سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

استخدام در بانک پاسارگاد........

    نظر

در پاسخ به استقبال بی نظیر متقاضیان همکاری با بانک پاسارگاد و در راستای گسترش شعبه های بانک، واجدین شرایط زیر پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های لازم جهت شغل بانکداری به مصاحبه دعوت می شوند.

متقاضیان، معدل رشته تحصیلی را با دقت و با صدم نمره اخذ شده ، طبق گواهینامه دریافتی از دانشگاه ثبت نمایند.
انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ گونه تعهدی برای جذب در بانک ایجاد نخواهد کرد.
زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، نکته قابل ذکر اینکه متقاضیان فقط و صرفاً شماره تلفن همراه خودشان را ثبت نمایند.

توجه: ضرورتی به پیگیری حضوری و تلفنی با این امور نیست، کافی است شماره پرونده الکترونیکی را نزد خود نگهداری نمایید، امکان جستجوی آن از طریق این امور، مقدور نخواهد بود.

کارمند


تخصص های مورد نیاز : تخصص خاصی ذکر نشده است
مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
جنسیت : مرد/زن
حداکثر سن : 28 سال
حداقل سابقه کار : سابقه کار نمیخواهد
محل استخدام :
شرایط : آقایان دارای کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی . خانم ها متولد 1365 به بعد ، آقایان متولد 1363 به بعد (در خصوص متقاضیان فوق لیسانس به بالا شرایط سنی با 2 سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است)


رشته های تحصیلی قابل قبول : علوم اقتصادی , مدیریت صنعتی , مدیریت دولتی , مدیریت بازرگانی , مدیریت بانکداری , مدیریت دولتی , مدیریت مالی , حسابداری , آمار , ریاضی , مهندسی صنایع , مهندسی کامپیوتر ( در صورت نیاز)

همچنین علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.bpi.ir مراجعه کنند.


سفیدی برف روی گنبد امام رضا (ع).....

    نظر
900 سال از احداث بنای اولیه گنبد حرم امام رضا(ع) می‌گذرد، اکنون سال‌هاست این گنبد به خشت‌های طلا مزین شده و با سپیدی برف، جلوه زیبایی را خلق می‌کند.
سفیدی برف روی گنبد امام رضا (ع)+ عکس


به گزارش
دریچه خبر به نقل از فارس، در اوایل قرن ششم بود که وزیر سلطان سنجر سلجوقی، ضمن تعمیر روضه منوره، گنبدی بر فراز قبه اولیه احداث کرد. این همان گنبدی است که بالغ بر 900 سال از بنای آن می‌گذرد.

گنبد بارگاه نورانی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) از نظر ساختمان و ارتفاع در نهایت زیبایی و هنرمندی طراحی شده و دارای دو پوشش است: پوشش اول؛ سقف حرم به حساب می‌آید که از زیر قابل مشاهده و دارای مقرنس آینه است و به آن «قُبّه» گفته می‌شود. پوشش دوم؛ خود گنبد طلاست و در حد فاصل این دو پوشش 13 متر فضای خالی وجود دارد.

ارتفاع گنبد طلا از کف روضه منوره 31 متر، محیط دور گنبد حدود 42 متر و ارتفاع آن از اول طلاکاری تا نوک گنبد اندکی بیشتر از 16 متر است.

نمای گنبد در ابتدا، آجر زرد رنگ و سپس کاشی نفیس سنجری بود که در زمان شاه طهماسب صفوی طلاکاری شد.

پس از آن و در زمان شاه عباس (حدود سال‌های 1010 تا 1016 هجری) گنبد تذهیب‌کاری شد. البته این گنبد منور در سال‌ 1086 هجری (به دلیل آسیب‌دیدگی در زلزله) و در سال 1291 شمسی (پس از جسارت روس‌ها و به توپ بستن حرم مطهر) مرمت شده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1358 خشت‌های طلای قدیمی گنبد که به علت کمی ضخامت و ساییدگی، بد نما شده بود، برچیده شد و با خشت‌هایی با ضخامت چهار برابر قبل به روش «الکترولیز» طلاکاری شد.

شست‌وشوی این گنبد معمولا سالی سه مرتبه توسط خادمان حرم از جمله «عمو اسدالله» انجام می‌شود.

