سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لپتاپی از سامسونگ با قیمت کمتر از یک میلیون تومان در بازار.....؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، اما برخی از برندها محصولاتی با کانفیگ پایین (قابلیت‌های فنی پایین) به بازار عرضه می‌کنند که قیمتی ارزان‌تر از سایرین در بازار دارند. یکی از این برندها سامسونگ است که با عرضه مدل NP300E5V-A0AAE توجه خریدارانی که انتظار چندانی از لپ‌تاپشان ندارند را به خود جلب کرده است.

این لپ‌تاپ از لحاظ قابلیت‌های فنی در حد مطلوبی نیست. اما از پس انجام امور روزمره و گشت و گذارهای اینترنتی و… به خوبی برمی‌آید.

لپ‌تاپ مذکور به پردازنده Intel 847 Celeron 1.1 GHz، رم دو گیگابایتی از نوعDDRII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت مجهز است. کارت گرافیکی این نوت بوک همIntel HD Graphics – MB UpTo 900 MB است.

در مورد صفحه نمایش این نوت‌بوک هم باید بگوییم که صفحه نمایش 15/6 اینچ از نوع LED HD Display است. قاب دور صفحه نمایش نیز بسیار نازک بوده و روی صفحه نمایش یک روکش مات قرار دارد که به کار کردن با لپ‌تاپ در فضاهای پر نور کمک بسیاری می‌کند. در مورد نمایش رنگ‌ها نیز باید بگوییم که رنگ‌های تولید شده توسط صفحه نمایش بسیار زنده و طبیعی بوده و زاویه دید آن نیز رضایت بخش است.

از لحاظ پورت‌ها، این لپ تاپ از تمام پورت‌های لازم برای مصارف روزمره بهره می‌برد. تعدادی پورت USB 2.0، پورت شبکه گیگابیتی، VGA و HMDI، کارتخوان و ورودی و خروجی صدا، همگی موجود هستند. کیبوردی هم که سامسونگ روی این لپ‌تاپ‌ قرار داده با کیفیت است. بازخورد کلیدها بسیار خوب بوده و تایپ کردن با آن لذت بخش است.

سامسونگ همراه با این لپ‌تاپ ارزان قیمت، یک باتری 6 سلولی ارائه کرده است. میزان شارژدهی این باتری بسته به نوع کاربری متفاوت است. ولی به طور متوسط شارژدهی در حد 6 ساعت برای این لپ‌تاپ اعلام شده است. به طور کلی طراحی زیبا، تجهیز به صفحه نمایش مات، بهره‌مندی از کیبورد با کیفیت، قیمت مناسب از نقاط قوت این لپ‌تاپ 2/3 کیلوگرمی به حساب می‌آید.

این لپ‌تاپ که در رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده است قیمتی حدود یک میلیون تومان دارد.