سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

وضعیت زندگی منافقین از زبان یک عضو جدا شده این گروهک تروریستی ..

یک عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین گفت: منافقین هم اکنون نه تنها در کمپ ترانزیت و موقت لیبرتی در کنار فرودگاه بین المللی بغداد در عراق بلکه در تیرانا پایتخت آلبانی در اروپا هم در اوج فلاکت و بدبختی زندگی می کنند.

?جهانشاه سید رحیمی? روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به عراق با اشاره به مناسبات درون فرقه ای حاکم در گروهک تروریستی منافقین گفت: وضعیت زندگی اعضای این گروهک بسیار تاسف برانگیز است.

این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین ادامه داد: هر چند که سرکردگان این گروهک در حال حاضر سعی دارند تا وضعیت زندگی اعضای آن را در کمپ لیبرتی سخت و غیرانسانی نشان دهند تا از این طریق مظلوم نمایی کرده و دولت عراق و نماینده سازمان ملل را تحت فشار قرار دهند، اما وضعیت اعضای این گروهک در اروپا نیز نشان می دهد که زندگی فلاکت بار اعضای آن خواست سرکرده این گروهک است.

وی با اشاره به وضعیت سخت زندگی گذشته خود در پادگان اشرف در استان دیالی عراق گفت: در آن زمان نیز مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی به بهانه اینکه در حال به اصطلاح خود مبارزه است، شرایط غیرانسانی زندگی در اشرف را توجیه می کرد.

سید رحیمی توضیح داد: این موضوع در حالی بود که مریم قجر عضدانلو معروف به ?مریم رجوی? و رجوی سرکرده این گروهک در اروپا و به ویژه فرانسه بابت برگزاری مراسم نمادین و بین گروهکی منافقین صدها هزار دلار ریخت و پاش می کردند.

وی اضافه کرد: وضعیت زندگی سخت در کمپ ترانزیتی و موقت لیبرتی در کنار فرودگاه بین المللی بغداد هیچ ارتباطی به سازمان ملل و دولت عراق ندارد. به عنوان مثال می توان به یخچال هایی که کمیساریای عالی پناهندگان برای استفاده اعضای منتقل شده در درون کانکس های استراحت نفرات در لیبرتی گذاشته بود، اشاره کرد که به دستور رجوی به عنوان مظهر بورژوازی جمع آوری شد و حتی اتاق های دو نفره به اتاق های 10 یا 12 نفره تبدیل شد.

وی گفت: اعضای این گروهک در اروپا که در فرانسه و در منطقه ? اوورسورواز ? در حومه پاریس مستقر هستند نیز وضعیت زندگی مشابه با وضعیت زندگی در اشرف و لیبرتی دارند.

سید رحیمی افزود: در فرانسه همه عبور و مرورهای اعضای وابسته به این گروهک تروریستی به صورت چند نفره انجام می شود و مناسبات درون فرقه ای از قبیل غسل هفتگی و نشست عملیات جاری نیز با شدت هر چه تمام تر پیگیری می شود، زیرا به گفته رجوی زرق و برق اروپا زیاد است و این مسئله ممکن است باعث ریزش اعضا شود.

به گفته وی ساکنین کمپ اوورسورواز در فرانسه برای خرید یک جفت کفش ورزشی باید حداقل یک ماه نامه نگاری کنند و حتی ممکن است در نهایت با خرید آن نیز از سوی شورای رهبری سازمان موافقت نشود.

وی در پایان اذعان کرد: که کمپ اعضای این فرقه در اروپا نماد نقض حقوق بشر در کشورهای به اصطلاح پیشرفته غربی است و این مسئله باید از سوی سازمان های حقوق بشری پیگیری شود.