تصاویر زیر مربوط به برف اخیر مشهد مقدس است که توسط مسعود نوذری عکاسی شده است:


 

 


 

 



هزینه تحصیل در همه مقاطع دانشگاه آزاد چقدر میشود؟

    نظر
امروزه دیگر در هر خانواده‌ای، یا یک تحصیل‌کرده وجود دارد و یا یکی در حال تحصیل. دانشگاه آزاد از یک سو با تسهیل در ورود دانشجو و از سوی دیگر با شهریه‌های سنگین تناقض عجیبی را به وجود آورده است.
هزینه تحصیل در همه مقاطع دانشگاه آزاد چقدر می‌شود؟

گروه دانشگاه ؛ بازار خبر _ اگر می‌خواهید به دانشگاه بروید،‌ اگر دانشگاه آزاد را به «هر دلیل» دوست دارید و اگر وضعیت مالی خاصی ندارید، این جمع و تفریق‌ها را خوب بخوانید. آن وقت است که شاید تلاشتان را بیشتر کنید و راهی دانشگاه‌های دولتی شوید.

حالا بیایید سرانگشتی حساب و کتاب کنیم که مثلاً یک دانشجوی کاردانی کامپیوتر ترمی چقدر باید بپردازد.


البته تمام ارقام درج شده مربوط می‌شود به واحد‌های نظری. نرخ واحدهای عمومی، بالینی و اصلی که جای خود را دارد. در مقطع دکترا نیز به دلیل متفاوت بودند واحدها نمی‌توان رقم دقیقی اعلام کرد ولی با این حال نرخ هر واحد در جدول عنوان شده است.


به گزارش بازار خبر ، هم‌چنین یادتان باشد هزینه تحصیل در دانشگاه چیزی بیش از شهریه است. پول کتاب، پول رفت و آمد، هزینه احتمالی خوابگاه و هزار جور هزینه دیگر را نیز باید به رقم تمام شده خود اضافه کنید.

لازم به یادآوری است ، اعداد مندرج در جداول زیر به صورت علی الحساب از پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در ترم های مختلف اخذ می گردد و این ارقام آخرین شهریه ها های دریافتی در واحد های دانشگاه ازاداست که توسط خبرنگار بازار خبر گردآوری شده است.

 

شهریه یک واحد عملی، عمومی، کارورزی، اصلی و تخصصی برای کلیه رشته‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته

شهریه یک واحد عملی، عمومی، کارورزی، پایه، اصلی و تخصصی دانشجویان جدیدالورود

شهریه یک واحد کلینیکی (بالینی) برای کلیه رشته‌های مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته

شهریه یک واحد کلینیکی (بالینی) و رساله و پایان‌نامه‌ مقاطع مختلف

شهریه یک واحد نظری برای کلیه رشته‌ها و مقاطع

شهریه یک واحد نظری برای کلیه رشته‌های مقطع کاردانی



شهریه ثابت مهم‌ترین رشته‌ها

شهریه ثابت رشته‌های کاردانی


اینجا از پایان دنیا در امان بمانید/شبی 2000 دلار...!!!؟؟؟؟

    نظر
روستای "بوگاراش" در جنوب فرانسه از نظر معتقدین به "پایان جهان" امن‌ترین مکان به شمار می‌آید. از این رو در ظرف روزهای گذشته به یکی از گرانترین مناطق جهان تبدیل شد.
اینجا از پایان دنیا در امان بمانید/شبی 2000 دلار

به گزارش گروه بین الملل بازار خبر به نقل از روزنامه المصری الیوم؛ اجاره یک منزل 4 اتاقه در این روستا برای تنها یک روز 2000 دلار عرضه شده است.

بر اساس این گزارش هم‌چنین اجاره یک چادر برای یک روز به حدود 450 دلار رسیده است.

طبق پیشگویی قبیله مایا که پیشینه آن به پنج هزار سال باز می‌گردد، بیست و یکم دسامبر 2012، روز پایان جهان خواهد بود.

"المصری الیوم" در گزارش خود می‌افزاید که تمام اتاق‌های هتل "لو پریز" در روستای "بوگاراش" از روزها قبل روزو شده و ساکنان آن در انتظار روز موعود هستند.

