سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه کمال

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ازدواج 5 برادر و خواهر در یک روز ...........

 
 
 
جام جم آنلاین: برای بسیاری از افراد ازدواج بهترین روز زندگی آنها است. یک خانواده آمریکایی ساکن آریزونا شیوه ای را انتخاب کرد که آن را هرچه فرخنده تر کند، پنج فرزند ارشد این خانواده همگی در یک روز ازدواج کرده و در واقع یک سوپر ازدواج برگزار کردند.

خانواده والدی یک خانواده پرتعداد است و مانند همه خانواده های پرجمعیت هشت فرزند آنها همه کارها را با یکدیگر انجام می دهند. پس چرا روز ازدواج شان در یک روز نباشد.

پنج فرزند ارشد خانواده والدی تصمیم گرفتند همگی در یک روز ازدواج کرده و هرچه زودتر آنچه را که با واژه "سوپر ازدواج" شناخته می شود ،تحقق ببخشند.


داگ والدی پدر این خانواده شادمان می گوید: اگر بچه هایم در یک روز ازدواج نمی کردند ، گزینه دیگر آنها به مراتب جذابیت کمتری داشت ، طبق روال ازدواج ها مراسم ازدواج اولی باشکوه و پر زرق و برق برگزار می شد اما وقتی نوبت پنجمی می شد دیگر مساله به موضوعی عادی تبدیل شده و زن و شوهر با 30 دلار هدیه و دو عدد بلیت اتوبوس عازم  ماه عسل می شدند.

داگ می افزاید: تصمیم به برگزاری ازدواج بچه  ها در یک روز هنگامی اتخاذ شد که پسر بزرگم و یکی از دامادهای آینده هر یک نامه هایی را دریافت کردند که باید خود را برای آموزش نظامی معرفی کنند. با توجه به اینکه هیچ یک از آنها مایل نبودند مراسم ازدواج دیگری را از دست بدهند بنا براین منافع جمع را به منفعت فردی ترجیح دادند.

سرانجام در یک روز پنج مراسم ازدواج یکی پس از دیگری در یک محل برای پنج فرزند برگزار شد و فقط آنها ناگزیر شدند چهار بار لباس های خود را برای شرکت در مراسم عروسی  برادران و خواهرانشان تعویض کنند و همگی در بهترین روز زندگی شان با هم شریک شوند. پس از صرف پنج کیک عروسی متفاوت عروس و داماد های جوان عازم ماه عسل شدند اما این بار مقصد آنها متفاوت بود. مترجم: بهرام افتخاری.