سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رونمایی از اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی........

    نظر
Lg
ال‌جی و گلدیران، در همایشی که سه‌شنبه شب در هتل آزادی برگزار شد، از تلویزیون OLED منحنی مدل 55EA98000 رونمایی کردند.

  در ابتدای مراسم، جناب آقای کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی الکترونیکس در ایران، گفت: «برای من باعث خرسندی است که در میان شما عزیزان حضور دارم و از صمیم قلب حضورتان را در همایش عرض? رسمی تلویزیون OLED منحنی ال‌جی خیر مقدم می‌گویم. اولین تلویزیون OLED منحنی دنیا تلویزیونی بسیار پیشرفته با امکان نمایش عالی تصاویر است که نشان از عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد و در نهایت محصول تحول فناورانه از نمایشگرهای صفحه‌تخت به منحنی است. طراحی چشمگیر این تلویزیون توانایی شرکت ال‌جی برای یافتن راهکارهای متمایز با بهترین طراحی را در زمره محصولات تصویری جهان نشان می‌دهد.»
وی در ادامه افزود: «من با افتخار اعلام می‌کنم که بار دیگر ال‌جی نقش خود را به عنوان پیشگام در صنعت محصولات صوتی و تصویری اثبات می‌کند و بازار ایران را با همکاری شرکت گلدیران با فناوری‌های مبتکرانه و نشان دادن فواید باورنکردنی تلویزیون‌های OLED منحنی به مشتریان، در دست خود می‌گیرد.» کریس جانگ در پایان صحبت‌های خود از اصحاب رسانه برای شرکت در این همایش قدردانی کرد.
در ادام? همایش، جناب آقای حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت شرکت در مراسم رونمایی از اولین تلویزیون OLED منحنی ال‌جی در ایران، مراسم امروز را گامی بزرگ در جهت آشنایی ارباب جراید با جدیدترین فناوری ارائه‌شده در جهان در ارتباط با سیستم‌های صوتی و تصویری دانست.
وی در ادامه گفت: «شرکت گلدیران همواره پیشرو در عرض? جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده است و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی را به خریداران سختگیر ایرانی ارائه دهد. گلدیران همواره از شعار "ایرانی لایق بهترین هاست" پیروی کرده است.»
در بخش بعدی مراسم، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران عالی ال‌جی و گلدیران به سؤالات پاسخ دادند. در پایان مراسم نیز حضار از نزدیک با عملکردهای تلویزیون OLED منحنی ال‌جی 55EA98000 آشنا شده و توانستند کیفیت تصویر فوق‌العاده، طراحی شگفت‌انگیز، صدای هیجان‌انگیز و زاوی? دید عالی این محصول بی‌نظیر را تجربه کنند.

با تلویزیون OLED منحنی 55EA9800 ال‌جی، جور دیگر ببینید
تلویزیون OLED منحنی نشان از آغاز عصر جدیدی در تلویزیونها دارد. این تلویزیون دارای انحنایی آیمکس مانند است که تجرب? مشاهد? راحت و شگفتانگیزی ایجاد میکند. به لطف وجود فناوری WRGB، تلویزیون OLED منحنی الجی مدل 55EA98000 نسبت کنتراستی بینهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن ارائه میدهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ باورنکردنی را، بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاوی? دید، ایجاد میکند.
تلویزیون OLED منحنی الجی با ضخامت 4.3 میلیمتر و وزن 17 کیلوگرم فوقالعاده باریک و سبک است. طراحی هیجانانگیز، که با پای? کریستال تکمیل میشود، به غرق شدن بیشتر بیننده در نهایت کیفیت تصویر کمک میکند. علاوه بر این، بلندگوهای سرامیکی تلویزیون در پای? ساده و شفاف آن تعبیه شده است و صدایی بیعیبونقص و با کیفیت حیرت‌انگیز را در دامن? فرکانس بالاتر از بلندگوهای مشابه تولید میکنند.
تلویزیون OLED منحنی الجی از پلتفرم تلویزیون هوشمند و کاربرپسند الجی و مجموعهای از گزینههای اتصال بیسیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیتهای Tag On، Miracast و MHL، این تلویزیون بی‌همتا به کاربران امکان میدهد تا از متصل کردن آسان دستگاه و اشتراک‌گذاری صفحهنمایش بهرهمند شوند. تلویزیون OLED منحنی 55EA98000 با کنترل جادویی Magic Remote عرضه میشود که پیمایش در فهرست، جستوجوی محتوا و انجام بازی را ملموس و سرگرمکننده می‌کند. این تلویزیون از قابلیت مفید دیگری به نام Now On برخوردار است که محتوای مورد علاقه‌تان را، بر پای? عادات مشاهد? شما، پیشنهاد میدهد.