این در حالی است که پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به این شایعات گفته است که زمین بیش از 4 میلیارد سال عمر خواهد کرد و در سال 2012 هیچ خطری زمین را تهدید نمی‌ کند.


هندوانه شب یلدا کیلویی چند؟

    نظر
در حالی که انبارهای میوه و تره‌بار از هندوانه‌ شب یلدا مملو بودند، به گفته نایب رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی توزیع دیرهنگام آن در بازار مصرف سبب افزایش قیمت این محصول تا کیلویی 2500 تومان شده است.

مختار مهدی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: میزان تولید هندوانه و ذخیره‌سازی آن برای شب یلدا به اندازه کافی و مناسب بود اما به علت معیوب بودن شبکه توزیع و نگهداری بیش از حد آن در سردخانه‌ها قیمت این محصول در بازار مصرف افزایش یافته است.

وی افزود: اگر از هفته گذشته هندوانه در بازار عرضه می‌شد، قیمت خرده‌فروشی آن در شب یلدا، مانند سال گذشته به حدود کیلویی 1500 تومان می‌رسید اما از آنجا که توزیع این محصول در بازار مصرف بسیار دیر - از روز دوشنبه - آغاز شده این محصول کیلویی 2500 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

نایب رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با انتقاد از نبود نظارت بر بازار توزیع هندوانه گفت: با وجود بالا بودن میزان تولید این محصول به دلیل نبود نظارت سودجویان که تا هر وقت که خواستند محصول‌شان را نگه داشتند، از این وضعیت سود می‌برند.

همچنین رییس اتحادیه باغداران چندی پیش اظهار کرده بود: هندوانه تولیدی شهرستان‌های جنوبی کشورمان از جمله میناب برای عرضه به بازار شب یلدا ذخیره شده که اگر شرایط طبیعی باشد و مشکلات جانبی نداشته باشیم این محصول عرضه مناسبی دارد اما گویا طبیعت بازار میوه و تره‌بار را سودجویان آن تعیین می‌کنند.

ایران با بیش از 100 هزار هکتار سطح زیر کشت سالانه بیش از دو میلیون و 300 هزار تن هندوانه تولید می‌کند و چهارمین تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.

همچنین میزان هندوانه تولیدی کشورمان نه تنها تأمین‌کننده نیاز داخل بوده بلکه سبب شده تا امسال بیش از 170 هزار تن از این محصول به کشورهای مختلف به ویژه عراق صادر شود.


ارزانترین خودروی ایران کدام است؟

نه گران‌ترین و نه قوی‌ترین، این بار می‌رویم سراغ ارزان‌ترین خودروی بازار. می‌خواهیم ببینیم در این آشفته‌بازار گرانی، قیمت کف را چه خودرویی از آن خودش کرده است.
ارزان‌ترین خودروی ایران کدام است؟

گروه خودرو ؛ بازار خبر _ جدیداً باردو صدایش می‌زنند. ایران‌خودرو اصرار دارد که به همه بگوید این خودرو با پیکان وانت خیلی متفاوت است. به هر حال هرچه هست، باردو رکورددار ارزان‌ترین خودروی تولید انبوه بازار ایران است. قیمت کارخانه‌ای‌ مدل استاندارد آن 8 میلیون و 730 هزار تومان است. البته نسخه‌های دیگری از همین خودرو نیز وجود دارند که به لطف سپر جدید و سیستم دو گانه‌سوز قیمتش به 10 میلیون و 750 هزار تومان نیز رسیده است.

باردو چیست؟

لغت‌نامه دهخدا «باردو» را به این صورت تعریف کرده است: چوبی را گویند که در زیر درخت میوه‌دار گذارند تا از سنگینی میوه، نکشند. از آن سو در وبسایت دفتر تبلیغات‌ و ‌اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد عبارت «باردو» یک کلمه غیر فارسی تعیین شده است.

باردو از کجا آمد؟

باردو چیزی نبود که بالقوه متولد شود. این خودرو همان پیکان وانت است. خواه ایران‌خودرویی‌ها قبول کنند، خواه نکنند. پروژه‌ای که سال 1350 تا 1351 در کنار مدل‌هایی چون دولوکس، کارلوکس، جوانان و استیشن تولید می‌شد.

