سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

حاشیه دیدار ایران و لبنان....

    نظر

ایران و لبنان

‌محمدرضا عارف نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که از حضور در انتخابات انصراف داد برای مسابقه ایران و لبنان به ورزشگاه آزادی آمد.

* وزیر ورزش بعد از پیروزی مقابل لبنان به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تبریک گفت و او را در آغوش گرفت.

*علی کریمی بعد از پایان بازی راهی رختکن شد تا با بازیکنان صحبت کند.

*جواد نکونام پیراهن خود را به یک جانباز داد و یک پرچم ایران بر روی دوش خود انداخت وی همچنین یک پیراهن به تماشاگران اهدا کرد.

 * در دقیقه 35 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نسبت به اینکه بازیکنان لبنان خود را به زمین می‌انداختند، اعتراض داشت و کارت بازی خود را و یک شیشه بطری آب را محکم بر زمین کوبید که این امر باعث شد داور چهارم به او تذکر دهد.

* بعد از اینکه گل اول را محمدرضا خلعتبری به ثمر رساند خانلری پیراهنی را به مسعود شجاعی داد که شجاعی به همراه خلعتبری این پیراهن را جلوی دوربین‌ها به نمایش گذاشتند که روی این پیراهن یادی از امید عباسی آتش‌نشان فداکار شده بود.

* در نیمه اول کارلوس کی‌روش از هواداران درخواست کرد تا تیم ملی را بیشتر تشویق کنند.

* در نیمه اول تنها یک عکاس پشت دروازه تیم فوتبال ایران حضور داشت و تمام عکاسان دیگر پشت دروازه لبنان قرار داشتند.

* بوکر سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان نسبت به عملکرد خط دفاعی‌اش معترض بود و در چند صحنه به آنها گوشزد می‌کرد که از خط وسط زمین جلوتر نرود.

* نزدیک به 95 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند و تقریبا ورزشگاه تکمیل شده است.

* هادی ساعی برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمد. ساعی گفت امیدوارم بازیکنان تیم ملی به موفقیت برسند و بتوانند به جام جهانی بروند این کار با حمایت از تیم ملی امکان‌پذیر است.

* دهقان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به ورزشگاه آمد. او زمانی که می‌خواست به جایگاه ویژه برود با برخورد بد مسئولین روبرو شد و به همین خاطر با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

* بعد از گل اول ایران محمدرضا عارف و علی کفاشیان خوشحالی جالبی کردند. بعد از این خوشحالی هواداران عارف را مورد تشویق قرار دادند.

* دروازه‌بان ذخیره لبنان (حسین آوادا) بین دو نیمه مشغول نماز خواندن روی زمین چمن شد.

* بین دو نیمه تماشاگران کارلوس کی‌روش را تشویق کردند.

* آندرانیک تیموریان در پایان نیمه اول دچار مصدومیت جزئی شد و حقیقی بغل او را گرفت تا به رختکن برود.

* حضور علی کریمی در جایگاه ویژه باعث دردسر شد. هواداران قصد داشتند با علی کریمی عکس یادگاری بگیرند و همین امر باعث شده بود تا در قسمت جایگاه ویژه ازدحام زیادی صورت بگیرد.

* نیمکت‌نشینان لبنانی پس از پایان بازی نسبت به حرکت محمدرضا خلعتبری که پس از به ثمر رسیدن گل از جلوی آن شروع به دویدن کردند، اعتراض داشتند.

*‌محمدرضا عارف نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که از حضور در انتخابات انصراف داد برای مسابقه ایران و لبنان به ورزشگاه آزادی آمد.