جدا شدن خواهد بود.

اعلام شده که ریپکس از سال آینده در سوئد به معرض فروش گذاشته خواهد شد


سایت شخصی کاپیتان هوشنگ شهبازی‎http://capt-shahbazi.com/index.ph

کاپیتان شهبازی رو که یادتونه؟همون خلبان ماهری که هواپیما رو بدون چرخ جلو نشوند تو مهر آباد....حالا ایشون تو سایت خودش یک بیانیه صادر کرده مبنی بر پایان بخشیدن به تحریم فروش هواپیما به ایران .این بیانیه رو چون میخواد به دست سازمانهای حقوق بشر برسونه ،از همه ایرانیها در خواست کرده تا به سایتش برن .و در همون صفحه اصلی که بیانیش قرار گرفته در انتهای صفحه یک قسمتی با عنوان SIGN و VOTE برای کلیک کردن ...جهت نشون دادن موافقت با این بیانیه قرار داده و لازمه که تعداد هرچه بیشتری از انسانها این کار رو انجام بدن بیشتر از 30 ثانیه هم طول نمیکشهدوستان حتما یه سری به این سایت بزنید و لطفا این مطلب رو به اشتراک بگذارید که همه بدونن چه کار بزرگی داره صورت میگیره از طرف کاپیتان و تو این راه کاپیتان رو حمایت کنندسایت شخصی کاپیتان هوشنگ شهبازی‎http://capt-shahbazi.com/index.php -