فرازها و فرودها

پس از نزدیک به 38 سال تولید بی‌وقفه وقتی ایران‌خودرو در سال 1384 پیکان را از خط تولید خارج کرد، خیلی‌ها بر این باور بودند که به زودی نوبت به نسخه وانت آن نیز می‌رسد. نکته جالب اینجاست که دلیل اصلی توقف تولید پیکان معضلات زیست محیطی و مصرف بالای سوخت آن عنوان شده بود، در حالی که ساختار فنی نسخه وانت نیز با مدل اصلی تفاوتی نمی‌کرد.

همین شائبه بود که بارها ایران‌خودروی تبریز را تا مرز تعطیلی کشاند ولی به لطف برخی کانال‌ها این اتفاق نیفتاد. تا اینکه سرانجام در سال 90 به دستور پلیس، شماره‌گذاری این خودرو متوقف شد. ایران‌خودرو تضمین کرد که با نصب ایربگ و ترمز ABS سطح ایمنی باردو را بالا ببرد و به همین روش بود که توانست شماره‌گذاری و فروش آن را از سر بگیرد.

دایره تکراری


هر بار که مسئله این وانت و مشکلاتش مطرح می‌شد، سازنده با جملاتی سوزناک از سرنوشت 1300 کارگر تبریزی شاغل در کارخانه و بسیاری دیگر از اغشار خاص جامعه داستان‌سرایی می‌کند. مشتری این خودرو نیز لب به شکایت می‌گشاید و مسئولان پا پس می‌کشند.

کمی بعد نوبت به کارشناسان می‌رسد. تشریح نکات منفی این خودرو و اینکه ایمنی آن در سطح قابل قبولی نیست و مصرفش بالاست، توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌‌کند. اصرار بر تولید یک خودروی 40 ساله، هم‌راستا با مبحث تولید ملی نیست. درجا زدن حول و حوش فناوری خودرو باعث پیشرفت نمی‌شود. مجدداً سازمان محیط زیست فعال می‌شود، رئیس پلیس بیانیه شدیدالحن صادر می‌کند، تولید متوقف می‌شود.

اما دوباره آن داستان سوزناک شروع می‌شود...

 


نوع موتور

OHV

حجم موتور (cc)

1598

حداکثر توان موتور (hp)

80 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور (Nm)

135 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه

نسبت تراکم

9.5

تعداد سوپاپ

8

نوع سوخت سازگار

بنزین بدون سرب اکتان 87 و 95

سیستم انژکتوری

پاشش چند نقطه ای

حداکثر سرعت (km/h)

160

شتاب صفرتا 100 (ثانیه)

14

سیستم انتقال قدرت

چهار دنده دستی

مصرف ترکیبی سوخت

9

طول خودرو (mm)

4332

عرض خودرو(mm)

1620

ارتفاع خودرو (mm)

1422

فاصله بین دو محور (mm)

2502

وزن (kg)

960

گنجایش مخزن سوخت (لیتر)

45

 

 

جدیداً باردو صدایش می‌زنند

 

نزدیک بود 40 هزار دستگاه روی دست ایران‌خودرو باد کند

 

روند بحث‌برانگیز تولید این خودرو

 

تکنولوژی ساخت شاسی، شاید 40 ساله

 

شکل گرافیکی روی درب، مشتری را عجیب جذب می‌کند

 

 


میزان مصرف سیگار در همه کشورها+رتبه ایران....

بررسی‌ها نشان می‌دهد سال 2008 سیگار سومین صنعت سودآور در جهان بعد از صنعت نفت خام و داروسازی بوده‌است.
میزان مصرف سیگار در همه کشورها+رتبه ایران

به گزارش خبرنگار بازار خبر ، سود حاصل از فروش سیگار به اندازه‌ای سرشار است که دولت‌ها حاضر به کاهش فروش سیگار در کشورهای دیگر و در کشور خودشان نیستند.

به گفته مسئولان شرکت دخانیات درآمد مصرف سیگار در ایران در صورتی که واردات سیگار قانونی شود 18 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

شرکت دخانیات ایران را می‌توان از سودآورترین شرکت‌های دولتی در بخش صنایع و معادن دانست. ایران در سال 2005 بعد از ژاپن و عربستان سعودی سومین مصرف‌کننده بزرگ سیگارهای آمریکایی در جهان است.

مصرف سیگار در ایران در سال 1388، حدود 150 درصد افزایش داشته‌است.

 

 

 

رتبه

کشور

تعداد سیگارهای مصرفی (در سال)

1

یونان

3?017

2

اسلوونی

2?537

3

اوکراین

2?526

4

بلغارستان

2?437

5

جمهوری چک

2?368

6

مقدونیه

2?336

7

روسیه

2?319

8

مولداوی

2?239

9

اسپانیا

2?225

10

بوسنی و هرزگوین

2?145

11

ارمنستان

2?083

12

ژاپن

2?028

13

لتونی

1?890

14

کرواسی

1?849

15

بلاروس

1?846

16

لبنان

1?837

17

قبرس

1?830

18

لهستان

1?810

19

قزاقستان

1?805

20

بلژیک

1?763

21

کره جنوبی

1?733

22

استونی

1?718

23

سوئیس

1?698

24

اتریش

1?684

25

چین

1?648

26

مجارستان

1?623

27

ایتالیا

1?596

28

تونس

1?532

29

کویت

1?509

30

ترکیه

1?499

31

دانمارک

1?495

32

رومانی

1?480

33

اسلواکی

1?430

34

ایرلند

1?391

35

ترینیداد و توباگو

1?337

36

پرتغال

1?318

37

مالت

1?287

38

آلبانی

1?201

39

ایالات متحده آمریکا

1?196

40

رژیم اشغالگر قدس

1?173

41

استرالیا

1?130

42

آلمان

1?125

43

امارات متحده عربی

1?092

44

جمهوری آذربایجان

1?089

45

مصر

1?082

46

فیلیپین

1?073

47

سوریه

1?067

48

گرجستان

1?040

49

قرقیزستان

1?017

50

آرژانتین

1?014

51

کوبا

1?010

52

اندونزی

974

53

پاراگوئه

968

54

فنلاند

956

55

لیتوانی

920

56

شیلی

909

57

کانادا

897

58

هلند

888

59

ویتنام

887

60

فرانسه

876

61

لیبی

860

62

اردن

846

63

موریس

846

64

اروگوئه

793

65

بریتانیا

790

66

عراق

784

67

ایران

764

68

سوئد

751

69

کره شمالی

714

70

عربستان سعودی

648

71

مالزی

646

72

تایلند

634

73

ونزوئلا

622

74

برزیل

580

75

الجزایر

577

76

نیوزیلند

565

77

کاستاریکا

552

78

لائوس

544

79

آفریقای جنوبی

511

80

هنگ کنگ

499

81

ترکمنستان

496

82

نروژ

493

83

جامائیکا

480

84

کلمبیا

479

85

مکزیک

470

86

هندوراس

450

87

کامبوج

447

88

مراکش

430

89

سنگاپور

406

90

آنگولا

397

91

پاکستان

391

92

نیکاراگوئه

386

93

سنگال

380

94

جمهوری دومینیکن

335

95

گواتمالا

325

96

ازبکستان

317

96

یمن

317

98

توگو

306

99

پاناما

291

100

ماداگاسکار

276

101

السالوادور

275

102

نپال

274

103

اکوادور

234

104

موزامبیک

213

105

میانمار

209

106

سری‌لانکا

205

107

ساحل عاج

198

108

بولیوی

178

109

بنگلادش

172

110

کنیا

167

111

کامرون

141

112

کنگو

131

113

پرو

129

114

تانزانیا

108

115

نیجریه

103

116

هند

99

117

زیمباوه

86

118

غنا

80

119

سودان

75

120

زامبیا

71

121

اتیوپی

52

 


به خـودمان هم بایـد بگوییـم : نــه!

به خـودمان هم بایـد بگوییـم : نــه!


حتماً می دانید که مهارت نه! گفتن از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد پر مشغله و مؤثر عادت کرده اند که کارهای زیادی را یک تنه انجام دهند زیرا آن ها نمی خواهند به هیچ درخواستی نه! بگویند. حتی گاهی از اخراج کارمندجدیدی که می دانند مخل فعالیت شرکت و کار دیگران خواهد بود طفره می روند. دوستان، همکاران و کارمندان تنها کسانی نیستند که باید یاد بگیرید چگونه به آن ها نه! بگویید.

یک نفر دیگر هم هست که مدام همه چیز را به هم می ریزد! بله خود تان.

بگویید نه! تا پولدار شوید!

امروزه برنامه های تبلیغاتی فراوانی ما را محاصره کرده اند. تلویزیون، روزنامه، مترو و از همه مهمتر اینترنت! و نیز ابزار جدید شامل لوح های فشرده و لباس هایی که در مغازه ها یا اینترنت در دسترس هستند. اگر شم اقتصادی قوی ای نداری باید بیشتر حواست را جمع کنی تا اسیر وسوسه ی خرید کردن نشوی. چون ناگهان از خرید های کوچک به خریدهای چند صد هزار تومانی خواهی رسید که اغلب نیز غیر ضروری هستند. اصلاً منظورم این نیست که خودت را در تنگنا قرار دهی اما نباید عادت کنی هر چه در مسیرت قرار می گیرد را به سرعت بخری. بودجه ای برای خرج های ماهیانه ات تعیین کن تا بفهمی چه می کنی.

اگر فروشگاه اینترنتی یا واقعی ای وجود دارد که همیشه تو را به هوس خریدهای غیر ضروری می اندازد لطفاً سعی کن در ماه آینده به هیچ عنوان به سراغش نروی.

بگو نه! و برنامه هایت را به هم نریز!

اگر از آن دسته افرادی هستی که از ایده ها و برنامه های جدید ذوق می کنی و به زور آن ها را در برنامه ات می گنجانی با گفتن نه به آن ها می توانی در آن چه در حال انجامش هستی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنی و با سرعت بالاتری کارهایت را به انجام برسانی و به سراغ فعالیت های دیگری که بر سر راهت قرار می گیرند بروی. لیستی از کارهایی که می خواهی در آینده انجام دهی و الان فرصتش را نداری تهیه کن. حتی کارهایی که در حال انجامش هستی ولی فکر می کنی چند ماه به طول خواهد انجامید را یادداشت کن.

بگو نه! تا مجبور نشوی اصول و ارزش هایت را زیر پا بگذاری!

جای دیگری که باید نه گفتن در آن را یاد بگیری وقتی است که فعالیتی با اصول مورد قبولت در تضاد قرار می گیرد. این مسئله می تواند مربوط به امور کوچک و گذرا شود مثلاً ممکن است بخواهی تلویزیون را خاموش کنی تا بتوانی وقت بیشتری را با خانواده ات بگذرانی و این درحالیستکه بسیار خسته هستی و ترجیح می دهی تلویزیون ببینی و استراحت کنی. این یعنی ایجاد محدودیتی بزرگ برای خودت فقط به خاطر اینکه ازدواج کرده ای و مسئول خانواده ای هستی که تشکیل داده ای.

همه ی ما دوست داریم مسیر کوتاه تر و آسانتر را برگزینیم و اما این راه همیشه مسیر توأم با شادی و سعادت نیست(آن چه اکنون مملو از راحتی و آرامش به نظر می رسد ممکن است آبستن انواع و اقسام پریشانی ها و مسائل در آینده ای نزدیک شود). با نه! گفتن به خودت می توانی با ارده ای قویتر و با احترام به ارزش ها و اصولت به آنچه می خواهی باشی برسی. از همین الان شروع کن! به آن چه باید و آن چه نباید انجام دهی فکر کن.


چیز های کوچک.....!!!؟؟؟

همیشه نیاز نیست برای خوشحالی به چیز خیلی بزرگ یا کارهای خیلی متفاوتی فکر کنیم.
فقط کافیست به چیزهای کوچک اطرافمان بیشتر دقت کنیم. همین.

نمونه هایی از چیزهای کوچکی که باعث خوشحالی میشوند را ببینید و سایرین را نیز با این خوشحالی سهیم کنید :)

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

با ارسال این ایمیل به دوستانتان آنها را نیز از این چیزهای کوچک خوشحال کننده بهره مند کنید :)